anonym23445566 Skrevet 27. oktober 2023 #801 Del Skrevet 27. oktober 2023 Er det mulig. Hu virker som en bortkjemt liten dritt unge. Er ingen selvfølge å få barn. Det kan være en lang prosess. Å de har absolutt ikke prøvd aktivt i 1 år engang 🤣 hun har jo vært på sydenturer å Gud veit ikke hva 🤣 fordi hun plutselig har lyst på barn. Så skal det skje med engang. Å sitter å gråter når Sitat mensen kommer... hallo.. bortkjemt. Virker som ei prinsesse som skal absolutt ha ting med engang. Andre sliter i mange år. Noen får ikke barn i det hele tatt. Å her sitter hun å gråter fordi hun ikke blir gravid. 🤣 når de kanskje har prøvd aktivt i under 6 mnd. Hallo.... skjerp deg... Spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Birdo Skrevet 27. oktober 2023 Populært innlegg #802 Del Skrevet 27. oktober 2023 anonym23445566 skrev (28 minutter siden): Er det mulig. Hu virker som en bortkjemt liten dritt unge. Er ingen selvfølge å få barn. Det kan være en lang prosess. Å de har absolutt ikke prøvd aktivt i 1 år engang 🤣 hun har jo vært på sydenturer å Gud veit ikke hva 🤣 fordi hun plutselig har lyst på barn. Så skal det skje med engang. Å sitter å gråter når mensen kommer... hallo.. bortkjemt. Virker som ei prinsesse som skal absolutt ha ting med engang. Andre sliter i mange år. Noen får ikke barn i det hele tatt. Å her sitter hun å gråter fordi hun ikke blir gravid. 🤣 når de kanskje har prøvd aktivt i under 6 mnd. Hallo.... skjerp deg... Skjul innhold Skjerp deg. Om man har lyst på barn, så har man lyst på barn. Da er det like sårt om det går to mnd eller to år. Nå må vi heller ikke glemme at hun ble gravid relativt fort i starten, men måtte fjerne både foster og en eggleder pga EXU - det er ganske traumatisk. Syns absolutt hun har rett til å ha sine følelser rundt dette - at du ikke syns det samme sier mye mer om deg enn henne. 27 22 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrshopalot Skrevet 27. oktober 2023 #803 Del Skrevet 27. oktober 2023 anonym23445566 skrev (1 time siden): Er det mulig. Hu virker som en bortkjemt liten dritt unge. Er ingen selvfølge å få barn. Det kan være en lang prosess. Å de har absolutt ikke prøvd aktivt i 1 år engang 🤣 hun har jo vært på sydenturer å Gud veit ikke hva 🤣 fordi hun plutselig har lyst på barn. Så skal det skje med engang. Å sitter å gråter når mensen kommer... hallo.. bortkjemt. Virker som ei prinsesse som skal absolutt ha ting med engang. Andre sliter i mange år. Noen får ikke barn i det hele tatt. Å her sitter hun å gråter fordi hun ikke blir gravid. 🤣 når de kanskje har prøvd aktivt i under 6 mnd. Hallo.... skjerp deg... Skjul innhold Skjerp deg 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 27. oktober 2023 #804 Del Skrevet 27. oktober 2023 anonym23445566 skrev (8 timer siden): Er det mulig. Hu virker som en bortkjemt liten dritt unge. Er ingen selvfølge å få barn. Det kan være en lang prosess. Å de har absolutt ikke prøvd aktivt i 1 år engang 🤣 hun har jo vært på sydenturer å Gud veit ikke hva 🤣 fordi hun plutselig har lyst på barn. Så skal det skje med engang. Å sitter å gråter når mensen kommer... hallo.. bortkjemt. Virker som ei prinsesse som skal absolutt ha ting med engang. Andre sliter i mange år. Noen får ikke barn i det hele tatt. Å her sitter hun å gråter fordi hun ikke blir gravid. 🤣 når de kanskje har prøvd aktivt i under 6 mnd. Hallo.... skjerp deg... Skjul innhold Skjerp deg, virkelig bare skjerp de! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 28. oktober 2023 #805 Del Skrevet 28. oktober 2023 Men sånn seriøst. Hvor mye går det an å rote egentlig når man kun en 1 (han har jo sin del av huset)?! Hun rydder jo hver dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 28. oktober 2023 #806 Del Skrevet 28. oktober 2023 (endret) Sprite skrev (1 time siden): Men sånn seriøst. Hvor mye går det an å rote egentlig når man kun en 1 (han har jo sin del av huset)?! Hun rydder jo hver dag?? De er jo 2 da. Han er vel bare i sin del av huset når han jobber. De spiser sammen , er sammen om kvelden osv i «hennes» del av huset. + en aktiv hund også 🫣 Endret 28. oktober 2023 av Zenhouse Glemte hunden 😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. oktober 2023 #807 Del Skrevet 28. oktober 2023 (endret) Tapasen hun lagde i kveld så veldig digg ut! 😍 Jeg har faktisk blitt påvirket av henne til å kjøpe den kutteren/hakkeren hun brukte til potetene, og den er genial. det er første gangen jeg har blitt influenced. Endret 29. oktober 2023 av loffen stavefeil 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 29. oktober 2023 #808 Del Skrevet 29. oktober 2023 Zenhouse skrev (10 timer siden): De er jo 2 da. Han er vel bare i sin del av huset når han jobber. De spiser sammen , er sammen om kvelden osv i «hennes» del av huset. + en aktiv hund også 🫣 Ja nei altså. Jeg rydder opp etter meg etterhvert da….trodde de fleste gjorde det men gjerne ikke 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 29. oktober 2023 #809 Del Skrevet 29. oktober 2023 Sprite skrev (22 minutter siden): Ja nei altså. Jeg rydder opp etter meg etterhvert da….trodde de fleste gjorde det men gjerne ikke 🙈 Haha- jeg skulle til tider ønske jeg var sånn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 6. november 2023 #810 Del Skrevet 6. november 2023 Det er jo litt ironisk at hun omtrent ikke tar så mye som en paracet etter eggløsning i tilfelle hun er gravid.. Men å fylle leppene? Null stress. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkedilla45 Skrevet 6. november 2023 #811 Del Skrevet 6. november 2023 Abrahima skrev (3 minutter siden): Det er jo litt ironisk at hun omtrent ikke tar så mye som en paracet etter eggløsning i tilfelle hun er gravid.. Men å fylle leppene? Null stress. Hvilken sammenheng har graviditet og fillers? Og har hun vært åpen om at hun har tatt fillers de siste ukene/mnd nå? Tenker uansett det er fint å være forsiktig med tbl/medisiner, spesielt når en prøver å bli gravid da mange kan være skadelig for foster. Men jeg har ingen kunnskap om fillers og evnt skade på foster. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 6. november 2023 #812 Del Skrevet 6. november 2023 Sprite skrev (På 28.10.2023 den 20.35): Men sånn seriøst. Hvor mye går det an å rote egentlig når man kun en 1 (han har jo sin del av huset)?! Hun rydder jo hver dag?? Har de endel av huset hver? Bor de ikke sammen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 7. november 2023 #813 Del Skrevet 7. november 2023 16 hours ago, mumrikk1 said: Har de endel av huset hver? Bor de ikke sammen da? Jo. De bor i samme hus, og jobber i samme hus. Derav er huset delt i to, og de har hver sin del som de jobber i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 7. november 2023 #814 Del Skrevet 7. november 2023 anon01 skrev (24 minutter siden): Jo. De bor i samme hus, og jobber i samme hus. Derav er huset delt i to, og de har hver sin del som de jobber i. Jobb😂😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 7. november 2023 #815 Del Skrevet 7. november 2023 1 hour ago, Nussepus said: Jobb😂😂 Per Fredrik er nå musiker og har sitt eget studio, og Stina er influencer som store deler av sin tid på Snapchat er hjemme. Begge to genererer inntekt. Så jobb er det. Om jobben er fornuftig er noe annet. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 7. november 2023 #816 Del Skrevet 7. november 2023 anon01 skrev (1 time siden): Per Fredrik er nå musiker og har sitt eget studio, og Stina er influencer som store deler av sin tid på Snapchat er hjemme. Begge to genererer inntekt. Så jobb er det. Om jobben er fornuftig er noe annet. Det hun gjør kan virkelig ikke kalles jobb. Ufør genererer også inntekt… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 7. november 2023 #817 Del Skrevet 7. november 2023 2 minutter siden, Nussepus said: Det hun gjør kan virkelig ikke kalles jobb. Ufør genererer også inntekt… Det var da voldsomt å vanskelig du skulle være på detta da 😛 Jeg gir totalt faen i hva du mener er en jobb eller ikke. Jeg svarte på at de deler huset i to. Så da legger vi ballen DÆV, også kan du fortsette å klage på Stina sin "ikke jobb" i egne innlegg. 14 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 8. november 2023 #818 Del Skrevet 8. november 2023 Sprite skrev (På 28.10.2023 den 20.35): Men sånn seriøst. Hvor mye går det an å rote egentlig når man kun en 1 (han har jo sin del av huset)?! Hun rydder jo hver dag?? Sprite skrev (På 29.10.2023 den 8.29): Ja nei altså. Jeg rydder opp etter meg etterhvert da….trodde de fleste gjorde det men gjerne ikke 🙈 😅 Når jeg leser innleggene med den stemmen og toneleie jeg antar du har, blir det ganske morsomt. Men er dette virkelig noe som oppriktig opptar deg? 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 8. november 2023 #819 Del Skrevet 8. november 2023 Ellevill skrev (3 timer siden): 😅 Når jeg leser innleggene med den stemmen og toneleie jeg antar du har, blir det ganske morsomt. Men er dette virkelig noe som oppriktig opptar deg? 😅 Ja. Bruker hele dagen på å undre meg over dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 8. november 2023 #820 Del Skrevet 8. november 2023 Nussepus skrev (23 timer siden): Det hun gjør kan virkelig ikke kalles jobb. Ufør genererer også inntekt… Nei det å være influencer er ikke jobb for meg men som @anon01 sier.. Hun drar jo inn penger/lønn så får man jo kalle det en jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå