Gå til innhold

Jeg skjemmes over og lese komentar feltet til voksne bloggere

Gjest Carina Maria

Anbefalte innlegg

Gjest Carina Maria
6 minutter siden, Tøytigern skrev:

Altså, for å sjekke om jeg har skjønt dette her. En dame legger igjen kommentarer hos Synske Peggy. Disse kommentarene handler om en helt annen blogger. En person som har hatt en facebook-samtale med sin facebook-venn.

?

Som jeg forstod det ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Som jeg forstod det ja. 

Det var da underlig malplassert.

Skjønner at du syns dette var ugreit. Noen folk er bare snåle. Ikke helt i vater. De dukker gjerne opp på nett og blir synlige i kommentarfeltene.

Kanskje jeg gjetter feil, men jeg tror ikke synske Peggy bryr seg så mye. Dette går nok mere ut over denne damen som skriver ufine kommentarer i kommentarfeltet til feil blogger.

Det er godt kjent at folk kan være stygge på nett, så jeg tror ikke du behøver å bekymre deg for de yngre bloggerne og andre som leser. Dette er et kjent fenomen.

Men trist, ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, visningsnamn skrev:

Hvem er den 54 år gamle dama? 

Tydeligvis en blogger som snart fyller 55, som skriver ufine kommentarer om en helt uvedkommende blogger i kommentarfeltet til synske Peggy.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Miraculix skrev:

Tror ikke det er noe vits i å prøve å skjønne seg på det 😉🤦🏼‍♀️

Jeg tror jeg fikk det med meg. Det jeg ikke vet nå er hvem synske Peggy er. Og hvem som hadde sett syner av terrorangrepet i Barcelona.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Zanxa skrev:

Burde ikke Synske Peggy sett at disse kommentarene kom før hun la ut innlegget sitt? 

Haha!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zanxa skrev:

Burde ikke Synske Peggy sett at disse kommentarene kom før hun la ut innlegget sitt? 

Det kan det godt hende hun har gjort.:opplyser: 

Det er bare det at nå snakker vi om noe helt annet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var denne sannheten som skulle fram, som gjorde alt dette nødvendig? Var det blogginnlegg med reklame uten å si det? Det er mange som går helt fra konseptene når bloggere gjør det..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Carina Maria skrev:

Jeg har funnet frem popkorn skålen med popkorn for hva er i veien med voksne bloggere som slenger dritt og henger ut hverandre på andres kommentar felt? Har dem ikke noe liv? Jeg har fulgt med på komentar feltet til Synske peggy i kveld og jeg blir flau over hvordan hun der 54 år gamle bloggern oppfører seg.

Synske peggy hadde skrevet et interessant blogg innlegg og uten forvarsel kommer den 54 år gamle bloggern inn på komentar feltet til Synske peggy og skriver den stygge komentaren om en annen blogger. Komentaren hadde ikke noe på innlegget der og gjøre. Hun der 54 år gamle bloggern har skrevet flere stygge komentarer i kveld. 

Den ene bloggern som er 54 år truet med og fortelle sannheten om en annen blogger og hun la ut et bilde av en facebook samtale som denne andre bloggern hadde hatt med en som bloggern var faceook venn med på sin egen blogg. 

Jeg leste litt på den bloggen til den 54 år gamle blogg dama og herre gud den bloggen gikk jeg fort ut fra og det morsomste er at den bloggern mener hun har evner og hadde sett syner om terror angrepet i Barcelona. 

Dette er ikke egentlig voksne mennesker, enig i det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carina Maria godt vi ikke alle er som den 54, snart 55 år gamle bloggern i kommentarfeltet til Synske-Peggy! Lite snilt å kommentere stygt i andres kommentarfelt! Ha en fin kveld og ikke tenkt på den 54, snart 55 år gamle bloggeren mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
9 timer siden, visningsnamn skrev:

Hvem er den 54 år gamle dama? 

Hun kaller seg ingersform på bloggen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Carina Maria skrev:

Hun kaller seg ingersform på bloggen sin. 

:ninja: .... Henne har vi sett litt for mye til her i Rampelyset. Best å ikke lokke henne fram igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man blir flau av å lese kommentarfelt, må man rett og slett la være å lese dem, eller styre unne blogger som har stygge kommentarer

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
3 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hvis man blir flau av å lese kommentarfelt, må man rett og slett la være å lese dem, eller styre unne blogger som har stygge kommentarer

Det er prinsippet at voksne mennesker som skal vite bedre enn og slenge dritt om andre på andres blogger og jeg trodde godt voksne visste bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det er prinsippet at voksne mennesker som skal vite bedre enn og slenge dritt om andre på andres blogger og jeg trodde godt voksne visste bedre. 

Det er ikke alltid alderen det kommer an på. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur
12 minutter siden, Carina Maria skrev:

Men hvorfor tar du dette personlig og hvorfor lar du ikke bare være å lese i bloggen til Synske Peggy og hvorfor tror du at hun godt voksne damen på 54 år snart 55 år skriver ting i kommentarfeltet til Synske Peggy som ikke hører til i kommentarfeltet til Synske Peggy selv om Synske Peggy burde ha automatisk sensur i kommentarfeltet slik at damen som er 54 år snart 55 år ikke får lagt igjen kommentarer som ikke hører hjemme i kommentarfeltet til Synske Pwggy? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...