Mrshopalot Skrevet 1. desember 2023 #941 Del Skrevet 1. desember 2023 Tenkte på dette prosjektet samboeren holder på med, «juleinnkreveren» - hadde det vært en hvilken som helst annen influenser hadde hun skrytt av at hun var med, og tatt ære for det. Mens Stina bare skryter av samboeren, og har aldri påstått at dette er et prosjekt hun har deltatt på🥰 11 2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ugresset Skrevet 1. desember 2023 Populært innlegg #942 Del Skrevet 1. desember 2023 Storforbruk eller ikke, jeg blir rørt av dagens kalenderluke. Takket være Per Fredrik har de nå hjulpet over 400 mennesker til en litt bedre jul i form av gaver til barn, gavekort og liknende. Jeg synes de gjør noe stort og fint med plattformen sin, og, av det som ble vist i kalendergavene, var det mye forbruksvarer man uansett kjøper i løpet av et år. Hvorfor ikke samle det i en kalender? Ikke gi paret mer kritikk enn de fortjener, det er nok av influensere man heller kan kritisere. Ønsker dere en god førjulstid 🎅 29 11 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 1. desember 2023 #943 Del Skrevet 1. desember 2023 Tror dere heller bør begynne å kritisere de virkelige storforbrukerne. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. desember 2023 #944 Del Skrevet 1. desember 2023 Ugresset skrev (1 time siden): Storforbruk eller ikke, jeg blir rørt av dagens kalenderluke. Takket være Per Fredrik har de nå hjulpet over 400 mennesker til en litt bedre jul i form av gaver til barn, gavekort og liknende. Jeg synes de gjør noe stort og fint med plattformen sin, og, av det som ble vist i kalendergavene, var det mye forbruksvarer man uansett kjøper i løpet av et år. Hvorfor ikke samle det i en kalender? Ikke gi paret mer kritikk enn de fortjener, det er nok av influensere man heller kan kritisere. Ønsker dere en god førjulstid 🎅 Fantastisk gjort av de🥰 Fint par som bruker tid og penger på andre👏👏 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 1. desember 2023 #945 Del Skrevet 1. desember 2023 Ugresset skrev (6 timer siden): Storforbruk eller ikke, jeg blir rørt av dagens kalenderluke. Takket være Per Fredrik har de nå hjulpet over 400 mennesker til en litt bedre jul i form av gaver til barn, gavekort og liknende. Jeg synes de gjør noe stort og fint med plattformen sin, og, av det som ble vist i kalendergavene, var det mye forbruksvarer man uansett kjøper i løpet av et år. Hvorfor ikke samle det i en kalender? Ikke gi paret mer kritikk enn de fortjener, det er nok av influensere man heller kan kritisere. Ønsker dere en god førjulstid 🎅 Enig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 1. desember 2023 #946 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg liker å følge med på prøvingen men klarer ikke å henge med når det er 100 snap om helt hverdagslige ting å trykke seg gjennom hver eneste dag. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 5. desember 2023 #947 Del Skrevet 5. desember 2023 Det jeg ikke forstår er at de bestilte container da de ryddet på loftet. De kastet så mye fine ting og nesten nye klær rett i søpla. Burde heller gitt det til Frelsesarmeen. Jeg har ikke fulgt lenge men ser hvor uendelig mye de shopper, det er ganske heftige mengder med dilldall. Alt som er fint skal kjøpes. Jeg ble også litt satt ut av at Stina fylte på leppene sine for bare litt over en uke siden når det må ha vært rundt eggløsning. Det trenger ikke være farlig for graviditeten, men det hadde kanskje vært tryggere å fylle kroppen med fremmedlegemer rett etter negativ test? Ikke sikkert det har noe å si, men hvorfor ta sjansen. Det var for mye fyll i leppene fra før, nå ser det veldig rart ut. Håper hun gjør som mange andre influencere og fjerner leppefyllet. Hun var nydelig før både lepper og gigapupper, hvorfor ødelegger influencere seg sånn? Virker som de blir helt blinde på størrelsen på ting de forstørrer. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. desember 2023 #948 Del Skrevet 5. desember 2023 Blåttvann skrev (9 minutter siden): Det jeg ikke forstår er at de bestilte container da de ryddet på loftet. De kastet så mye fine ting og nesten nye klær rett i søpla. Burde heller gitt det til Frelsesarmeen. Jeg har ikke fulgt lenge men ser hvor uendelig mye de shopper, det er ganske heftige mengder med dilldall. Alt som er fint skal kjøpes. Jeg ble også litt satt ut av at Stina fylte på leppene sine for bare litt over en uke siden når det må ha vært rundt eggløsning. Det trenger ikke være farlig for graviditeten, men det hadde kanskje vært tryggere å fylle kroppen med fremmedlegemer rett etter negativ test? Ikke sikkert det har noe å si, men hvorfor ta sjansen. Det var for mye fyll i leppene fra før, nå ser det veldig rart ut. Håper hun gjør som mange andre influencere og fjerner leppefyllet. Hun var nydelig før både lepper og gigapupper, hvorfor ødelegger influencere seg sånn? Virker som de blir helt blinde på størrelsen på ting de forstørrer. De kastet da ikke masse nye klær? Hun sorterte ut flere stappfulle søppelsekker og lot niesene få gå gjennom, det som de ikke ville ha ble levert i klesconteinere. Kan ikke si jeg registrerte en haug med nye ting som ble kastet heller🫠 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 5. desember 2023 #949 Del Skrevet 5. desember 2023 Det er litt festlig at hun tror hun bare kan bli gravid annenhver måned fordi hun har fjernet en eggleder. Er det virkelig ingen som har forklart henne at den gjenværende egglederen overtar for den som er borte, uavhengig av hvilken eggstokk som slipper egget? Om hun virkelig ønsker seg barn så ville jeg ha starta med å fjerne de giftig avfalls-posene hun har på brystkassa og i leppene, og kuttet ut nervegifta i trynet. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. desember 2023 #950 Del Skrevet 5. desember 2023 Lorieen skrev (31 minutter siden): Det er litt festlig at hun tror hun bare kan bli gravid annenhver måned fordi hun har fjernet en eggleder. Er det virkelig ingen som har forklart henne at den gjenværende egglederen overtar for den som er borte, uavhengig av hvilken eggstokk som slipper egget? Om hun virkelig ønsker seg barn så ville jeg ha starta med å fjerne de giftig avfalls-posene hun har på brystkassa og i leppene, og kuttet ut nervegifta i trynet. Dette har hun snakket om mange ganger, at den gjenværende egglederen kan overta jobben for den som er fjernet. Så hun er fullstendig klar over dette😊 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 5. desember 2023 #951 Del Skrevet 5. desember 2023 Birdo skrev (46 minutter siden): Dette har hun snakket om mange ganger, at den gjenværende egglederen kan overta jobben for den som er fjernet. Så hun er fullstendig klar over dette😊 Senest for et par uker siden snakket hun om at hun ikke visste om hun kunne bli gravid bare annenhver måned, fordi hun hadde ikke eggleder på den ene siden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. desember 2023 #952 Del Skrevet 5. desember 2023 Lorieen skrev (1 time siden): Senest for et par uker siden snakket hun om at hun ikke visste om hun kunne bli gravid bare annenhver måned, fordi hun hadde ikke eggleder på den ene siden. Ja, for hun vil ikke være helt sikker på egglederen faktisk har tatt over jobben - dette har hun som sagt pratet om mange ganger. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 5. desember 2023 #953 Del Skrevet 5. desember 2023 Birdo skrev (2 timer siden): De kastet da ikke masse nye klær? Hun sorterte ut flere stappfulle søppelsekker og lot niesene få gå gjennom, det som de ikke ville ha ble levert i klesconteinere. Kan ikke si jeg registrerte en haug med nye ting som ble kastet heller🫠 Enig med deg, stemmer ikke at de kastet masse nye klær nei 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BittenTei Skrevet 5. desember 2023 #954 Del Skrevet 5. desember 2023 Årsaken til at mange ikke blir gravide, er fordi de stresser så jævlig med det!! Blir så mye oppstyr, altfor mye! Skjønner at man blir «desperat» til slutt, men det er nettopp dette som setter i gang en blokkering i kroppen, og som kanskje hindrer at man blir gravid naturlig. Blir litt som å ta en vaksine, der antistoffer dannes. Gi f en stund, ha sex for nytelsens skyld, og la naturen gå sin gang. Ønsker samtidig alle som prøver masse lykke til ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 5. desember 2023 #955 Del Skrevet 5. desember 2023 BittenTei skrev (24 minutter siden): Årsaken til at mange ikke blir gravide, er fordi de stresser så jævlig med det!! Blir så mye oppstyr, altfor mye! Skjønner at man blir «desperat» til slutt, men det er nettopp dette som setter i gang en blokkering i kroppen, og som kanskje hindrer at man blir gravid naturlig. Blir litt som å ta en vaksine, der antistoffer dannes. Gi f en stund, ha sex for nytelsens skyld, og la naturen gå sin gang. Ønsker samtidig alle som prøver masse lykke til ❤️ Dette er bare tull heldigvis. 25 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BittenTei Skrevet 5. desember 2023 #956 Del Skrevet 5. desember 2023 Orly skrev (2 minutter siden): Dette er bare tull heldigvis. Ikke nødvendigvis. Les med en klype salt - jeg er overhodet ingen kvinnekropp-forsker, men det slår meg stadig, gjennom mange år, at de som stresser for mye - bruker mye lengre tid på å bli gravid, enn dem som ikke engang hadde planlagt, eller som har en chill tilnærming til «prosjekt bli gravid». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 5. desember 2023 #957 Del Skrevet 5. desember 2023 BittenTei skrev (5 minutter siden): Ikke nødvendigvis. Les med en klype salt - jeg er overhodet ingen kvinnekropp-forsker, men det slår meg stadig, gjennom mange år, at de som stresser for mye - bruker mye lengre tid på å bli gravid, enn dem som ikke engang hadde planlagt, eller som har en chill tilnærming til «prosjekt bli gravid». Men grunnen til at mange stresser er jo fordi de ikke blir gravide! Altså hadde man blitt gravid uten å planlegge det en gang hadde man jo heller ikke stressa. En lege sa til meg at selv mennesker i helt uvirkelige stressede situasjoner, som krig, blir gravide om de ikke har fertilitetsproblemer. Det du sier er hverken logisk eller sant. Og dessuten skikkelig dårlig gjort å si til noen som har prøvd over ett år uten å bli gravide. 24 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 5. desember 2023 #958 Del Skrevet 5. desember 2023 BittenTei skrev (41 minutter siden): Ikke nødvendigvis. Les med en klype salt - jeg er overhodet ingen kvinnekropp-forsker, men det slår meg stadig, gjennom mange år, at de som stresser for mye - bruker mye lengre tid på å bli gravid, enn dem som ikke engang hadde planlagt, eller som har en chill tilnærming til «prosjekt bli gravid». Jo, eksperter sier dette ikkr stemmer og jeg synes ikke det er greit det skrives som en sannhet når det ikke stemmer 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BittenTei Skrevet 5. desember 2023 #959 Del Skrevet 5. desember 2023 Orly skrev (13 minutter siden): Jo, eksperter sier dette ikkr stemmer og jeg synes ikke det er greit det skrives som en sannhet når det ikke stemmer Jeg har aldri skrevet at dette er en sannhet, men jeg synes hun stresser vel mye over dette - og bare det å broadcaste hele opplegget, er for meg helt crazy - «åpenhet» eller ei. Hun gjør det for clickbaits, ferdig snakka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 5. desember 2023 #960 Del Skrevet 5. desember 2023 BittenTei skrev (Akkurat nå): Jeg har aldri skrevet at dette er en sannhet, men jeg synes hun stresser vel mye over dette - og bare det å broadcaste hele opplegget, er for meg helt crazy - «åpenhet» eller ei. Hun gjør det for clickbaits, ferdig snakka. Nei det gjør hun ikke. Ærlig talt! Du har åpenbart ikke vært prøver over lang tid , oser uvitenhet av det du skriver. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå