Gjest Carina Maria Skrevet 1. september 2017 #181 Del Skrevet 1. september 2017 4 timer siden, Spesialpedagog skrev: Jeg liker Synskepeggy og vennene hennes, jeg opplever de som oppegående flotte mennesker. Jeg har lest en del av kommentarfeltene deres igjennom årene, kommenterer innimellom, men ikke så ofte. Jeg er helt rystet over Inger og "veskedamen" sine kommentarer, jeg kan ikke forstå hva voksne mennesker kan skrive når de sitter bak en skjerm. Jeg blir så forskrekket at jeg er redd for konsekvensene mot meg etter denne kommentaren. Men føler at i et forum, bør alle ha lov å si hva de mener. For meg virker det som om Inger og "veskedamen" gjør alt for å starte en krangel, med beskyldninger uten like. De provoserer i en hver sammenheng, og tar kranglene de starter videre inn på egen blogg. De henger ut andre mennesker og beskylder alle andre for å ha feil, men klarer ikke å se hva de selv gjør. De gjør i mine øyne alt for å få flere lesertall, men sletter alle kommentarer på egen blogg som ikke er enige med dem, eller stiller kritiske spørsmål om deres oppførsel. Jeg oxo liker hun Synske peggy og blogg vennene hennes og jeg har samme oppfatning som deg at dem er oppe gående mennesker. Jeg oxo fulgte med på når Synske peggy trakk kort og det var fin stemning helt til hun der ingers form begynte og krangle og det var hun som ødla hele komentar feltet. Jeg syntes det var interesant og lese svarene hun trakk på kortene til dem som trakk kort. Jeg skjønner ikke greia med at hun ingers form oppfører seg slik? Hva er det som driver slike folk? Hvorfor lese en blogg viss hun blir provosert som hun ser ut til og bli. Jeg skjønner at Synske peggy og vennene ikke finner seg i ingers form sin oppførsel og det hadde ikke jeg gjort heller og hun der ingers form skjønner ikke hvordan hun oppfører seg. Hun er en voksen dame. Mamma er noen år eldre enn henne og hadde hun oppført seg sånn hadde jeg skjemtes at mamma holdt på slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 1. september 2017 #182 Del Skrevet 1. september 2017 Hun der Inger virker sammen skikkelig gretten, "gammel" dame som elsker å lage drama. Jeg fatter ikke at det er mulig. Hadde skjemtes skikkelig og mamma hadde holdt på sånn jeg også. Herregud. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. september 2017 #183 Del Skrevet 1. september 2017 (endret) 2 timer siden, Salka skrev: Hun der Inger virker sammen skikkelig gretten, "gammel" dame som elsker å lage drama. Jeg fatter ikke at det er mulig. Hadde skjemtes skikkelig og mamma hadde holdt på sånn jeg også. Herregud. Tror hun har dets skikkelig vondt med seg selv og vil at andre skal føle seg likeens Endret 1. september 2017 av Honey Dew 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 1. september 2017 #184 Del Skrevet 1. september 2017 17 minutter siden, Honey Dew skrev: Tror hun har dets skikkelig vondt med seg selv og vil at andre skal føle seg likeens Bloggen hennes er i alle fall trist lesning. Angrer på at jeg ga etter for nysgjerrigheten og avla den et besøk 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 1. september 2017 #185 Del Skrevet 1. september 2017 20 minutter siden, orfeus skrev: Bloggen hennes er i alle fall trist lesning. Angrer på at jeg ga etter for nysgjerrigheten og avla den et besøk 😞 Den er trist og jeg angret første gang jeg tittet innom på den bloggen og hun virker sint og opprørsk mot alt og alle og selv skryt som ikke ligner noe. Jeg er sikker på at hun har det vondt med seg selv og skyver sine følelser over på andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg