Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Du hørtes tøff ut!!! :) Fått i deg noe mat?

Jeg har spist to hardkokte egg uten tilbehør, og drukket et glass juice.Herregud, dette høres ut som den rene slankekuren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mornings Lilith

I dag er det jeg som er litt på felgen. Var på IKEA med Mannen i går og kom ut en madrass rikere og all energien i kroppen fattigere...

Det er et slitsomt sted når man ikke har all verdens tid.

Stilig antrekk! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea, ja...Vi som bor langt borte, drømmer om Ikea halve året, for å ende opp med en pakke telys og noen glass på tilbud når vi først kommer dit.

"Spisevegringen" min har hatt en positiv konsekvens; den dumme bomkjøpte jeansen (kjøpt for å utvide seg (skal være tight), men forble litt ukomfortabel) passet plutselig mye bedre.

Håper Mannen kan varte opp med noen kulinariske fristelser i helga. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

:fy:

Nå må du spise maten din ja.

Men tøffe klær! Jeg er like kjedelig som vanlig med svart bukse, svart jakke/topp - men en oransje topp under da, teller det? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min uniform er jo jeans, en t-skjorte og hettejakke over, pluss sneakers, og det går jeg i 95% av tida, til kjærestens fortvilelse. Han ymter av og til frampå om at jeg burde bli mer feminin i klesveien, men for døve ører :ler:

Jeg føler meg utkledd hvis jeg har for klassiske klær, og er redd for å bli gjennomskuet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var jeg i hvertfall ferdig med å bruke den ekle bibliografi-databasen. Ekkel når det ikke funker, og teksten blir full av spørsmålstegn, og feilmeldingene gjentar seg, selv etter sjekking, dobbeltsjekking og trippelsjekking. Men akk, så genial når det funker, og bibliografien genereres automatisk på slutten av artikkelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå står en diger gryte chili con carne og putrer på komfyren, og på anlegget surrer den nye CDen med Roots Manuva jeg kjøpte i går.

Nå må jeg huske å skrubbe neglene med børste, ellers blir det ufrivillig grining her :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sovet som en stein, og nå sitter jeg nydusjet foran PCen her. Planen er å komme oss til byen før rushet, så da bør jeg vel fikse meg litt. Må i det minste føne håret og ta på LITT sminke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med kort hår at det tar kort tid å tørke. ;)

Føner er heller ikke så dumt, så jeg får LITT kontroll på håret.

Nå har vi vært på kjøpesenter, og jeg har kjøpt de råeste støvlettene ever! De er hvite, med rund tå og stiletthæl, halvhøye, litt lenger foran enn bak, og har tøffe detaljer-spenne og borrelås. De er fra Buffalo, men jeg fant ikke bilde på nettsiden. Skikkelig rocka, og stilig til kort skjørt og nettingstrømper! Fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: De støvlettene hørtes råstilige ut! Jeg er på jakt etter kort hvit skinnjakke nå om dagen! Så en ganske tøff en på Vic, men den var liksom ikke "it"... :wink: Har ikke du litt innspill på hvite skinnjakker? Mener det var du som nevnte dette i en annen tråd tidligere??! :klø: :)

Ha en fortsatt herlig helg! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde jo kort hvit skinnjakke, men den måtte jeg reklamere på da en søm i ryggen gikk opp. Nå venter jeg bare på at Bik Bok skal få inn nye til våren :) (for det er jeg hellig overbevist om at de gjør).

Jeg har sett en tøff en fra TIGER, men synes at 5000 er altfor dyrt... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg i at 5000 er for dyrt! :-? Men jeg tenker også litt sånn at det kommer sikkert inn mange stilige når våren nærmer seg, så da kan det kanskje være greit å vente litt og se hva man har å velge i om en stund! Dumt å kjøpe den første og beste.... :wink: Jeg får prøve å være tålmodig, selv om jeg har litt vanskelig for det når jeg først har bestemt meg for noe!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har kjæresten sett fotballkamp, og jeg har ligget på sofaen i to timer :o

Skal i bursdag i kveld, men det er skikkelig møkkavær :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...