Gå til innhold

Vanessa Rudjord


kidnapkid

Anbefalte innlegg

Stusset på dette selv når jeg hørte Ane Brun på slutten

Når det bables rundt og om spons fra freia, nordic choice, storytel og klm i en pod på 40 min, da takket jeg for meg. 

Endret av Trulte80
Autocorrect
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst. KAN de være så grenseløst dumme? Hadde det ikke vært for at Vanessa har den historien hun har, ville jeg sett det som helt usannsynlig.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, haptic skrev:

Det er så tydelig at det først og fremst er penger som motiverer podcasten hennes, som alt annet av det Vanessa Rudjord driver med virker å være. Den siste podden jeg hørte var ispedd hele tre flere minutter lange annonser. Av en total på 40 minutter. Alle bakt inn i personlige anekdoter selvfølgelig - hun satser jo ikke på å bli best på content marketing for ingenting (Pefect Day Media). Hadde hun i det minste hatt noe å melde. Men nei. Hun har bare penger å tjene. 

Jeg lurer også på hvordan det stiller seg med åndsverksloven når de nytter andres musikk til kommersielt bruk i hver episode. Elementært, jeg vet, men hun har jo vist seg å ha vanskelig for elementære lover og regler tidligere. 

Du skriver AKKURAT det jeg har tenkt når jeg har hørt den podden.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på podden at Vanessa snakket om hvordan hun skulle få babyen til å sove igjennom natten. Da sa hun at hun og typen var enige om at de da aldri måtte gå til babyen når han gråt. De måtte vente til han sluttet å gråte før de kunne komme. Må si jeg er rimelig sjokkert, trodde verden hadde kommet lenger. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hun og slapper av på et engelsk slott for å slutte med at minsten bruker henne som smokk. Ikke spekulasjon, hun har snakket om det i podden og dokumentert på Instagram 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, HerKommerMummi skrev:

Hørte på podden at Vanessa snakket om hvordan hun skulle få babyen til å sove igjennom natten. Da sa hun at hun og typen var enige om at de da aldri måtte gå til babyen når han gråt. De måtte vente til han sluttet å gråte før de kunne komme. Må si jeg er rimelig sjokkert, trodde verden hadde kommet lenger. 

Hun sa vel at de ikke skulle ta han opp av sengen mens han gråt. Stor forskjell. Hun hadde vel til og med lagt seg i sengen med han når han gråt så han ikke skulle være alene, for å unngå å gi etter og ta han opp?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kom igjen. Denne tråden inneholder nok amming allerede. Hva skal vi mene om dette? Vi har ingen forutsetninger for det. Det er bare undergravende. Hev nivået.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, xemiliex skrev:

Seriøst. KAN de være så grenseløst dumme? Hadde det ikke vært for at Vanessa har den historien hun har, ville jeg sett det som helt usannsynlig.

Tja. Hun har i hvert fall ikke lenger noen anseelse å miste innen mediebransjen. Lav risiko, sånn sett. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, HerKommerMummi skrev:

Hørte på podden at Vanessa snakket om hvordan hun skulle få babyen til å sove igjennom natten. Da sa hun at hun og typen var enige om at de da aldri måtte gå til babyen når han gråt. De måtte vente til han sluttet å gråte før de kunne komme. Må si jeg er rimelig sjokkert, trodde verden hadde kommet lenger. 

Du får håpe du misforstod henne pga dialektforskjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, HerKommerMummi skrev:

Hørte på podden at Vanessa snakket om hvordan hun skulle få babyen til å sove igjennom natten. Da sa hun at hun og typen var enige om at de da aldri måtte gå til babyen når han gråt. De måtte vente til han sluttet å gråte før de kunne komme. Må si jeg er rimelig sjokkert, trodde verden hadde kommet lenger. 

Det var ikke det hun sa. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Skulle tro hun hadde fått med seg nå at;

1. Reklamemerkingen skal være først i instagramteksten

2. At #ad ikke er tilstrekkelig merking, ihverfall når man skriver på norsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun merker konsekvent feil og det samme gjør podpartner Synnøve Skarbø. Sistnevnte hadde jeg et ganske godt inntrykk av, men ikke lenger. Det viser seg at hun ikke har særlig å by på annet enn spons og skjult reklame. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kidnapkid skrev:

Hun merker konsekvent feil og det samme gjør podpartner Synnøve Skarbø. Sistnevnte hadde jeg et ganske godt inntrykk av, men ikke lenger. Det viser seg at hun ikke har særlig å by på annet enn spons og skjult reklame. 

You and me both. Hadde sansen for Synnøve Skarbø, men det var før pod og bedre innblikk. Hun virker rett og slett som en lite oppegående dame. Og nå er det jo bare spons herfra til helvete.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, kidnapkid skrev:

Hun merker konsekvent feil  

Hvem er vel overrasket. Historien viser at Vanessa Rudjord ikke forstår det mest grunnleggende som gjelder for integritet og troverdighet. Helt utrolig at hun har vært redaktør.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket prisen på hotellet/"slottet" hun bor på, 20 min fra Heathrow og 45 min til London. Fredag til fredag koster 88 tusen for 1 person i vanlig rom. Er mulig å oppgradere til enda flottere rom, var mye lekkert å velge mellom. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, kidnapkid skrev:

Hun merker konsekvent feil og det samme gjør podpartner Synnøve Skarbø. Sistnevnte hadde jeg et ganske godt inntrykk av, men ikke lenger. Det viser seg at hun ikke har særlig å by på annet enn spons og skjult reklame. 

Du har ikke forstått før nu at hele gjengen er likens? :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, O.G. skrev:

Du har ikke forstått før nu at hele gjengen er likens? :daane:

Jeg avskriver ikke mennesker basert på hva deres venner eller familie måtte drive med. Jeg avskriver vel heller mennesker som gjør nettopp det. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, kidnapkid skrev:

Jeg avskriver ikke mennesker basert på hva deres venner eller familie måtte drive med. Jeg avskriver vel heller mennesker som gjør nettopp det. 

Vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at dagens pod (som jeg har ingen planer om å laste ned) lyder "Sannheten skal fram!". Det kunne jo vært et hederlig forsøk på selvironi. Sånn bortsett fra at det ikke er det da.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...