Salka Skrevet 20. august 2017 #121 Del Skrevet 20. august 2017 24 minutter siden, Lovelulu skrev: Inger er grei hun, syns dere skal slutte å snakke nedlatende om hun! Har ikke hun kalt deg en rekke stygge ting? Eller blander jeg med noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 20. august 2017 #122 Del Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, Tøytigern skrev: Jeg trodde ellers hun bare var et eksempel på hvordan folk kan oppføre seg i kommentarfeltene. Et skremmende eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 20. august 2017 #123 Del Skrevet 20. august 2017 Akkurat nå, Salka skrev: Har ikke hun kalt deg en rekke stygge ting? Eller blander jeg med noen andre? Jeg skjønner hva Veskekari mener. Det er kanskje greit å slutte å snakke om akkurat Inger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 20. august 2017 #124 Del Skrevet 20. august 2017 Akkurat nå, Carina Maria skrev: Et skremmende eksempel. Det fins nok flere eksempler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 20. august 2017 #125 Del Skrevet 20. august 2017 Akkurat nå, Salka skrev: Har ikke hun kalt deg en rekke stygge ting? Eller blander jeg med noen andre? Det har hun for ingers form skrev mot innlegg om kosmetiske operasjoner på blogg.no som var myntet på veske bloggeren men det fikk en ny vending da synske peggy og veske bloggeren kom i tottene på hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 20. august 2017 #126 Del Skrevet 20. august 2017 8 minutter siden, Salka skrev: Har ikke hun kalt deg en rekke stygge ting? Eller blander jeg med noen andre? Det er ikke hun som er den stygge ulven for å si det sånn.. Og vi er venner vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 20. august 2017 #127 Del Skrevet 20. august 2017 2 minutter siden, Lovelulu skrev: Det er ikke hun som er den stygge ulven for å si det sånn.. Og vi er venner vi Du er alene om og mene det og fint at dere er venner. Det er ikke mitt problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevennen Skrevet 20. august 2017 #128 Del Skrevet 20. august 2017 22 minutter siden, Lovelulu skrev: Det er ikke hun som er den stygge ulven for å si det sånn.. Og vi er venner vi Tips henne da om det samme du gjør.. ignorer kommentarfeltet. Om ikke faller man i samme kategori. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 20. august 2017 #129 Del Skrevet 20. august 2017 27 minutter siden, Carina Maria skrev: Du er alene om og mene det og fint at dere er venner. Det er ikke mitt problem. Dere vet ingenting om dette, og glad kan dere være for det! Jeg er nok langtifra alene om å mene dette. Her er det visse andre som er "synderne".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 20. august 2017 #130 Del Skrevet 20. august 2017 9 minutter siden, lillevennen skrev: Tips henne da om det samme du gjør.. ignorer kommentarfeltet. Om ikke faller man i samme kategori. Det er angrepet man blir i kommentarfeltet til SP, og nå var det Ingers tur igjen. De er en gjeng på den bloggen som har plaget flere bloggere over år, inkl meg. Men jeg holder meg unna, for jeg vil ikke ha noe med de å gjøre! Men liker ikke at det er feil person som får skylden her. For det er det! Dere vet ikke noe om dette, og da er det "farlig" å påstå ting man ikke har peiling på. Noen ganger er det vanskelig å ignorere at man blir beskyldt for usanne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 20. august 2017 #131 Del Skrevet 20. august 2017 4 minutter siden, Lovelulu skrev: Dere vet ingenting om dette, og glad kan dere være for det! Jeg er nok langtifra alene om å mene dette. Her er det visse andre som er "synderne".. Det er utenfor temaet hvem som er syndere som du mener og det er ikke en del av diskusjonen. Diskusjonen handler om voksne bloggers oppførsel på blogg og den stygge oppførselen som ingers form hadde i komentarfeltet til Synskpeggy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 20. august 2017 #132 Del Skrevet 20. august 2017 (endret) 4 minutter siden, Lovelulu skrev: Det er angrepet man blir i kommentarfeltet til SP, og nå var det Ingers tur igjen. De er en gjeng på den bloggen som har plaget flere bloggere over år, inkl meg. Men jeg holder meg unna, for jeg vil ikke ha noe med de å gjøre! Men liker ikke at det er feil person som får skylden her. For det er det! Dere vet ikke noe om dette, og da er det "farlig" å påstå ting man ikke har peiling på. Noen ganger er det vanskelig å ignorere at man blir beskyldt for usanne ting. Tråden handler ikke om deg. Nå begynner du ikke igjen og trekke deg inn i tråden. Endret 20. august 2017 av Carina Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 20. august 2017 #133 Del Skrevet 20. august 2017 Akkurat nå, Carina Maria skrev: Det er utenfor temaet hvem som er syndere som du mener og det er ikke en del av diskusjonen. Diskusjonen handler om voksne bloggers oppførsel på blogg og den stygge oppførselen som ingers form hadde i komentarfeltet til Synskpeggy. Hun forsvarer seg, og dere vet som sagt ingenting! Det er flere som har tvilsom oppførsel i det kommentarfeltet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 20. august 2017 #134 Del Skrevet 20. august 2017 Akkurat nå, Carina Maria skrev: Tråden handler ikke om deg. Nå begynner du ikke igjen og trekke deg inn i tråden. Jeg trekker ikke inn meg! Men jeg vet sannheten, derfor forsvarer jeg Inger J som dere nå hogger hodet av!.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 20. august 2017 #135 Del Skrevet 20. august 2017 Akkurat nå, Lovelulu skrev: Hun forsvarer seg, og dere vet som sagt ingenting! Det er flere som har tvilsom oppførsel i det kommentarfeltet! Det er ikke det som diskuteres. Hold deg til temaet på tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacklost Skrevet 20. august 2017 #136 Del Skrevet 20. august 2017 Hva i... ble alle travkommentarene slettet? Så utrolig latterlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 20. august 2017 #137 Del Skrevet 20. august 2017 (endret) 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Det er ikke det som diskuteres. Hold deg til temaet på tråden. Så vidt jeg kan se så er det bare Inger J som får skylden for å oppføre seg stygt i kommentarfeltet, så jo da handler tråden om det! Endret 20. august 2017 av Lovelulu 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 20. august 2017 #138 Del Skrevet 20. august 2017 Akkurat nå, Carina Maria skrev: Det er ikke det som diskuteres. Hold deg til temaet på tråden. Det er ikke interessant og vite hvem som har gjort hva. Det ingers form gjorde i går var det verste jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 20. august 2017 #139 Del Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, Jacklost skrev: Hva i... ble alle travkommentarene slettet? Så utrolig latterlig. De ble moderert bort utenfor temaet antakelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 20. august 2017 #140 Del Skrevet 20. august 2017 Akkurat nå, Lovelulu skrev: Så vidt jeg kan se så er det bare Inger J som får skylden for å oppføre seg stygg i kommentar feltet, så jo da handler tråden om det! Det er uinteresant hva som har skjedd tidligre og har du noe du vil tilføye så send meg en pm så kan vi ta det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg