Gå til innhold

Jeg skjemmes over og lese komentar feltet til voksne bloggere

Gjest Carina Maria

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg er enig og det er møkkete oppførsel vil jeg si. 

Jeg tror akkurat det er enstemming opplest av de fleste som har en oppdragelse. Men allikevel dukker det opp individer som ikke helt skjønner hvor mange som ser det de skriver, og at alle disse folkene tenker sitt. (...) De spar seg selv ned i søla med skriveriene sine.

Det jeg likte minst var at dette gikk ut over en uskyldig tredjepart. Nemlig facebook-vennen. Synskepeggy takler nok dette fint. Men den facebook-vennen til ingersform hadde fortjent å ikke få navnet sitt - og facebooksamtalen sin- plastret ut over kommetarfeltet i bloggen til en tilfeldig synsk dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Jeg leste at hun Synske peggy skrev det samme til henne at det var usmaklig og skrive dette av respekt for dem etter latte etter terror angrepet i Barcelona. 

Høres ikke ut som hun Peggy er så dum. Søte hunder hadde hun også. Og papegøyer. :)

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de bør si hvor det skal skje neste gang i stedet for "I could have told you so". Som alle kan si. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, Butternut skrev:

Ikke glem synskepeggys venninner, Toril og Else Marit som stadig forsvarer henne. Denne Inger J har skapt rabalder for de i en årrekke nå og beskylder ofte synskepeggy for å være nettopp Toril. Ikke lett å henge med i svingene her altså:popcorn: At lovelulu er glad i vesker er noe som tydeligvis irriterer hele bunten..:vetikke:

Det har jeg fått med meg at hun der ingersform har skapt bråk i mange år og dem gangene hun der inger eller hva hun nå heter har romstert på kvinne guiden har mange fått beskyldninger at dem er klanen eller gjengen som hun kaller dem.

Jeg synes det er bra at noen tør og forsvare hun synske peggy jeg da mot slike som ingersform. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Butternut skrev:

Ikke glem synskepeggys venninner, Toril og Else Marit som stadig forsvarer henne. Denne Inger J har skapt rabalder for de i en årrekke nå og beskylder ofte synskepeggy for å være nettopp Toril. Ikke lett å henge med i svingene her altså:popcorn: At lovelulu er glad i vesker er noe som tydeligvis irriterer hele bunten..:vetikke:

Oh, the drama. Hadde de bare kunnet ta det på privaten...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
3 minutter siden, Tøytigern skrev:

Jeg tror akkurat det er enstemming opplest av de fleste som har en oppdragelse. Men allikevel dukker det opp individer som ikke helt skjønner hvor mange som ser det de skriver, og at alle disse folkene tenker sitt. (...) De spar seg selv ned i søla med skriveriene sine.

Det jeg likte minst var at dette gikk ut over en uskyldig tredjepart. Nemlig facebook-vennen. Synskepeggy takler nok dette fint. Men den facebook-vennen til ingersform hadde fortjent å ikke få navnet sitt - og facebooksamtalen sin- plastret ut over kommetarfeltet i bloggen til en tilfeldig synsk dame.

Det reagerte jeg også på og jeg angrer på at jeg gikk inn på bloggen til hun der ingersform og leste den facebook samtalen som det var bilde av og jeg må få si at det var pill råttent gjort av ingers form. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, for et drama. "Gamle" damer er gamle damer verst! :fnise: Nå er de jo ikke gamle da, men for gamle til å oppføre seg som fjortiser. Og det å påstå at hun "så" terrorangrepet i Barcelona for å få oppmerksomhet rundt det er faen så respektløst og stygt at jeg ikke har ord! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
3 minutter siden, Tøytigern skrev:

Oh, the drama. Hadde de bare kunnet ta det på privaten...

Jeg hadde god tid da junior lå og sov formiddags dupp i dag og jeg leste langt tilbake i arkivet til hun synske peggy. Det er en gjenganger som krangler i nesten alle innlegg og det er hun ingers form. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Salka skrev:

Haha, for et drama. "Gamle" damer er gamle damer verst! :fnise: Nå er de jo ikke gamle da, men for gamle til å oppføre seg som fjortiser. Og det å påstå at hun "så" terrorangrepet i Barcelona for å få oppmerksomhet rundt det er faen så respektløst og stygt at jeg ikke har ord! 

Hun synske peggy skrev det samme til hun ingers form at det var usmaklig og respekt løst skrevet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Jeg hadde god tid da junior lå og sov formiddags dupp i dag og jeg leste langt tilbake i arkivet til hun synske peggy. Det er en gjenganger som krangler i nesten alle innlegg og det er hun ingers form. 

Jeg tror jeg hadde funnet på noe helt annet. Se en film, feks. Eller les en god bok. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Carina Maria skrev:

Hun synske peggy skrev det samme til hun ingers form at det var usmaklig og respekt løst skrevet. 

Så bra hun skrev det. Hun der ingers form burde fratas retten til sosiale medier når hun skriver noe sånt. Noen ting holder man bare for seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, Salka skrev:

Så bra hun skrev det. Hun der ingers form burde fratas retten til sosiale medier når hun skriver noe sånt. Noen ting holder man bare for seg selv. 

Det er respekt løst og usmaklig skrevet ja men det ble ikke populært motatt da synske peggy skrev at det var respekt løst for da ble ingers form mer ufin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Salka skrev:

:fnise: Det var da voldsomt. Husk at tilogmed Märtha Louise har sagt feile ting i forbindelse med atomulykken ved Fukushima. Hun viste til innholdet i engletroen sin og sa at de rammede måtte "se lyset i alle muligheter" og mente at alle ødeleggelsene ga alle disse nye mulighetene. Verre vrøvel har man skjelden lest og noe mindre innsiktsfullt kan man neppe si, midt i ødeleggelsene og folks lidelser. Men alle kan gjøre feil. Vi kan jo ikke ta fra folk sosiale medier bare fordi de gjør en feil.

Disse damene bidrar jo med strålende underholdning ellers, da.

Hva skulle feks T.S lest på dagene, mens junior tar en dupp, hvis ikke disse damene hadde tilgang til sosiale medier? (Bøker kan være kjedelige og noen ganger vil man ikke se en film.)

Endret av Tøytigern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fasinerende egentlig. Mannemagneten Inger, synskepeggy, kattetoril og veskekari. Jeg hadde nesten glemt de, så leverer de igjen. 😅

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, Månespeil skrev:

Fasinerende egentlig. Mannemagneten Inger, synskepeggy, kattetoril og veskekari. Jeg hadde nesten glemt de, så leverer de igjen. 😅

Manne magneten? Det er mest hun der ingers form som forsurer for dem andre. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Tøytigern skrev:

:fnise: Det var da voldsomt. Husk at tilogmed Märtha Louise har sagt feile ting i forbindelse med atomulykken ved Fukushima. Hun viste til innholdet i engletroen sin og sa at de rammede måtte "se lyset i alle muligheter" og mente at alle ødeleggelsene ga alle disse nye mulighetene. Verre vrøvel har man skjelden lest og noe mindre innsiktsfullt kan man neppe si, midt i ødeleggelsene og folks lidelser. Men alle kan gjøre feil. Vi kan jo ikke ta fra folk sosiale medier bare fordi de gjør en feil.

Disse damene bidrar jo med strålende underholdning ellers, da.

Hva skulle feks T.S lest på dagene, mens junior tar en dupp, hvis ikke disse damene hadde tilgang til sosiale medier? (Bøker kan være kjedelige og noen ganger vil man ikke se en film.)

Mente det ikke helt bokstavelig da. :fnise: Det vrøvlet til Märtha har jeg ikke lest. Alle kan gjøre feil, ja, men uten å ha lest bloggen til ingersform virker det som hun "gjør feil" hele tiden. :fnise: 

Hallo-o-o-o, hun kan da lese bloggen til Rannveig, eller Ranvei som hun heter nå, Fyfabian og gjengen! :hoho: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Salka skrev:

Mente det ikke helt bokstavelig da. :fnise: Det vrøvlet til Märtha har jeg ikke lest. Alle kan gjøre feil, ja, men uten å ha lest bloggen til ingersform virker det som hun "gjør feil" hele tiden. :fnise: 

Hallo-o-o-o, hun kan da lese bloggen til Rannveig, eller Ranvei som hun heter nå, Fyfabian og gjengen! :hoho: 

Send meg link er du snill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det er respekt løst og usmaklig skrevet ja men det ble ikke populært motatt da synske peggy skrev at det var respekt løst for da ble ingers form mer ufin. 

Tror jeg må inn å se selv om jeg egentlig ikke har lyst til å gi henne klikk. Men nysgjerrigheten tar overhånd. :fnise: Virker ikke helt god hun der ingers form. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Tøytigern skrev:

Å!  Ok. Takker. :) Veldig spennende, dette her. Det virker som om bloggosfæren i Norge er såpass liten at de fleste bloggerne kjenner de andre bloggerne. 

Men, bare så det er sagt (Jeg skal kaste litt dritt her selv) Hun der ingersform har ingenting med å si noe om terrorangrepet i Barcelona, eller å forsøke å få oppmerksomhet via det. Å gjøre sånt er veldig usmakelig og spekulativt. Hun kunne lukket brødsaksa si og latt være så skrive noe som helst om det nå, av respekt for dem som er rammet. (Fuck the H off, ingersform. Kjenn din besøkelsestid. Du må gjerne snakke om evnene du mener du har, men spar det til en anledning det passer og ikke påstå sånt når folk er i sjokk og sørger, så folk skal legge merke til deg. Thnx.)

🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Carina Maria skrev:

Send meg link er du snill. 

Hvis du mener det Märtha skrev så må du spørre tøytigern om link. Fabian sin blogg vet jeg ikke, men bare å Google Fabian raw og Ranvei er rannveigheitmann.blogg.no. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...