AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #1 Del Skrevet 25. august 2017 Jeg har to stk jeg spiser fast lunsj med på jobb, men nå har det skjedd noe rart. Det virker som de har baksnakket meg, for nå plutselig snakker de ikke til meg ila lunsjen, omtrent bare med hverandre. De sluttet også å spørre om jeg ville bli med. Der har omtrent alle sammen vært "like" på initiativ. De sier hei og alt det der, men det virker omtrent som det er alt de vil si. Prøver jeg å si noe mer, begynner de å mumle om små detaljer ved maten eller liknende før de snakker om andre ting. jeg er veldig konfliktsky og noe sjenert, men har syntes det har vært veldig hyggelig å spise med dem. Har alltid vært hyggelig og støttende mot dem også, så jeg skjønner ingenting. Hadde syntes det hadde vært ekstremt ubehagelig å ta opp, da tror jeg faktisk jeg bare får "hva mener du?", for oppførselen er så subtil, men likevel akkurat merkbar og sårende. noen andre som har opplevd det samme? Anonymkode: f6e24...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #2 Del Skrevet 25. august 2017 Det trenger egentlig ikke å være noe spesielt annet enn at de er litt lei av deg eller finner deg irriterende. Det gjør jo selvsagt ikke følelsen du sitter med noe bedre. Det er kjempeleit og vanskelig å forholde seg til. Anonymkode: 3d071...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #3 Del Skrevet 25. august 2017 3 minutes ago, AnonymBruker said: Det trenger egentlig ikke å være noe spesielt annet enn at de er litt lei av deg eller finner deg irriterende. Det gjør jo selvsagt ikke følelsen du sitter med noe bedre. Det er kjempeleit og vanskelig å forholde seg til. Anonymkode: 3d071...433 Nei, jeg vet ikke. De kan jo være lei av meg, men begge har vært for seg gitt inntrykk av at de liker meg. Kommet til meg og fortalt om nye ting de har opplevd, felles intern "jobbhumor", vi har møttes på fritiden osv. Jeg får holde litt avstand en stund. Anonymkode: f6e24...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #4 Del Skrevet 25. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg vet ikke. De kan jo være lei av meg, men begge har vært for seg gitt inntrykk av at de liker meg. Kommet til meg og fortalt om nye ting de har opplevd, felles intern "jobbhumor", vi har møttes på fritiden osv. Jeg får holde litt avstand en stund. Anonymkode: f6e24...7af Jeg tror nok jeg ville ha gjort det, så kan det hende at det bare løser seg av seg selv. Og jeg betviler ikke at de liker deg. Dette kan skje på tross av det, særlig hvis man i perioder tilbringer mye tid med deg. Men det kan jo også hende at det er noe helt annet som skyldes denne vendingen. Hvis du har lyst til å prate med dem om det synes jeg heller ikke at det nødvendigvis er en dårlig idé. Anonymkode: 3d071...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #5 Del Skrevet 25. august 2017 3 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg tror nok jeg ville ha gjort det, så kan det hende at det bare løser seg av seg selv. Og jeg betviler ikke at de liker deg. Dette kan skje på tross av det, særlig hvis man i perioder tilbringer mye tid med deg. Men det kan jo også hende at det er noe helt annet som skyldes denne vendingen. Hvis du har lyst til å prate med dem om det synes jeg heller ikke at det nødvendigvis er en dårlig idé. Anonymkode: 3d071...433 Takk. Ja, føler at det er et eller annet, men også at det er litt vanskelig å ta opp... Vi får se hva som skjer. Skal iallefall bare være meg selv og si hei som vanlig uten å prøve på noe særlig mer enn det. Anonymkode: f6e24...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #6 Del Skrevet 25. august 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har to stk jeg spiser fast lunsj med på jobb, men nå har det skjedd noe rart. Det virker som de har baksnakket meg, for nå plutselig snakker de ikke til meg ila lunsjen, omtrent bare med hverandre. De sluttet også å spørre om jeg ville bli med. Der har omtrent alle sammen vært "like" på initiativ. De sier hei og alt det der, men det virker omtrent som det er alt de vil si. Prøver jeg å si noe mer, begynner de å mumle om små detaljer ved maten eller liknende før de snakker om andre ting. jeg er veldig konfliktsky og noe sjenert, men har syntes det har vært veldig hyggelig å spise med dem. Har alltid vært hyggelig og støttende mot dem også, så jeg skjønner ingenting. Hadde syntes det hadde vært ekstremt ubehagelig å ta opp, da tror jeg faktisk jeg bare får "hva mener du?", for oppførselen er så subtil, men likevel akkurat merkbar og sårende. noen andre som har opplevd det samme? Anonymkode: f6e24...7af Nei, det er heller at jeg føler at du er sur på meg, for du responderer ikke på det jeg sier og jeg føler at du syns jeg avbryter deg. Det er jeg lei for. Jeg har en tendens til å bli litt ivrig når jeg prater. Mener ikke å overkjøre deg. Jeg prater til begge. Beklager om du føler at jeg kun prater til hun andre. Men hun deltar aktivt i samtalen mens du bare trekker deg vekk. Da tror jeg du misliker meg og syns jeg snakker om teite og uinteressante ting. Anonymkode: 0dd57...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #7 Del Skrevet 25. august 2017 7 minutes ago, AnonymBruker said: Nei, det er heller at jeg føler at du er sur på meg, for du responderer ikke på det jeg sier og jeg føler at du syns jeg avbryter deg. Det er jeg lei for. Jeg har en tendens til å bli litt ivrig når jeg prater. Mener ikke å overkjøre deg. Jeg prater til begge. Beklager om du føler at jeg kun prater til hun andre. Men hun deltar aktivt i samtalen mens du bare trekker deg vekk. Da tror jeg du misliker meg og syns jeg snakker om teite og uinteressante ting. Anonymkode: 0dd57...ffd Det kan jo høres realistisk ut, men tror det bare hvis jeg får forbokstaven i fornavnet ditt Anonymkode: f6e24...7af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #8 Del Skrevet 25. august 2017 Kanskje du bare oppfatter det sånn siden du er så sjenert? At de har prøvd å inkludere deg, men du gir lite tilbake og tar lite initativ til prat og samvær selv, så de opplever deg kanskje litt avvisende og har gitt opp? Anonymkode: 20f1b...99e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #9 Del Skrevet 25. august 2017 Det kan også være at det ikke handler om deg i det hele tatt. Om disse to er fortrolige så kan det hende at en av den er midt oppi noe og har valgt å involvere den andre, men at det er for personlig å dele med flere? Det kan være mye, eller det kan være ingenting. Anonymkode: 5afb6...fce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #10 Del Skrevet 25. august 2017 Tåpelig om det stemmer. Ville tatt det opp og etterspurt svar på hva du eventuelt skulle ha gjort galt. Og så ville jeg" takket" de for å være så gi de kolleger at de finner det nødvendig å fryse deg ut. Og kanskje si litt om hva du mener om slik barnehageoppførsel. Anonymkode: 60b97...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå