Gå til innhold

Jeg skjemmes over og lese komentar feltet til voksne bloggere

Gjest Carina Maria

Anbefalte innlegg

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Salka skrev:

Hvis du mener det Märtha skrev så må du spørre tøytigern om link. Fabian sin blogg vet jeg ikke, men bare å Google Fabian raw og Ranvei er rannveigheitmann.blogg.no. 

Til den bloggen du nevnte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria
3 minutter siden, Salka skrev:

Hvis du mener det Märtha skrev så må du spørre tøytigern om link. Fabian sin blogg vet jeg ikke, men bare å Google Fabian raw og Ranvei er rannveigheitmann.blogg.no. 

Jeg fant bloggen til hun rannveig og jeg har havnet inn på den noen ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Til den bloggen du nevnte. 

Hvilken blogg? Har ikke nevnt noen andre enn Rannveig og Fabian og at jeg ikke har lest bloggen til ingers form. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant bloggen til hun rannveig og jeg har havnet inn på den noen ganger. 

Kommentarfeltet hennes kan være underholdende til tider det også. Men hun får mye hets også, stakkars jente. 

Endret av Salka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Carina Maria skrev:

Manne magneten? Det er mest hun der ingers form som forsurer for dem andre. 

Hva ER det med den damen. Kan hun ikke leve uten å bråke med andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen link til bloggen til denne ingers form? Gikk inn på ingersform.blogg.no, men kom bare opp 404. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
4 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hva ER det med den damen. Kan hun ikke leve uten å bråke med andre?

På det blogg innlegget som hun Synske peggy hadde skrevet var det ikke noe som skulle gjøre at det skulle bli bråk. Debatten gikk fint for seg helt til hun ingers form kom inn med sine komentarer. 

Jeg tror slike som liker og krangle i virkeligheten også er slik på nettet. Dm får en tilfredsstillelse når dem kan krangle med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
16 minutter siden, Salka skrev:

Har noen link til bloggen til denne ingers form? Gikk inn på ingersform.blogg.no, men kom bare opp 404. 

Jeg har sent deg link. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Salka skrev:

Høres ut som det kan være like greit. Høres igrunnen ut som det behøves flere 404 her. Men igjen, hvem skulle da stått for alt dramaet? Så mange spørsmål, så lite tid.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Høres ut som det kan være like greit. Høres igrunnen ut som det behøves flere 404 her. Men igjen, hvem skulle da stått for alt dramaet? Så mange spørsmål, så lite tid.

Kansje alt for mye tid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Carina Maria skrev:

Kansje alt for mye tid? 

Jeg tror det, ja. De har alt for mye tid som de burde brukt på konstruktive ting. De kunne foreksempel lære seg decoupage. Så kunne de dekorert møblene sine og brukt tiden til å slipe dem med fint sandpapir mellom hvert lag med lim, shoppe servietter i nettbutikker og klippe i tynne lag med servietter. Hadde vært greit for oss alle sammen. 

Så kunne de kanskje blogget om møblene de shinet opp. 

Og byttet servietter.

Idunno.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de kunne laget seg en scrap book... Klippet ut små motiver og limt dem fast på papirark og festet små bilder med mini-kleskyper og diverse. Limt på glansbilder og stemplet på border og dekorert med treknapper sånt. Og små sløyfer. 

Hadde uansett vært bedre bruk av tiden enn å skjelle ut andre på nettet. Også hadde de tatt seg mindre dumt ut. En idé for noen av dem, kanskje. Fins mange fine hobbier der ute.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen sende meg link til denne 54 år gamle, snart 55 år gamle damen sin blogg? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Carina Maria
14 minutter siden, Lovelulu skrev:

Inger er grei hun, syns dere skal slutte å snakke nedlatende om hun!

Vi må få ha meningene våre om hun når hun oppfører seg så frekt som hun har gjort på bloggen til hun Synske peggy. Du må få ha din oppfatning av den damen der,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Lovelulu skrev:

Inger er grei hun, syns dere skal slutte å snakke nedlatende om hun!

Husk å passe på så du ikke blir innblandet.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må få ha meningene våre om hun når hun oppfører seg så frekt som hun har gjort på bloggen til hun Synske peggy. Du må få ha din oppfatning av den damen der,

Jeg trodde ellers hun bare var et eksempel på hvordan folk kan oppføre seg i kommentarfeltene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...