Gå til innhold

Folkehøgskole, hvor/når/hva?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer folkehøgskole til neste år. Hva er deres erfaringer? Hvilken linje, hvilken fhs, og når gikk dere? Lærte dere noe nytt? Fikk dere gode venner? Fortell fortell 🙂

Anonymkode: d896e...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsket fhs. Savner kveldene fortsatt. Jeg har mange gode minner. Jeg gikk foto-linja. I 06/07. Har fortsatt kontakt med nesten alle, og om 2 mnd. Skal vi ha reunions. Jeg gleder meg masse! Anbefales sterk! Du får minner for livet. Jeg gikk på en fhs i Buskerud. Husker ikke helt hva det het, men det var ikke såå langt fra Drammen med bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå! Det er mange år siden, men har mange minner. Har dessverre ikke like ofte kontakt, men det var gylne tider. Alle unge bør ta seg et fri år på folkehøyskole. Gikk hestelinja i Bergen 04-05. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, <(o¿o)> skrev:

Ringebu 94/95

Trivdes du? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <(o¿o)>
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trivdes du? 🙂

Det var virkelig et fantastisk år, jeg savner det året der og folkene der ofte, unner alle et slikt fantastisk år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk på folkehøgskole i 2015/2016, og det var et flott år! :) Veldig lærerikt. Jeg hadde litt hjemlengsel noen ganger, og det var uvant å være en plass der det var mange mennesker på et sted. Spesielt i begynnelsen. Men det gikk fint til slutt! :)

Endret av Tita92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, folkehøyskoleåret var virkelig et fint år! 

Det var avslappende, men samtidig utfordrende og jeg som kom inn som sjenert ble mer sosial etter det. 

Jeg gikk på Toneheim folkehøyskole på Hamar og hovedinsttumentet mitt var piano. :)

Anonymkode: 90f82...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket FHS. Lærte masse, hadde kjempe mye gøy, fortsatt venner med de fleste 15 år etter. Gikk på fhs på skarnes.

Anonymkode: b09d7...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fhs, men et år i førstegangstjenesten. Fungerer omtrent som en friluftsfolkehøgskole, bare at du får betalt. 

Anonymkode: 8dc23...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk FHS i 2011/2012, og jeg trivdes ikke. Føltes som en leirskole. Den linjen en hadde valgt selv fikk en jo ikke drive med hele uken, men måtte velge andre "fag" i tillegg - å lage julekort og strikke var ikke akkurat noe jeg likte. Jeg møtte noen greie mennesker, men var ikke sånn superfantastisk. Lærte lite, og var dyrt. Lærte vel egentlig ingen verdens ting. Angrer på at jeg kastet bort et år på noe slikt. 

Anonymkode: 02d3f...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...