Gjest Gjesta Skrevet 20. april 2005 #941 Del Skrevet 20. april 2005 :o Hva skjer? :trøste: Sender deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 20. april 2005 #942 Del Skrevet 20. april 2005 PM lest og besvart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 20. april 2005 #943 Del Skrevet 20. april 2005 Forvirret, satt ut, vemodig.... Og jeg skjønner ikke mine egne reaksjoner. Den menneskelige hjerne reagerer tydeligvis på mange forskjellige måter, og sparer hendelser man tror man har glemt, for så å ta dem fram i det minst beleielige øyeblikk. Huff da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. april 2005 #944 Del Skrevet 20. april 2005 Forsøker å dempe den dumme reaksjonen med , men resultatet er at jeg synes synd på meg selv... Stakkars kjæresten, han skjønner ikke hva han skal gjøre, stakkar. Det er egentlig lite. Jeg må bare drikke det ut av systemet. Eksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2005 #945 Del Skrevet 21. april 2005 Dette tempoet tar seriøst knekken på meg; har sovet kanskje tre timer i natt, og ikke engang de var særlig rolige. Klokka 0500 gav jeg opp, og har siden det ligget på sofaen med laptopen. Jeg kjenner stresset i hver lille nerve; jeg girer meg opp slik at jeg ikke kommer ned igjen, og matlysten har forsvunnet helt, selv om jeg stapper i meg ting av gammel vane. Heldigvis klarer jeg å få trent litt, men inspirasjonen er ikke så stor på den fronten heller. I går klarte jeg å nå målet om å skrive utkast til et kapittel i løpet av to uker. Dvs. jeg klarte det med vanvittig margin; begynte sent på ettermiddagen forrige mandag, satte punktum kl 19 onsdag. Det blir litt over en uke, det! *stolt* Selvsagt gjenstår mye arbeid, blant annet konklusjon/sammendrag, pluss at den siste delen nok er litt fishy. Det vises fort om man er i tvil om det man skriver holder vann... Stresset gjelder ikke bare ang. det å bli ferdig. Hodet er også fullt av masse tanker ang. jobbsituasjonen framover. Jeg er sur og bitter over å være et halvt år for sent ute for noen nylig utlyste stillinger, som krever innlevert avhandling. Samtidig kan man vel ikke forvente å være ferdig lenge FØR tiden? Får bite tennene sammen og lappe sammen et prosjekt til NFR; kjipt og spennende på en gang. Egentlig tror jeg at jeg kunne trenge en time-out, for første gang i mitt liv, men liker ikke tanken på å gå arbeidsledig... I dag skal jeg på medarbeidersamtale; kjedelige greier, for akkurat nå har jeg lite å bidra med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 21. april 2005 #946 Del Skrevet 21. april 2005 Arbeidsledig en liten (MERK: LITEN...) periode etter studium er ikke å forrakte. Man får en ferie uten særlig hodebry, og det tror jeg folk som har gått på skole fra de var 7 til rundt 30 trenger! Selv fikk jeg ladet skikkelig ut i løpet av 4 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2005 #947 Del Skrevet 21. april 2005 Egentlig ganske sykt...Her har man fullført et universitetsstudium på ti år, og så kan man ikke sette seg ned og glede seg, men i stedet grue seg for hva som vil skje. Typisk for meg å ta sorgene på forskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 21. april 2005 #948 Del Skrevet 21. april 2005 Egentlig ganske sykt...Her har man fullført et universitetsstudium på ti år, og så kan man ikke sette seg ned og glede seg, men i stedet grue seg for hva som vil skje. Typisk for meg å ta sorgene på forskudd. Du høres 100 % normal ut. Svogeren min har også doktorgrad, han fikk ikke jobb med en gang. Men det ordnet seg etter relativt kort tid. Får man jobb er det flott, må man ta en pause kan det også være flott. Selv er jeg så lei av å skrive søknader etter å ha gjort det i 3 år at jeg nesten ikke orker mer og bevisst unnlater å søke... DA er det gått for langt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 21. april 2005 #949 Del Skrevet 21. april 2005 Tror nok stort sett alle føler den panikken når de begynner å se "lyset i enden" av utdanninga ja. Helt normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2005 #950 Del Skrevet 21. april 2005 Hmm, i dag skal jeg gå hjem så snart jeg har fått skrevet konklusjon/sammendrag på maks en side. Egentlig burde det gå fort, men herregud, som jeg utsetter! Ellers har jeg shoppet til den store gullmedaljen; solbriller fra Burberry, rosa cardigan og hvit langermet t-skjorte fra BikBok, og en turkis/mintgrønn babydolltopp med paljetter hos JC. Den sistnevnte blir nok returnert, kjenner jeg meg selv rett.....Liker ikke slike bomsefasonger, synes jeg ser gravid ut. Men kanskje en gudegave for dem som har veldig små pupper eller helst vil skjule magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 21. april 2005 #951 Del Skrevet 21. april 2005 Åååh, jeg og vil shoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2005 #952 Del Skrevet 21. april 2005 Åååh' date=' jeg og vil shoppe! [/quote'] Var ikke du nylig i London? Jeg prøvde ingen av klærne på; prøverom er ekle greier. Men toppene er safe, bortsett fra den babydollgreia. Nå blir det ikke shopping på en stund, kan man si. Budsjett sprengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 21. april 2005 #953 Del Skrevet 21. april 2005 Den sistnevnte blir nok returnert, kjenner jeg meg selv rett.....Liker ikke slike bomsefasonger, synes jeg ser gravid ut. Men kanskje en gudegave for dem som har veldig små pupper eller helst vil skjule magen? Vi med mage ser også gravide ut. Så lenge det er et tynt stoff synes jeg slanke folk ikke ser gravide ut, for det beveger jo stadig på seg og følger kroppens bevegelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. april 2005 #954 Del Skrevet 21. april 2005 Heia Hvordan står det til for tiden? Skal bli deilig med helg nå. Noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2005 #955 Del Skrevet 21. april 2005 Heia Hvordan står det til for tiden? Skal bli deilig med helg nå. Noen planer? Hei, vennen Mine planer for helga er overfylte; jeg har to fester jeg skal på. Den ene har jeg veldig lyst til å gå på, den andre slipper jeg ikke unna. Typisk at de foregår samtidig :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2005 #956 Del Skrevet 21. april 2005 Her stresser jeg, og så har veileder glemt å si fra at han er bortreist i nesten en uke framover. Much ado about nothing :-? Jaja, bra jeg har min uoffisielle lille hjelper; håper hun har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2005 #957 Del Skrevet 21. april 2005 LITT (ca en halvtime) søvn hjalp en god del, nå er den verste sjøsykfølelsen over. I morgen skal jeg tilbake til byen med den babydolltoppen jeg kjøpte. Not my style, ser bare dumt ut (som en gardin) på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 21. april 2005 #958 Del Skrevet 21. april 2005 Var ikke du nylig i London? Nå blir det ikke shopping på en stund, kan man si. Budsjett sprengt. Aah, det føles jo kjeeempelenge siden :oops: Men budsjett sprengt kan jeg skrive under på. Håpløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2005 #959 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg shopper litt mens jeg kan...Vet jo ikke hva som skjer på jobbfronten framover, selv om det nok vil gå bra. Men nå er samvittigheten tilstrekkelig dårlig pga de dyre solbrillene, så jeg holder meg nok unna en stund. Og så "sparer" jeg jo 300 ved å returnere den dumme toppen. Og har ingen topp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 21. april 2005 #960 Del Skrevet 21. april 2005 Kan vel finne ny topp da!? Det burde jo ikke være så vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg