Gå til innhold

Jeg skjemmes over og lese komentar feltet til voksne bloggere

Gjest Carina Maria

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Tøytigern skrev:

Dette er like spennende som en episode av Åndenes Makt på TV-Norge.

Det er sikkert mye av det samme folkene som deltar eller ser på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Rozárka skrev:

Hva var denne sannheten som skulle fram, som gjorde alt dette nødvendig? Var det blogginnlegg med reklame uten å si det? Det er mange som går helt fra konseptene når bloggere gjør det..

Godt poeng. Dette vet vi foreløpig ingenting om. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Rozárka skrev:

Kjære vene. Klarer du virkelig å holde styr på alt dette her? 

Jeg har forsøkt å få klargjøringer underveis. Sånn jeg forstår det er saken ganske klar.

En blogger på 54 år, skriver stygge ting om en annen blogger i kommentarfeltene til synskepeggy (Ikke synske Peggy, men synskepeggy. Med liten s.) Denne bloggeren på snart 55 år skal ha fram sannheten om denne andre bloggeren og har postet utdrag fra en facebook-samtale som denne andre bloggeren hadde med en som den andre bloggeren er facebook-venn med på bloggen sin. Det har bloggeren på 54 år gjort i kommentarfeltet til syskepeggy! Noe en KG-bruker i 30-årene (T.S) synes er stygg oppførsel, som damer på snart 55 bør være for voksne til å holde på med, og som er et dårlig forbilde for yngre bloggere. Veskekari har ingenting med dette og gjøre og holder seg unna synskepeggy sin blogg. Det har etterhvert kommet fram at bloggeren på 54 år har fått nok oppmerksomhet i Rampelyset på Kg.

Jeg vil bare si jeg er enig ed T.S her. Oppførselen til Ingersform her, er ikke akkurat noe forbilde.

7 minutter siden, Lovelulu skrev:

Jeg vet alt dette, og det er ikke enkelt å forstå. Heldigvis blander jeg meg ikke inn i dette lenger. De får bare holde på. De prøver å blande meg inn, men det skjer ikke. :)

Vet du hvem facebook-vennen er?:blink:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tøytigern skrev:

Synske Pwggy?

Dette blir mere og mere spennende. Men hvem ER synske Peggy og hvem hadde disse visjonene om terrorangrepet i Bacelona. I want to know. Jeg har googlet Synske Peggy nå, og fant et bilde av to søte hunder og et annet et av to papegøyer på et bur. Jeg skjønte ikke så mye.

Dette er like spennende som en episode av Åndenes Makt på TV-Norge.

Her har du bloggen: http://synskepeggy.blogg.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Jeg har forsøkt å få klargjøringer underveis. Sånn jeg forstår det er saken ganske klar.

En blogger på 54 år, skriver stygge ting om en annen blogger i kommentarfeltene til synskepeggy (Ikke synske Peggy, men synskepeggy. Med liten s.) Denne bloggeren på snart 55 år skal ha fram sannheten om denne andre bloggeren og har postet utdrag fra en facebook-samtale som denne andre bloggeren hadde med en som den andre bloggeren er facebook-venn med på bloggen sin. Det har bloggeren på 54 år gjort i kommentarfeltet til syskepeggy! Noe en KG-bruker i 30-årene (T.S) synes er stygg oppførsel, som damer på snart 55 bør være for voksne til å holde på med, og som er et dårlig forbilde for yngre bloggere. Veskekari har ingenting med dette og gjøre og holder seg unna synskepeggy sin blogg. Det har etterhvert kommet fram at bloggeren på 54 år har fått nok oppmerksomhet i Rampelyset på Kg.

Jeg vil bare si jeg er enig ed T.S her. Oppførselen til Ingersform her, er ikke akkurat noe forbilde.

:ler:

OMG. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rozárka skrev:

Jeg mistenker at hele denne tråden var clickbait, for å få oss inn på den bloggen. ;)

Haha, ja kanskje du har rett :tommelopp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rozárka skrev:

Jeg mistenker at hele denne tråden var clickbait, for å få oss inn på den bloggen. ;)

Pokker, vi bytter dekoder i sommer så jeg mistet opptaket av Tre Nøtter til Askepott, som jeg fikk akuttbehov for å se pga navnet ditt. Jeg er bittelitt sur nå. Bare litt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Tøytigern skrev:

Ja det gjør jeg, men vil ikke blandes inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lovelulu skrev:

Ja det gjør jeg, men vil ikke blandes inn :)

Det høres lurt ut. 

Vet du forresten hvem som hadde disse visjonene om Barcelona? Siden du har litt snøring på disse folkene, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Det høres lurt ut. 

Vet du forresten hvem som hadde disse visjonene om Barcelona? Siden du har litt snøring på disse folkene, mener jeg.

Det er jeg sannelig ikke sikker på, jeg orker ikke lese alt dette surret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lovelulu skrev:

Det er jeg sannelig ikke sikker på, jeg orker ikke lese alt dette surret :)

Ånei. Også nå som det begynte å bli så spennende...:icon_frown: Men kanskje Carina Maria vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
10 minutter siden, Tøytigern skrev:

Det høres lurt ut. 

Det var hun der ingersform eller hva hun kaller seg på bloggen sin og det er henne som er 54 år. Det var henne som mente at hun hadde hatt syn om dette med Barcelona. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carina Maria
1 time siden, Kaktuspotte skrev:

For en oppførsel av en dame på knappe 55 år.

Jeg er enig og det er møkkete oppførsel vil jeg si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det var hun der ingersform eller hva hun kaller seg på bloggen sin og det er henne som er 54 år. Det var henne som mente at hun hadde hatt syn om dette med Barcelona. 

Å!  Ok. Takker. :) Veldig spennende, dette her. Det virker som om bloggosfæren i Norge er såpass liten at de fleste bloggerne kjenner de andre bloggerne. 

Men, bare så det er sagt (Jeg skal kaste litt dritt her selv) Hun der ingersform har ingenting med å si noe om terrorangrepet i Barcelona, eller å forsøke å få oppmerksomhet via det. Å gjøre sånt er veldig usmakelig og spekulativt. Hun kunne lukket brødsaksa si og latt være så skrive noe som helst om det nå, av respekt for dem som er rammet. (Fuck the H off, ingersform. Kjenn din besøkelsestid. Du må gjerne snakke om evnene du mener du har, men spar det til en anledning det passer og ikke påstå sånt når folk er i sjokk og sørger, så folk skal legge merke til deg. Thnx.)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem synskepeggys venninner, Toril og Else Marit som stadig forsvarer henne. Denne Inger J har skapt rabalder for de i en årrekke nå og beskylder ofte synskepeggy for å være nettopp Toril. Ikke lett å henge med i svingene her altså:popcorn: At lovelulu er glad i vesker er noe som tydeligvis irriterer hele bunten..:vetikke:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Å!  Ok. Takker. :) Veldig spennende, dette her. Det virker som om bloggosfæren i Norge er såpass liten at de fleste bloggerne kjenner de andre bloggerne. 

Men, bare så det er sagt (Jeg skal kaste litt dritt her selv) Hun der ingersform har ingenting med å si noe om terrorangrepet i Barcelona, eller å forsøke å få oppmerksomhet via det. Å gjøre sånt er veldig usmakelig og spekulativt. Hun kunne lukket brødsaksa si og latt være så skrive noe som helst om det nå, av respekt for dem som er rammet. (Fuck the H off, ingersform. Kjenn din besøkelsestid. Du må gjerne snakke om evnene du mener du har, men spar det til en anledning det passer og ikke påstå sånt når folk er i sjokk og sørger, så folk skal legge merke til deg. Thnx.)

Jeg leste at hun Synske peggy skrev det samme til henne at det var usmaklig og skrive dette av respekt for dem etter latte etter terror angrepet i Barcelona. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...