AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #1 Del Skrevet 20. august 2017 Hei. Jeg er akkurat ferdig student og regner med at jobb ordner seg ganske snart. Men har søkt sosial stønad denne perioden . Jeg har levert søknad med dokumentasjon , dette er snart 2 mnd siden. Fikk brev i posten for noen dager siden om at jeg ikke hadde dukket opp i møte og fått time for nytt møte med de. Første gang noe brev har blitt borte i posten. Hvis jeg får dette innvilget, får jeg penger for å dekke de regningene som løper mens de nå sier de har sendt brev? Anonymkode: f3525...892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #2 Del Skrevet 20. august 2017 Sosialstønad er individuell stønad. Det vurderes individuelt i hver enkelt sak. Dermed umulig å svare på. Har du ikke registrert adressen din på skatteetaten og posten.no så får du heller ikke levert post på en adresse du oppgir til Nav eller andre. Du får og undersøke om du skal ha post fra detnoffentlige levert i postkassen fra postmannen eller har digitalpostkasse. Anonymkode: 0bb4a...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #3 Del Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sosialstønad er individuell stønad. Det vurderes individuelt i hver enkelt sak. Dermed umulig å svare på. Har du ikke registrert adressen din på skatteetaten og posten.no så får du heller ikke levert post på en adresse du oppgir til Nav eller andre. Du får og undersøke om du skal ha post fra detnoffentlige levert i postkassen fra postmannen eller har digitalpostkasse. Anonymkode: 0bb4a...550 Jeg har det, fikk brevet om det nye møtet i posten. Bodd her i alle år. Anonymkode: f3525...892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 20. august 2017 #4 Del Skrevet 20. august 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er akkurat ferdig student og regner med at jobb ordner seg ganske snart. Men har søkt sosial stønad denne perioden . Jeg har levert søknad med dokumentasjon , dette er snart 2 mnd siden. Fikk brev i posten for noen dager siden om at jeg ikke hadde dukket opp i møte og fått time for nytt møte med de. Første gang noe brev har blitt borte i posten. Hvis jeg får dette innvilget, får jeg penger for å dekke de regningene som løper mens de nå sier de har sendt brev? Anonymkode: f3525...892 Får du dekket sosial stønad så får du dekket husleie og sånn mellom 4 til 6000 i livsopphold, spørs på alder. Du må betale alle regninger og mat av livsoppholdet ditt. Gjeld dekker ikke sosialen. Har du noe sparepenger så må du bruke opp det først. Dette inkl også bsu. Bil må selges evt om du har. Du kan få sosial hjelp i etterkant om du feks søkte i aug men du får ikke aug utbetalingen før i sept. . Du må ta av livsoppholdet ditt til regningene. Livsoppholdet skal dekke mat, lege, medisiner, tannlege, mobil, internett, mndskort kollektiv trafikk, forsikringer, TV lisens, andre underholdningtjenester, evt trening, fritid, klær, gaver etc. Alt uten om husleie skal livsoppholdet dekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå