AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #41 Skrevet 31. august 2017 Forstår henne godt! Har alltid ønsket meg søsken 😢 Anonymkode: 0d1ce...edf
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #42 Skrevet 31. august 2017 På 27.8.2017 den 9.16, AnonymBruker skrev: Veeel, din datters ønske om ett søsken, kommer nok aldri til å gå over! Sorgen blir bare større og større med alderen, men man slutter vel etterhvert å mase om det.... Det ER ensomt og trist å være enebarn, og ingen venner eller søskenbarn kan erstattet ett "ordentlig" søsken". Selv er jeg enebarn og over 30, men savner å ha søsken enda! Derfor sørget jeg for å få 3 barna, så de skulle få slippe sammen kjipe oppvekst som meg. Anonymkode: db713...2b0 Det er rimelig bastant å si. Jeg er også enebarn, og savnet tidvis søsken som liten, men nå gjør jeg ikke det. Det er ikke gitt at man får et godt forhold til søskna sine. Jeg har et par veldig gode venninner som fungerer som tanter til mine barn. Flere jeg kjenner har mindre kontakt med søsken enn det jeg har med de nærmeste vennene mine. Anonymkode: 38ee8...7c5 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå