Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #1 Del Skrevet 5. mars 2002 Hva farge har du? Og hvordan ser de ut?Og hvor er de kjøpt? Mine er rosa slange skinnsko. Med spiss hel og fjer som dingler på siden!Kjøpt i Dublin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #2 Del Skrevet 6. mars 2002 oi. kan du ikke flytte den over til velvære/kler osv.. moderator? Jeg bomma litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. mars 2002 #3 Del Skrevet 6. mars 2002 Som du ser så er den flyttet over. Skravla (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #4 Del Skrevet 6. mars 2002 takk skravla:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 6. mars 2002 #5 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg elsker mine svarte Dr. Martens, kjøpt meget meget billig på loppemarked. Digger dem intenst, beste skoene å gå i! Og siden de er svarte, matcher de alt i min garderobe- nesten! Lily Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #6 Del Skrevet 6. mars 2002 For en uinteressant debatt! Her kan alle skrytepavene skrive hvilke designersko de har(hinter ikke til deg Lily) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 6. mars 2002 #7 Del Skrevet 6. mars 2002 Sånne svar kan du spare deg for. Du trenger ikke lese tråden en gang. Jeg er veldig lei meg på dine vegne som ikke har noen sko du vil skrive om. Jeg og sikkert mange andre liker å lese sånt. Jeg elsker mine beige støveletter med høy smal hel de er elegante. Ellers så har jeg noen supre hvite sneakers som går til alt!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2002 #8 Del Skrevet 7. mars 2002 Beige ankelstøvletter med høy smal hæl! Knallsexy til dongeribukser Ellers så labber jeg rundt i hvite joggesko 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 7. mars 2002 #9 Del Skrevet 7. mars 2002 det ser ut som om vi har samme smak i sko Vinga!! klem fra meg12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå