Gå til innhold

Farging av vipper og bryn hos hudpleier


Gjest Ms Chanandler Bong

Anbefalte innlegg

Gjest Ms Chanandler Bong

Noen som vet om fargen som hudpleierne bruker for å farge vipper og bryn er sterkere enn f.eks. Kolokrem? Får nemlig ikke alle hårene til å ta farge når jeg bruker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Etter anmondning fra bestevenninna mi får eg prøve å svare deg :wink:

Regner med at fargen er litt sterkere ja, eg har hatt samme problemet når eg skal farge vippene til mamma med Kolokrem. Generelt blir fargen dårligere med Kolokrem enn den fargen hudpleierne bruker.

Men noen vipper tar ikke like lett til seg farge som andre gjør. Når du setter farge tar hårene det til seg på samme måte som huden tar til seg fuktighetskremer. Det kan være at hårene dine rett og slett er mettet...

Hvor lenge lar du fargen sitte? Du kan jo prøve å la fargen sitte litt lenger og se om det hjelper. Jo lenger fargen sitter jo sterkere blir fargen på vippene. Eller du kan legge på enda mer farge. Bare kline på så masse du orker :-)

Som et alternativ til å betale i dyre dommer for å få vippene farget hos dyre hudpleiere kan du jo undersøke om det er en skole for hudpleiere der du bor :) Da får du behandlingene mye billigere siden elevene er under opplæring.

I Bergen finner du de på Bjørgvin Videregående skole, med inngang fra C. Sundtsgt.

Håper dette hjalp litt. Og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Jeg har farga vippene mine en gang hos hudpleier og det svei noe helt forferdelig i øynene... Var rød og det rant i en dag etterpå. Jeg spurte på forhånd om det kom til å irritere øynene og ble forsikret om at det gjorde det ikke.... hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lala ikk innl

Jeg får det ikke til med kolokrem, men hos hudpleier funker det fint. Det skal ikke svi noe særlig. Dette sørger en GOD hudpleier for. Det er stor variasjon. På det første stedet som jeg brukte gjorde det alltid j#5&! vondt. Der jeg går nå, svir det bare bittelitt når fargen tas av. Jeg har farget de sikkert et par ganger i året i 4-5 år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...