Shg29 Skrevet 22. august 2017 #1 Del Skrevet 22. august 2017 Jeg flyttet til Stavanger for noen måneder siden og har ingen egne venner her bortsett fra de gjennom min samboer. Er ei livlig og glad jente på 29år som er med på det meste. Ta kontakt om noen vil finne på noe og trenger nye venner å ha det artig med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #2 Del Skrevet 23. august 2017 22 timer siden, Shg29 skrev: Jeg flyttet til Stavanger for noen måneder siden og har ingen egne venner her bortsett fra de gjennom min samboer. Er ei livlig og glad jente på 29år som er med på det meste. Ta kontakt om noen vil finne på noe og trenger nye venner å ha det artig med Si det med ord, der kan du finne venner. Sikkert enklere der ennher. 😀 Anonymkode: f6de7...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
offblack Skrevet 1. oktober 2017 #3 Del Skrevet 1. oktober 2017 Jeg vil gjerene bli din vennine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavnetmitt Skrevet 28. november 2017 #4 Del Skrevet 28. november 2017 Hei! Vi vil bli kjent med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå