Gå til innhold

Mel B kastet vann på Simon Cowell, jeg skjønner henne godt.

LeilaS

Anbefalte innlegg

De fleste har sikkert fått med seg at Mel B hiver vann på han under en sending av America for talent. Under en opptreden, så var det tekniske problemer og da sier Simon

"ser for meg at dette omtrent var som Mel Bs bryllupsnatt. Store forventninger, men ikke særlig lovende med tanke på levering"

Dette var en ufølsom kommentar da hun har gått igjennom en tøff skilsmisse med mannen, som hun mener har vært voldelig og mishandlet henne. Han hadde pistol hjemme (som han ikke hadde lov til da han har vært voldelig mot en kvinne tidligere) og han var utro mot Mel B.  Så jeg skjønner godt hun ikke likte kommentaren og det kokte over. Hun sjekket før hun kastet at det ikke var isbiter i vannet.

Synes Simon er en dust

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig, med deg. Samtidig så lever jo Cowell på å være dust og da er det jo litt sånn "jeg godtar at du slenger dritt om alle andre, men ikke meg" når man samarbeider med en slik fyr.  

Edit: Om ikke alt er iscenesatt. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det så veldig iscenesatt ut. På bildene så det ut som hun lo når hun kastet vannet og hun kom jo tilbake rett etterpå. Tror de fleste kommentarene i det programmet er skrevet på forhånd.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange skriver i kommentarfeltet på Youtube at hun var barnslig og overdreiv, men jeg synes ikke det. Simon er og forblir en drittsekk!

Men shit så mye sminke Tyra Banks hadde på seg da! :hakeslepp:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Men shit så mye sminke Tyra Banks hadde på seg da! :hakeslepp:

Hun så ut som en dragqueen med all den sminken.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Tarese skrev:

Jeg synes det så veldig iscenesatt ut. På bildene så det ut som hun lo når hun kastet vannet og hun kom jo tilbake rett etterpå. Tror de fleste kommentarene i det programmet er skrevet på forhånd.

Jeg tror også at det var iscenesatt

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt var det iscenesatt. Cowell har et image som drittsekk, og det er nok ikke bare personligheten hans som får dette så tydelig fram under showet. Klart han oppfordres til å ta vare på imaget sitt, det er jo en del av det hele. Når det gjelder episoden med Mel B synes jeg det så veldig arrangert ut. Det gjelder å holde på publikumsinteressen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Simon Cowell er vel ikke noen drittsekk. Han lever på å være frekk i kjeften, og liksom ingen nåde. Men han gjenkjenner virkelig talent, og har et mykt indre. Han er fantastisk morsom! Elsker den fyren! 

Høres ut som en iscenesatt situasjon. Men hvis ikke fortjente han det jo. Drittsekk-kommentar. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, LeilaS skrev:

Hun så ut som en dragqueen med all den sminken.

Dette er dere jenter flinke på! 

Ikke er dere fine uten sminke, ei heller kan dere sminke dere som dere vil, uten å få kjeft for det også. #ironi

Tenk hvilke sjokkbølger man hadde sendt gjennom skjønnhetspleiemarkedet om alle jenter våknet opp i morgen tidlig og var fornøyd med sitt eget utseende. What a wonderful world that would be.

forøvrig: alle slike amerikanske tv-show er delvis eller helvis skrevet med manus. De leier inn skuespillere over lav sko og lurer sceerne totalt. Et godt eksempel er forskjellen på Gordon Ramsay på Amerikansk tv, sammenliknet med Britisk tv. Uncanny.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke dette er fake (noe jeg tror det er) så synes jeg det var til pass for han. Unødvendig kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...