Sannhetsøkende Skrevet 26. november 2023 #881 Del Skrevet 26. november 2023 Blåttvann skrev (18 minutter siden): Så det nå, måtte bare klikke meg forbi dagens uendelige repetisjoner om frokost, mølletrening, hunden, julebyene som vi har sett tusen ganger, at hun vasker peisen for ørtende gang, strikking av enda en genser... Gud så lite interessant. Jeg synes hun var søt da jeg begynte å følge for sånn 2 uker siden men er allerede lei fordi det går på repeaaaaaaaaat. Men til tema... hun virker ikke smart. Kan kanskje ha høy IQ, men hun reflekterer som mine 13årige nieser. Ikke mye dybde der. Veldig søt og snill, men ikke smart er mitt inntrykk. Hun kan også ha klikket tilfeldig på de vanskeligste oppgavene og fått høy score, eller hun tror at f.eks 104 er langt over normalen på 100. Enig. Har blitt lei etter mindre enn 2 uker... Enig. Går på repeat. For all del, søt jente. Sikkert koselig for henne å gjenta alt daglig. Skjønner det ikke er lett å finne på alt mulig hver dag. Men det er bare akkurat det som går igjen. Ja, virker som hun overvurderer IQ'n sin litt, uten at jeg skal være bastant. Men syns det er noe usjarmerende å fortelle om at IQ sin er mye høyere enn gjennomsnittet. Veldig rart at en såå intelligent dame er rotehode liksom. Men det er sikkert adhd. Bla bla bla. Tror nok hun er så full av seg selv at det går helt rundt for henne. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 26. november 2023 #882 Del Skrevet 26. november 2023 Sannhetsøkende skrev (44 minutter siden): Enig. Går på repeat. For all del, søt jente. Sikkert koselig for henne å gjenta alt daglig. Skjønner det ikke er lett å finne på alt mulig hver dag. Men det er bare akkurat det som går igjen. Ja, virker som hun overvurderer IQ'n sin litt, uten at jeg skal være bastant. Men syns det er noe usjarmerende å fortelle om at IQ sin er mye høyere enn gjennomsnittet. Veldig rart at en såå intelligent dame er rotehode liksom. Men det er sikkert adhd. Bla bla bla. Tror nok hun er så full av seg selv at det går helt rundt for henne. Og at en så intelligent dame velger å være influencer. Ikke det jeg forbinder med intelligente mennesker. 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippiie123 Skrevet 27. november 2023 #883 Del Skrevet 27. november 2023 Ja hun er veldig smart. Ønsker å ta seg en tur til Nord-Norge for å se nordlyset og vurderer derfor reise til Trondheim i januar. 😊 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 27. november 2023 #884 Del Skrevet 27. november 2023 Mippiie123 skrev (1 minutt siden): Ja hun er veldig smart. Ønsker å ta seg en tur til Nord-Norge for å se nordlyset og vurderer derfor reise til Trondheim i januar. 😊 😂😂 Huffda. Men geografi er vanskelig da 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 27. november 2023 #885 Del Skrevet 27. november 2023 Tøvftta skrev (18 minutter siden): 😂😂 Huffda. Men geografi er vanskelig da 🙈 Er det det? For en som har over gjennomsnittlig høy IQ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 27. november 2023 #886 Del Skrevet 27. november 2023 Sprite skrev (4 minutter siden): Er det det? For en som har over gjennomsnittlig høy IQ? Vanskelig å lese ironi for din del skjønner jeg! 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 27. november 2023 #887 Del Skrevet 27. november 2023 Tøvftta skrev (Akkurat nå): Vanskelig å lese ironi for din del skjønner jeg! Ja det er litt vanskelig faktisk. Aner jo ikke men skjønte det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 28. november 2023 #888 Del Skrevet 28. november 2023 Mippiie123 skrev (20 timer siden): Ja hun er veldig smart. Ønsker å ta seg en tur til Nord-Norge for å se nordlyset og vurderer derfor reise til Trondheim i januar. 😊 😂😂 Trondheim er ikke i nord-Norge, men hun kan fint se nordlyset i Trondheim. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 28. november 2023 #889 Del Skrevet 28. november 2023 Sprite skrev (20 timer siden): Er det det? For en som har over gjennomsnittlig høy IQ? Geografikunnskap og iq har vel ikke noen sammenheng. Apekatten skrev (5 minutter siden): 😂😂 Trondheim er ikke i nord-Norge, men hun kan fint se nordlyset i Trondheim. Kan jo være tull da, her i Finnmark kan vi si at vi skal til Sør-Norge om vi skal til Harstad 🤪 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 28. november 2023 #890 Del Skrevet 28. november 2023 solsolsol skrev (3 minutter siden): Geografikunnskap og iq har vel ikke noen sammenheng. Kan jo være tull da, her i Finnmark kan vi si at vi skal til Sør-Norge om vi skal til Harstad 🤪 Ja, mulig 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 28. november 2023 #891 Del Skrevet 28. november 2023 Apekatten skrev (59 minutter siden): 😂😂 Trondheim er ikke i nord-Norge, men hun kan fint se nordlyset i Trondheim. Større sjans om hun reiser enda lenger nord... Ville ikke dratt til Trondheim på nordlysjakt, akkurat. ☺️ Uansett, der bomma hun, men generelt virker hun greit reflektert og oppegående. Liker å følge henne, jeg. Hopper raskt over om det er noe uinteressant. Hun har jo gode overskrifter it tekstinga, så det går fint. Synes hun virker bra, jeg. ☺️ 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 28. november 2023 #892 Del Skrevet 28. november 2023 (endret) Syns det er utrolig koselig å følge henne på snap,jeg! Endret 28. november 2023 av flusa 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 28. november 2023 #893 Del Skrevet 28. november 2023 Mippiie123 skrev (23 timer siden): Ja hun er veldig smart. Ønsker å ta seg en tur til Nord-Norge for å se nordlyset og vurderer derfor reise til Trondheim i januar. 😊 Hun sa bare nord, og Trondheim er lengre nord enn Sandefjord. Hun skrev også Tromsø i samme setning, men det ga ikke ditt narrativ mening? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 28. november 2023 #894 Del Skrevet 28. november 2023 flusa skrev (2 timer siden): Syns det er utrolig koselig å følge henne på snap,jeg! Jeg følger henne på instagram og blogg og synes hun er inspirasjon. Siden jeg liker og strikke og lage mat så har jeg hentet inspirasjon av henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 28. november 2023 #895 Del Skrevet 28. november 2023 Så akkurat stuen hennes på tv. Var nyhetene som stod på. Tema var når man pynter til jul. Men kjære vene for en harry stue. Det var jo overhodet ikke pent. Snakk om å gå "all in". 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 28. november 2023 #896 Del Skrevet 28. november 2023 Bibbi_ skrev (1 time siden): Så akkurat stuen hennes på tv. Var nyhetene som stod på. Tema var når man pynter til jul. Men kjære vene for en harry stue. Det var jo overhodet ikke pent. Snakk om å gå "all in". Der er din mening og det er godt vi kan ha forskjellige meninger. Jeg synes hun nailer det, gjennomført til de grader! Hun gjør det samme til Halloween. 👌 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 28. november 2023 #897 Del Skrevet 28. november 2023 Kaisamaia skrev (7 timer siden): Større sjans om hun reiser enda lenger nord... Ville ikke dratt til Trondheim på nordlysjakt, akkurat. ☺️ Uansett, der bomma hun, men generelt virker hun greit reflektert og oppegående. Liker å følge henne, jeg. Hopper raskt over om det er noe uinteressant. Hun har jo gode overskrifter it tekstinga, så det går fint. Synes hun virker bra, jeg. ☺️ Reflektert og oppegående? What? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 28. november 2023 #898 Del Skrevet 28. november 2023 Nussepus skrev (3 minutter siden): Reflektert og oppegående? What? Stina skal ha for at hun har en karriere som influenser og har suksess. Likevel opplever jeg henne som svært enkel, vulgær og harry. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 28. november 2023 #899 Del Skrevet 28. november 2023 Bibbi_ skrev (7 timer siden): Så akkurat stuen hennes på tv. Var nyhetene som stod på. Tema var når man pynter til jul. Men kjære vene for en harry stue. Det var jo overhodet ikke pent. Snakk om å gå "all in". For mye for min smak også. Det skal ryddes vekk og. Liker julepynt, men stua hennes ser nesten ut som en tivoli. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 28. november 2023 #900 Del Skrevet 28. november 2023 Bibbi_ skrev (7 timer siden): Så akkurat stuen hennes på tv. Var nyhetene som stod på. Tema var når man pynter til jul. Men kjære vene for en harry stue. Det var jo overhodet ikke pent. Snakk om å gå "all in". Vel nå skal vel ikke hun pynte etter din smak da, tåpelig kommentar fra deg 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå