Gå til innhold

Jeg skjemmes over og lese komentar feltet til voksne bloggere

Gjest Carina Maria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Det er ikke interessant og vite hvem som har gjort hva. Det ingers form gjorde i går var det verste jeg har sett. 

Det virker jo som dere er ute etter Inger J, for det er jo hun som diskuteres her. Og da handler det da om hvem som gjorde hva.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Carina Maria skrev:

De ble moderert bort utenfor temaet antakelig. 

Men det var jo nettopp en kommentar til det tråden handler om. Kappløpet mellom disse bloggerne.

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Jacklost skrev:

Men det var jo nettopp en kommentar til det tråden handler om. Kappløpet på disse bloggene mellom disse bloggerne.

Det var god humor i dem komentarene der og jeg så ikke noe galt i dem. Uskyldig moro :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Det er uinteresant hva som har skjedd tidligre og har du noe du vil tilføye så send meg en pm så kan vi ta det der. 

Det er ikke uinteresant fordi det er derfor Inger forsvarer seg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er ihvertfall sikkert og det er at de gamle er eldst når det kommer til å lage drama. :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Miraculix skrev:

Tror vi har lest nok om dette nå eller? Skuffende..

Ja det tror jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Salka skrev:

En ting er ihvertfall sikkert og det er at de gamle er eldst når det kommer til å lage drama. :fnise: 

Bloggen er legendarisk. :yvonne: 

Alt er DRAMA!!!!.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
4 minutter siden, Lovelulu skrev:

Det er ikke uinteresant fordi det er derfor Inger forsvarer seg!

Hvem som har gjort hva er ikke intersant. Viss dem har noe uoppgjort får dem gjøre det seg i mellom og ikke på et offentlig på et komentar felt og det hun der ingers form gjorde da hun la ut bilde privat facebook melding som noen hadde skrevet var stygt gjort.

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, Salka skrev:

Hihihi :fnise: Dem slår alle andre bloggere ned i støvlene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jacklost skrev:

Bloggen er legendarisk. :yvonne: 

Alt er DRAMA!!!!.

6 minutter siden, Carina Maria skrev:

Hihihi :fnise: Dem slår alle andre bloggere ned i støvlene. 

Haha, ja. :popcorn: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Carina Maria er i ferd med å begå sin egen synd, her. Det var greit nok å skrive om en ikke navngitt dame på snart 55 år. Men når det utarter fra noe uskyldig, og et eksempel om hvordan bloggere kan få stygge kommentarer i feltene sine, til en samtale om hvor ille en navngitt person er/ikke er, da blir ikke det greit, heller.

Jeg trekker meg fra denne moroa. Det var artig så lenge det varte.

Og LoveluluHvis du ikke ville bli blandet inn i noe, så var nok ikke dette den rette måten å gjøre det på. La heller veninnen din forsvare seg selv i framtiden. Og hvis disse damene vil unngå offentlig sjikane, så bør de ikke ta skittentøyvasken sin offentlig. For det vil bli lagt merke til. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
8 minutter siden, Tøytigern skrev:

Jeg synes Carina Maria er i ferd med å begå sin egen synd, her. Det var greit nok å skrive om en ikke navngitt dame på snart 55 år. Men når det utarter fra noe uskyldig, og et eksempel om hvordan bloggere kan få stygge kommentarer i feltene sine, til en samtale om hvor ille en navngitt person er/ikke er, da blir ikke det greit, heller.

Og LoveluluHvis du ikke ville bli blandet inn i noe, så var nok ikke dette den rette måten å gjøre det på. La heller veninnen din forsvare seg selv i framtiden. Og hvis disse damene vil unngå offentlig sjikane, så bør de ikke ta skittentøyvasken sin offentlig. For det vil bli lagt merke til. 

Det var ikke jeg som navnga damen først og det var det den annen bruker som gjorde. Brukeren spurte etter boggnavnet til den bloggern og boggern har navnet sitt i bloggnavnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, The Kitten skrev:

Jeg orket ikke lese alle kommentarene, men blir de ikke sliten av å krangle sånn? 

Fy fader jeg er glad for at jeg ikke blogger. Hadde ikke taklet og sånt. Dem må bli sliten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig konsept dette med at rampelyset skal kommentere og diskutere opp i mente folks blogger og diverse så helt ut til emnet er tynnslitt og blodfattig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Tøytigern skrev:

Jeg har ingen interesse av å blande meg, men syns det er urettferdig at en blir navngitt og får skylden for alt. Derfor er jeg enig i det du skriver til Carina Maria her. Jeg skal slutte å blande meg jeg, for jeg vil som sagt ikke ha noe med dette å gjøre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
4 minutter siden, Miraculix skrev:

Merkelig konsept dette med at rampelyset skal kommentere og diskutere opp i mente folks blogger og diverse så helt ut til emnet er tynnslitt og blodfattig. 

Jeg tror det er fordi blogg engasjerer. Noen bloggere vil har komentar kontroll på bloggene sine og dem slipper ikke igjennom kommentarer fra uenige lesere og dem som ønsker og si noe til den bloggern gjør det på andre plasser. Jeg tror det er slik det virker. Får ikke leserne si meningen sin på komentar feltet til Nina skriver dem på komentar feltet til Lena for hun har åpent komentar felt. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...