Gå til innhold

Det er menneskets overlevelseinstinkt å bruke rus

waco

Anbefalte innlegg

Ingen nekter for at gatebarna i Romania sniffer lim for å overleve hverdagen nede i kloakkene, jatet av politi og bandittgjenger.

Kan det være sånn at narkomanes virkelighetsflukt kalt heroin er samfunnets kollektive dårlige unnskylding for å plage dem som fritt vilt?

Det er rett og slett en skam at de ikke får dopet sitt gratis slik at de slapp av vandalisere vår verden med alle disse innbruddene.

I formindlende omstendighet så er det vel verdt å merke seg at politiet ser ut til å tjene på denne mishandlingen av mennesker som ruser seg.

Man ser tydelig hvem som viser psykopattrekk i denne missstillingen.

Waco

Åja jeg glemte, det er jo noen som forsvarer denne ubalanse, Israel mot palestinernes frigjøringskamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nathalie

Vet ikke riktig hva jeg skal si, men det er faktisk mye sant i innlegget ditt denne gangen, waco... Det er trist at det er slik, men det er som sagt mye sant i det du skriver.

Det er trist at det er slik, men er det noen som har noen fornuftige og gode ideer på hva vi som privatpersoner kan gjøre for å forandre dette? Begynne å demonstrere for gratis heroin til de som flykter fra virkeligheten og inn i sin egen lille rusverden? Jeg tror ikke akkurat at det ville hjelpe.

Det må skje noe for å kunne hjelpe disse stakkars menneskene, både misbrukerne i Norge og de stakkars gatebarna i Romaina, Brasil, overalt. Men jeg tror ikke det nytter særlig med den såkalte "hjelpen" vi nordmenn liksom utøver nå... Noen drastiske tiltak må til, jeg er bare ikke den rette til å finne ut hvilke tiltak det skulle være... Hadde jeg visst det, hadde jeg med glede kommet med dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mener du at all dop bør være gratis? og hvem skal ha ansvaret for å dele ut denne friheten da? hva slags kriterier skal stilles da? skal man dele ut dop til alle som vil ha det, eller bare de man ser ødelegger seg? hvorfor ikke gi dem behandlingstilbud gratis og mye mere til?

jeg synes du misforstår totalt her waco!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneskets overlevelsesinstinkt å bruke rus... :roll:

Jeg trodde det var "godteri" jeg...En lørdagskveld i Paris var det noen som skulle kjøpe noe "godteri" - og som den "godtegrisen" jeg er slang jeg med noen mynter - men det var ikke det vanlige "lørdagsgodteriet" de kom med...må si jeg ble meget skuffet, men jeg lot ingen ta fra meg slikkepinnen - den ville jeg ha for meg selv!

Mirabella :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jackpot

Dop er ikke snakk om overlevelse, men om flukt.

Og for noen blir flukten livet, og virkeligheten bare vondere underveis.

Virkelighetsflukten blir et evig jag, og noen tjener gode penger på elendigheten.

Å ruse seg er et personlig valg, men når de ikke lenger takler livet utenom rusen, da er valget blitt et samfunnsproblem. Enten det er narkotika som er ulovelig, eller alkohol som er fullt lovlig.

Hvordan løse problemet?

Tilby de virkelighetsflukt på statens regning, og ellers la de ligge i grøfta?

Sperre de inne blant andre som flykter fra seg selv, slik at de kan knytte bånd til de som selger varene, og kanskje lære noe bort til de som enda ikke har følt "friheten" i rusen?

Eller finnes det alternativer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....... og Waco albuer seg frem for å komme først i rusutdelingskøen på torget........

:hoho: er det virkelig mulig å være så sneversynt i år 2002???

10na :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde ikke jeg regnet med at mennesker som lever i sin fantasiverden skulle forstått noe som helst da...

Waco

Men det er jo en kjent sak at noen gleder seg over andres tragedier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som ruser seg er SVAKE MENNESKER. Der blir i grunnen patetisk når man må ha rus for å klare og gjennomføre livet. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og vi vet jo at særlig kvinnen er legemiddelindustriens venn... aner vi en sammenheng her....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om så var tilfelle lille mann, hva mon tro kan være årsaken til det tror du??????????

Get a life - dette blir patetisk

10na :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for at du har negativ intelligens så kunne vi diskutert dette som to voksne mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe Waco, den uttalelsen taler for seg lille mann...... intelligensnivået ditt er under pari - hvilket viser seg når du ikke har svar på det du blir spurt om.

10na :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er meget godt kjent med mine antagelser og begrunnelser for hvorfor særlig kvinner liker å bruke piller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antagelser og begrunnelser er to vidt forskjellige ting Waco, du kommer kun med antagelser som ene og alene er basert på uvitenhet fra din lille fantasiverden.

10na :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...