Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2005 #981 Del Skrevet 23. april 2005 Og behagelig, ikke minst. Vurderte en stund å ta nålestripet dress på, men tror ikke dette helt er anledningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2005 #982 Del Skrevet 23. april 2005 Helt irrasjonelt, sannsynligvis hverken smart eller mulig, men jeg har litt lyst til at vi skal selge leiligheten og kjøpe en som er større. Da får vi endelig plass til hund... kanskje også barn, om en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2005 #983 Del Skrevet 23. april 2005 Lag mat og gå i dusjen! NÅ!!! *streng* hrmf, ikke lyst til noe; ikke lyst på mat, dusj eller party, bare lyst til å sløve alene. Tror jeg er inne i en asosial periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 23. april 2005 #984 Del Skrevet 23. april 2005 kanskje også barn, om en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2005 #985 Del Skrevet 23. april 2005 Nei, nå skal jeg gå og steke kyllingfilet. Oppkuttet i små biter og klar. Stekes sammen med 1 pk smårettbacon, has i ildfast form. Legg på halve cherrytomater, klatter av pesto og/eller fersk basilikum. Mozarella på toppen. Gratineres i stekovn til osten er smeltet, og spises med salat og/eller hvitløksbrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2005 #986 Del Skrevet 23. april 2005 Ganske spennende å steke kyllingfilet, faktisk. I hvertfall når hele lokket til saltboksen sier takk for seg, og en halv boks salt ender opp i stekepanna. Vel, fikk skylt bort svineriet, og begynte på nytt....Resultatet ble bra. Spenning i hverdagen, ja takk, men kanskje ikke av denne typen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulltopp Skrevet 23. april 2005 #987 Del Skrevet 23. april 2005 Den nye signaturen din traff meg rett i hjertet... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2005 #988 Del Skrevet 23. april 2005 Den nye signaturen din traff meg rett i hjertet... :-? Det er Douglas Adams (han med Hitchhiker's Guide to the Galaxy). Gjett om den treffer meg også :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2005 #989 Del Skrevet 24. april 2005 Dumme meg, klarte ikke å sove lenger, og nå har jeg skrubbet og styrt på kjøkkenet. Benken, oppvaskkummen, komfyren og vifta er fine og rene Og jeg kom hjem kl 0300 i natt, og fikk i meg mer alkohol enn jeg hadde planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 24. april 2005 #990 Del Skrevet 24. april 2005 Din syke syke person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2005 #991 Del Skrevet 24. april 2005 Din syke syke person. Hjelper det hvis jeg sier at jeg har en dunkende hodepine, og skulle gjerne (men klarer ikke) sovet lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 24. april 2005 #992 Del Skrevet 24. april 2005 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2005 #993 Del Skrevet 24. april 2005 Oh lord, give me strength Enkelte mennesker burde heller holde munn enn å snakke, så unngår de å avsløre hvor dumme de egentlig er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 24. april 2005 #994 Del Skrevet 24. april 2005 Hei, og takk for hilsen i dagboken min! Kjenner godt til hvordan det er å være på høygir, samtidig som man ikke får sove. En fattig trøst er jo at det en gang blir sommerferie, og da kan man sove så lenge man vil og bare nyte ferien. Med mindre man må jobbe gjennom hele ferien av akademiske (du?) eller økonomiske grunner (meg?) that is... Ha en fin søndag! Skulle for øvrig ønske at jeg også gadd å vaske på kjøkkenet i stedet for å sitte her og irritere meg over hvor tregt det går med lesingen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2005 #995 Del Skrevet 24. april 2005 Hei, Tristessa Moro med dagbokbesøk. Jobbing i sommer, ja....Huff, jeg kunne egentlig tenkt meg å lure med meg kjæresten og reise rundt i Hellas i en måned, men det kan jeg bare glemme. Men gud, når oppgaven er ferdig, da skal jeg flate ut en stund. Tror jeg. Snart får jeg gå i dusjen. Tror jeg skal komme meg ut på tur, enten på sykkel eller på beina. Været er ikke helt topp, men det regner ikke, og dessuten ligger kjæresten og sover etter nattevakt, så da er det bra å komme seg ut litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2005 #996 Del Skrevet 24. april 2005 Dusj og litt freshe klær og parfyme hjelper! om ikke annet, enn så for selvfølelsen. Nå kunne jeg egentlig gjort hva som helst Men leiligheten er ren og pen, unntatt soverommet, for det er bebodd av sovende samboer. Jeg hadde egentlig tenkt å gå eller sykle en tur, men nå regner det, og da frister det foreløpig ikke så mye. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 24. april 2005 #997 Del Skrevet 24. april 2005 Nevnte ikke du noe om at du fikk gnagsår av pulsklokkebeltet? Vet ikke hvilken type du har - men kanskje noe slikt hadde vært en ide ? http://www.cyclecomponents.com/images/arti...oom/PO021_1.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2005 #998 Del Skrevet 24. april 2005 Takk for tipset. Jeg har pulsklokke fra Nike. Må stramme beltet helt inn for at det skal sitte, jeg er så smal over brystet. Men jeg har funnet ut at litt papirtape/plaster strategisk plassert løser problemet. Billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulltopp Skrevet 24. april 2005 #999 Del Skrevet 24. april 2005 Enkelte mennesker burde heller holde munn enn å snakke' date=' så unngår de å avsløre hvor dumme de egentlig er.[/quote'] Ja, men problemet er jo at det er de for dumme til at de noensinne kommer til å skjønne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2005 #1000 Del Skrevet 25. april 2005 Våknet av meg selv klokka sju, lys våken, men nå er jeg groggy så det holder :o Which reminds me....presskanna med kaffe er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg