Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2005 #362 Skrevet 9. februar 2005 Takk takk takk :-) Nå gjelder det bare å få r... i gir :oops:
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2005 #364 Skrevet 9. februar 2005 Men r... var veldig tung i dag, selv om det ikke ser slik ut...
Gjest Litjmæ Skrevet 9. februar 2005 #365 Skrevet 9. februar 2005 Ikke vits å kjøre seg ut nei, husk å lytte til kroppen Ellers ha en fin onsdag!
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2005 #366 Skrevet 9. februar 2005 NESTEN der nå...Men i dag går jeg hjem kl 17 uansett, for jeg vil også gjerne ha litt fritid.
Gjest Litjmæ Skrevet 9. februar 2005 #367 Skrevet 9. februar 2005 Bra jobbet Du, jeg tenkte å spørre deg om en ting. Har du prøvd sånn pulsmåler som sitter i håndtakene på ergometersykkel? Jeg antar at de er ekstremt lite nøyaktige, men er det BARE tull tror du? Fikk meg litt sjokk her en dag da jeg kom fra jobb og satte meg på sykkelen nemlig. Jeg hadde 155 i puls med en gang og etter fem minutter sykling hadde den gått ned til 90... Stresser kanskje litt for mye på jobb da :o
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2005 #368 Skrevet 9. februar 2005 Ferdig med skrivinga (for nå, dvs fram til mandag!) Ellers har jeg erfaring med å bruke pulsbeltet fra pulsklokka, som sender signaler til kondisjonsapparatene i studio, men det var kanskje ikke det du mente? Jeg får høyere puls (mellom 90 og 100) bare av å gå over dørstokken på treningsstudioet, men ifølge en instruktør var det et BRA tegn på at kroppen forbereder seg på trening. Ikke vet jeg, men det jeg VET, er at nå skal jeg hjem og slappe litt av (og spise, jeg er sulten som en ulv).
Gjest Litjmæ Skrevet 9. februar 2005 #369 Skrevet 9. februar 2005 Nei... Jeg tenkte om det går an å bruke begge samtidig og kontrollere om det er helt annerledes? Har dere sånn sykkel med pulsmåler i håndtakene?
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2005 #370 Skrevet 9. februar 2005 Jeg bruker aldri ergometersyklene, for det er så kjedelig, men tror de IKKE er av den typen du mener...
apple Skrevet 9. februar 2005 #372 Skrevet 9. februar 2005 Fritid er bra! Litjmæ: Eg har prøvd slike ergometersyklar med pulsmålar i handtaka, og liknande ting skjer av og til med meg. Pulsen ligg på godt over 100, og eg pustar tyngre og tyngre, og plutseleg så visar målaren langt under 100. Men eg veit at pulsen faktisk ikkje har gått ned, for det kjenner eg utmerka godt. Så eg har bare konkludert med at slike pulsmålarar ikkje fungerer på meg.
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2005 #373 Skrevet 9. februar 2005 Blæh, der gikk jeg på en skikkelig smell, gitt. Konklusjonen er at kroppen faktisk trenger både mat og hvile, i motsetning til hva jeg har bedrevet de siste dagene. Men jeg rakk deadlinen med god margin, og i morgen tidlig skal jeg sove til jeg våkner av meg selv (sikkert kl 9 eller noe slikt, og tvinge i meg frokost). :-?
Bokalven Skrevet 10. februar 2005 #374 Skrevet 10. februar 2005 Selv klarer jeg meg ikke uten frokost.
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2005 #375 Skrevet 10. februar 2005 And here I sit...Arbeidslyst kom til meg, så får du hvile
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2005 #376 Skrevet 10. februar 2005 Litt shopping er bra; kjøpte et plagg som er utypisk for meg; en "underkjole" i grå silke med blondekanting. Den formelig smøg seg inntil kroppen Ikke direkte billig (1500), men helt nydelig, og nå planlegger jeg tilbehør. I tillegg ble det en CD (Roots Manuva) og refill til Kanebo eyelineren. Og en halv bursdagsgave til kjæresten.
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2005 #377 Skrevet 10. februar 2005 Strengt tatt leggetid, om ikke morgendagen skal bli like uproduktiv som denne....i det minste fått kjøpt bursdagsgave til veileder, håper den faller i smak. Kjæresten er helt bergtatt av hundeboka han kjøpte tidligere i dag, så det er ingen vits i å forsøke å kommunisere med ham...
Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2005 #378 Skrevet 11. februar 2005 Så lenge jeg ikke klarer å få i meg nok mat (sulten blir jeg, men har ikke lyst på noe som helst :-?), gir jeg meg selv heller ikke lov til å trene. En slik opplevelse som onsdag kveld, da jeg knapt klarte å løfte på beina, vil jeg ikke gjenta, så da får jeg heller ha litt pause til matlysten vender tilbake. Nå må jeg se å få batteri i klokka mi, for dette nytter ikke. I dag kom jeg ca 30 sekunder for sent til bussholdeplassen, og måtte stå og vente på neste buss. Heldigvis bare fem minutter.
Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2005 #379 Skrevet 11. februar 2005 Dagens antrekk: Kort, rutete foldeskjørt i svart/hvitt. Rød topp med båthals, en rocka nylonjakke, og svarte støvletter og strømpebukse. Folk kommer nok til å glane, for jeg går ALDRI i skjørt.
Gjest Lilleulv Skrevet 11. februar 2005 #380 Skrevet 11. februar 2005 Dagens antrekk: Kort, rutete foldeskjørt i svart/hvitt. Rød topp med båthals, en rocka nylonjakke, og svarte støvletter og strømpebukse. Folk kommer nok til å glane, for jeg går ALDRI i skjørt. Du hørtes tøff ut!!! Fått i deg noe mat?
Fremhevede innlegg