Gå til innhold

Lang week-end, hvor?

Denise

Anbefalte innlegg

Endelig ser det ut som jeg og min kjære kan ta oss råd til å dra bort en langweek-end. Det er ikke før til høsten, men jeg gleder meg allerede. Vi skal dra i september, har ordnet med barnevakt og alt... :-)

Er det noen som har tips om hvor vi kan dra?? Vi har vært i Praha, Barcelona, Amsterdam og Paris og London for en del år siden. (Før vi fikk barn og hus!!) Hadde vært gøy å prøvd en annen by, så blir så glad for tips!! Da vi ikke har verdens beste økonomi, hadde det vært gøy å fått en pekepinn på pris og...

Klem Denise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med Siam, Tallinn er supert!

Vi var i Tallinn i september, som jeg ser at dere også skal, og det var et veldig bra tidspunkt; den verste turiststrømmen har lagt seg og klimaet var behagelig.

Tallinn har en fantastisk gamleby, med mye å se. Der er selvsagt mange museer og utstillinger, og mange flotte kirker, men det aller fineste var rett og slett å rusle rundt i brosteinsgatene og bare suge inn atmosfæren - veldig romantisk :wink: .

Shoppingmulighetene er absolutt brukbare, både mht. kunsthåndtverk (mange små gallerier rundt omkring) og klær o.l. Dessuten veldig mye god og rimelig mat og drikke - vi brukte mye tid på kafeer og restauranter.

Gode linker:

Balticsworldwide

Inyourpocket

Bare spør dersom du lurer på noe! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Helsinki godt. Også bruker man ikke så mye tid på resingen og kan kose seg mer. Ellers så er vel Riga, Tallin og Vilnius både flotte og billige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...