letterbomb Skrevet 5. september 2017 #141 Skrevet 5. september 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Alexander var kjedelig, men synes det var veldig rart ingen fikk kritikk for å ikke danse. Thomas sa jo han forventer dans fra alle. Merkelig. De øynene til Mona holder jo på å sprette ut av beundring og entusiasme Anonymkode: e85e8...0a6 Det er helt sant. I fjor var de veldig nøye på å kritisere når folk ikke beveget seg på scenen, så jeg skjønner ikke helt hvor de vil. Og er helt enig i det du skriver om Mona! Ho blir jo begeistret av stemmer som sprekker og alt mulig. 1
letterbomb Skrevet 5. september 2017 #142 Skrevet 5. september 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Her er jeg slett ikke enig. Greit nok, Aleks safer og gjør låter han føler seg helt trygg på når han kanskje kunne vunnet mer på å ta sjangser og gå litt ut av komfortsonen sin.. men å si at gutten ikke kan synge, det er en grov påstand. Jeg har full respekt for at folk liker ulike typer musikk og stemmer, men han hadde vel f.eks. ikke kommet til finalen i The Voice i selskap med Martin Halla uten sangstemme? Personlig synes jeg Aleksander har en flott stemme, men han må passe seg så sangene han velger ikke blir for flate på grunn av all luften han bruker når han synger. Anonymkode: 1630a...a48 Jeg synes Aleksander safer veldig, og synes det er litt synd i et slikt konsept som Stjernekamp, hvor meninga er at man skal prøve ut ting man ikke nødvendigvis er kjent med. Likevel er jeg helt enig i det du skriver, for han er flink til å synge, selv om det ikke er helt min smak. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #143 Skrevet 7. september 2017 Takler ikke den Restylane-bruken til Erlend. Tror virkelig at noen ser seg helt blind når man først begynner med det. Anonymkode: e104e...a87 3
Anglofil Skrevet 9. september 2017 Forfatter #144 Skrevet 9. september 2017 Da er det dags igjen! Synes Lisa sang greit, men ingen høydare. Litt kjedelig og tamt for min smak. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #145 Skrevet 9. september 2017 Synes Lisa ligner litt på Pilotfrue 🙊 Synes Lisa er flink jeg og hun kommer nok til å gjøre det drittbra neste uke Anonymkode: bf979...6b0 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #146 Skrevet 9. september 2017 Blir spennende å se hvordan Benedicte gjør det Anonymkode: bf979...6b0 1
Anglofil Skrevet 9. september 2017 Forfatter #147 Skrevet 9. september 2017 (endret) Må innrømme at ingen av de som har sunget til nå har imponert nevneverdig. Nå har jeg funnet fram fjernkontrollen og har mute-knappen klar, bare sånn i tilfelle Benedictes opptreden blir like flau som sist gang.. Mvh Yvonne Endret 9. september 2017 av Yvonne
Snabeltann Skrevet 9. september 2017 #148 Skrevet 9. september 2017 Synes sangen hennes var catchy! Men hun så så redd ut! 1
Anglofil Skrevet 9. september 2017 Forfatter #149 Skrevet 9. september 2017 Akkurat nå, Snabeltann skrev: Synes sangen hennes var catchy! Men hun så så redd ut! Enig. Kan nok være fordi hun har jo ikke akkurat gjort det så bra til nå. Det var heldigvis ikke så ille i dag. Mvh Yvonne
Gjest Alexis Skrevet 9. september 2017 #150 Skrevet 9. september 2017 Benedicte var bedre nå Syns likevel det var litt tamt og hun fikk mye hjelp av backup sangerne. Syns ingen har vært så veldig imponerende hittil...
Jordbærogfløte Skrevet 9. september 2017 #151 Skrevet 9. september 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes Lisa ligner litt på Pilotfrue 🙊 Synes Lisa er flink jeg og hun kommer nok til å gjøre det drittbra neste uke Anonymkode: bf979...6b0 Ja, den likheten slo meg også 😀 1
Snabeltann Skrevet 9. september 2017 #152 Skrevet 9. september 2017 Men så fin stemme på Alexander!!!! 3
Dr. A. Kula Skrevet 9. september 2017 #153 Skrevet 9. september 2017 Anders som syntes Didrik var sur i starten?
Anglofil Skrevet 9. september 2017 Forfatter #154 Skrevet 9. september 2017 Ja, enig med deg @Dr. A. Kula. Oi, dette var ikke helt ventet, ble veldig skuffet sist, men dette var virkelig nydelig av Aleksander. Min favoritt til nå! Mvh Yvonne 2
MissStiles Skrevet 9. september 2017 #155 Skrevet 9. september 2017 Wow, det var bra synget av Aleksander. 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #156 Skrevet 9. september 2017 8 minutter siden, MissStiles skrev: Wow, det var bra synget av Aleksander. Enig. Nydelig Anonymkode: bf979...6b0 1
Dr. A. Kula Skrevet 9. september 2017 #158 Skrevet 9. september 2017 Enig at Alexander var bra, men blir litt annen sjanger på en måte da dette er ballade mer enn country (etter min mening). Fikk med Lisa, Didrik og Ida Maria før jeg måtte ut en tur og var tilbake til Aleksander. Hvem gikk jeg glipp av?
Anglofil Skrevet 9. september 2017 Forfatter #159 Skrevet 9. september 2017 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Enig at Alexander var bra, men blir litt annen sjanger på en måte da dette er ballade mer enn country (etter min mening). Fikk med Lisa, Didrik og Ida Maria før jeg måtte ut en tur og var tilbake til Aleksander. Hvem gikk jeg glipp av? Benedicte?
Variert skydekke Skrevet 9. september 2017 #160 Skrevet 9. september 2017 Erlend er sikkert flink og sånt, men jeg kan ikke noe for det; jeg synes han er så skummel når han synger.🙈😂 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå