Gå til innhold

Fulgte mine drømmer. Det var vist helt feil.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, NotNaomi skrev:

Så lenge det du gjorde ikke innebar skade på noe eller noen,så vet jeg ikke hvorfor vennene dine er så negative. Det kan være at de er sånne venner som er der når ting går skeis,og det er fint. Men det er inne like ok når de ikke samtidig unner deg medgang! 

Og så til dere som forlanger nærmest å vite hva TS nøyaktig gjorde,Hvorfor det?? Så lenge det ikke skadet noe eller noen,betyr det lite for oss å vite hva TS brukte ferien på. Makan til nysgjerrighet! Hva om det ville identifisert henne? Tenk litt lenger enn nesa rekker. 

Så spesiell er nok ikke TS at det er snakk om noe gjenkjennelsesfare.. 

Anonymkode: b05fa...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så spesiell er nok ikke TS at det er snakk om noe gjenkjennelsesfare.. 

Anonymkode: b05fa...c68

Eh. Det er tung jeg har gjort jeg ikke ville lagt ut her av den grunn. Og jeg er ikke særlig spesiell nei. Men vi er alle i et miljø på utsiden her også,og ihvertfall ikke jeg aner om noen jeg kjenner,er her.

Så om jeg legger ut litt noe spesielt og kobler det opp mot eventuellt annet jeg skriver eller har skrevet,ville nok de visst at det var meg.

Og jeg foretrekker å skille dette forumet fra mitt virkelige liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, NotNaomi skrev:

Eh. Det er tung jeg har gjort jeg ikke ville lagt ut her av den grunn. Og jeg er ikke særlig spesiell nei. Men vi er alle i et miljø på utsiden her også,og ihvertfall ikke jeg aner om noen jeg kjenner,er her.

Så om jeg legger ut litt noe spesielt og kobler det opp mot eventuellt annet jeg skriver eller har skrevet,ville nok de visst at det var meg.

Og jeg foretrekker å skille dette forumet fra mitt virkelige liv.

Men hvorfor i all verden opprette en tråd om det da? 

"Jeg har gjort noe som jeg ikke vil si hva er og nå kommer alle vennene mine med spydige kommentarer som jeg heller ikke vil si hva er. Er det ikke synd på meg?" 

Anonymkode: 557dd...0e8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man gjør ett galt valg. Da har man kanskje  ikke lyst til å høre fra alle andre, hvorfor dette valget var så forferdelig galt.  

Det setter jo heile dømmekraften til den som har gjort galt, i tvil. Når vi gjør ett eller annet galt, så klarer vi muligens å innrømme dette ovenfor oss selv. Men det kan være velsig mye vanskeligere å få høre dette fra noen andre. Spesielt dersom noen forsøker å nærmest presse denne ubehagelige sannheten ned i halsen på oss..                             

Anonymkode: 59d01...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On Wednesday, August 30, 2017 at 2:17 PM, AnonymBruker said:

Men hvorfor i all verden opprette en tråd om det da? 

"Jeg har gjort noe som jeg ikke vil si hva er og nå kommer alle vennene mine med spydige kommentarer som jeg heller ikke vil si hva er. Er det ikke synd på meg?" 

Anonymkode: 557dd...0e8

Ts forklarer da godt nok, du blir bare nesevis fordi du er nysgjerrig.

Anonymkode: 53cd6...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan de være redde for at skaden din skal forverres pga. det du har gjort TS?

Jeg får lite positive tilbakemeldinger på ting jeg oppnår, og tror det er fordi jeg har helseproblemer. De rundt meg blir redde for at jeg skal presse meg for langt og bli dårligere, som igjen vil påvirke dem. De greier ikke å glede seg sammen med meg, bare frykter eventuelle konsekvenser.

Anonymkode: 4c576...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min umiddelbare tanke her, siden ts er så tilbakeholden, er at hun er at hun ikke jobber og lever på staten. Så klarer hun likevel å gjennomføre "en styrkeprøve". Det kan forklare hvorfor hun ikke vil si akkurat hva de spydige kommentarene går ut på.

Jeg ville ha syntes det var vanskelig å si noe hyggelig og støttende til en som levde på staten fordi hun ikke kunne jobbe, men samtidig klarte å gjennomføre noe sånt...

Anonymkode: ca345...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...