Gjest Carina Maria Skrevet 19. august 2017 #1 Del Skrevet 19. august 2017 Jeg har funnet frem popkorn skålen med popkorn for hva er i veien med voksne bloggere som slenger dritt og henger ut hverandre på andres kommentar felt? Har dem ikke noe liv? Jeg har fulgt med på komentar feltet til Synske peggy i kveld og jeg blir flau over hvordan hun der 54 år gamle bloggern oppfører seg. Synske peggy hadde skrevet et interessant blogg innlegg og uten forvarsel kommer den 54 år gamle bloggern inn på komentar feltet til Synske peggy og skriver den stygge komentaren om en annen blogger. Komentaren hadde ikke noe på innlegget der og gjøre. Hun der 54 år gamle bloggern har skrevet flere stygge komentarer i kveld. Den ene bloggern som er 54 år truet med og fortelle sannheten om en annen blogger og hun la ut et bilde av en facebook samtale som denne andre bloggern hadde hatt med en som bloggern var faceook venn med på sin egen blogg. Jeg leste litt på den bloggen til den 54 år gamle blogg dama og herre gud den bloggen gikk jeg fort ut fra og det morsomste er at den bloggern mener hun har evner og hadde sett syner om terror angrepet i Barcelona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 19. august 2017 #2 Del Skrevet 19. august 2017 Akkurat nå, Carina Maria skrev: Jeg har funnet frem popkorn skålen med popkorn for hva er i veien med voksne bloggere som slenger dritt og henger ut hverandre på andres kommentar felt? Har dem ikke noe liv? Jeg har fulgt med på komentar feltet til Synske peggy i kveld og jeg blir flau over hvordan hun der 54 år gamle bloggern oppfører seg. Synske peggy hadde skrevet et interessant blogg innlegg og uten forvarsel kommer den 54 år gamle bloggern inn på komentar feltet til Synske peggy og skriver den stygge komentaren om en annen blogger. Komentaren hadde ikke noe på innlegget der og gjøre. Hun der 54 år gamle bloggern har skrevet flere stygge komentarer i kveld. Den ene bloggern som er 54 år truet med og fortelle sannheten om en annen blogger og hun la ut et bilde av en facebook samtale som denne andre bloggern hadde hatt med en som bloggern var faceook venn med på sin egen blogg. Jeg leste litt på den bloggen til den 54 år gamle blogg dama og herre gud den bloggen gikk jeg fort ut fra og det morsomste er at den bloggern mener hun har evner og hadde sett syner om terror angrepet i Barcelona. OK. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 19. august 2017 #3 Del Skrevet 19. august 2017 Og så sa jeg til Sara, "Sara" sa jeg! Bla bla bla.. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 19. august 2017 #4 Del Skrevet 19. august 2017 1 minutt siden, filifjonka skrev: Og så sa jeg til Sara, "Sara" sa jeg! Bla bla bla.. Noe i den retningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 19. august 2017 #5 Del Skrevet 19. august 2017 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prikke Skrevet 19. august 2017 #6 Del Skrevet 19. august 2017 13 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg har funnet frem popkorn skålen med popkorn for hva er i veien med voksne bloggere som slenger dritt og henger ut hverandre på andres kommentar felt? Har dem ikke noe liv? Jeg har fulgt med på komentar feltet til Synske peggy i kveld og jeg blir flau over hvordan hun der 54 år gamle bloggern oppfører seg. Synske peggy hadde skrevet et interessant blogg innlegg og uten forvarsel kommer den 54 år gamle bloggern inn på komentar feltet til Synske peggy og skriver den stygge komentaren om en annen blogger. Komentaren hadde ikke noe på innlegget der og gjøre. Hun der 54 år gamle bloggern har skrevet flere stygge komentarer i kveld. Den ene bloggern som er 54 år truet med og fortelle sannheten om en annen blogger og hun la ut et bilde av en facebook samtale som denne andre bloggern hadde hatt med en som bloggern var faceook venn med på sin egen blogg. Jeg leste litt på den bloggen til den 54 år gamle blogg dama og herre gud den bloggen gikk jeg fort ut fra og det morsomste er at den bloggern mener hun har evner og hadde sett syner om terror angrepet i Barcelona. Hvor gammel var hun sa du? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 19. august 2017 #7 Del Skrevet 19. august 2017 Akkurat nå, Prikke skrev: Hvor gammel var hun sa du? 54 år. Jeg mener jeg har lest det på bloggen at hun blir 55. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 19. august 2017 #8 Del Skrevet 19. august 2017 Jeg synes at hun Synske peggy burde hatt komentar kontroll på bloggen sin for det ødelegger bloggen helhets inntrykket for og ta boggern seriøst med et komentar felt fylt med krangling og barnsligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraculix Skrevet 19. august 2017 #9 Del Skrevet 19. august 2017 Det finner hun nok ut av selv men du er omtenksom som ønsker det beste for Peggy 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 19. august 2017 #10 Del Skrevet 19. august 2017 1 minutt siden, Miraculix skrev: Det finner hun nok ut av selv men du er omtenksom som ønsker det beste for Peggy Herre gud det blir for dumt når voksne damer på over 50 år holder på og krangler som barne hage barn og at dem ikke ser det selv. Dem dummer seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topptur Skrevet 19. august 2017 #11 Del Skrevet 19. august 2017 Jeg ble litt usikker her... HVOR gammel var hu der dama i bloggen som la igjen ufine kommentarer på bloggen til Peggy som ikke hadde noe å gjøre i kommentarfeltet til bloggen til Peggy å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 19. august 2017 #12 Del Skrevet 19. august 2017 (endret) 3 minutter siden, Topptur skrev: Jeg ble litt usikker her... HVOR gammel var hu der dama i bloggen som la igjen ufine kommentarer på bloggen til Peggy som ikke hadde noe å gjøre i kommentarfeltet til bloggen til Peggy å gjøre? Jeg satt og leste bloggen til den blogger damen og da stod det i ett innlegg at hun fyller 55 år. Endret 19. august 2017 av Carina Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraculix Skrevet 19. august 2017 #13 Del Skrevet 19. august 2017 12 minutter siden, Carina Maria skrev: Herre gud det blir for dumt når voksne damer på over 50 år holder på og krangler som barne hage barn og at dem ikke ser det selv. Dem dummer seg ut. Ja det er rimelig dumt at hun følte hun måtte legge igjen kommentarer, enig i det. Skulle vel strengt tatt ikke være nødvendig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 19. august 2017 #14 Del Skrevet 19. august 2017 6 minutter siden, Miraculix skrev: Ja det er rimelig dumt at hun følte hun måtte legge igjen kommentarer, enig i det. Skulle vel strengt tatt ikke være nødvendig. Voksne bloggere skal vite bedre enn som så og dem tenker ikke over at dem skal vere forbilder for dem bloggerne som er yngre og det er dem ikke når dem har en slik oppførsel. Hvordan skal barna lære at slikt ikke er greit når voksne oppfører seg barnslig på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraculix Skrevet 19. august 2017 #15 Del Skrevet 19. august 2017 9 minutter siden, Carina Maria skrev: Voksne bloggere skal vite bedre enn som så og dem tenker ikke over at dem skal vere forbilder for dem bloggerne som er yngre og det er dem ikke når dem har en slik oppførsel. Hvordan skal barna lære at slikt ikke er greit når voksne oppfører seg barnslig på den måten. Helt enig. Er nok best å lage andre blogginnlegg i så tilfelle så slipper nok Peggy slikt igjen. Det går ut over alle. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 19. august 2017 #16 Del Skrevet 19. august 2017 29 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg satt og leste bloggen til den blogger damen og da stod det i ett innlegg at hun fyller 55 år. Så hun er 54 nå da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 19. august 2017 #17 Del Skrevet 19. august 2017 8 minutter siden, Miraculix skrev: Helt enig. Er nok best å lage andre blogginnlegg i så tilfelle så slipper nok Peggy slikt igjen. Det går ut over alle. Har du lest bloggen til hun Synske peggy? Jeg har lest den litt nå og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 19. august 2017 #18 Del Skrevet 19. august 2017 2 minutter siden, chisandra skrev: Så hun er 54 nå da eller? Det må hun vere da ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 19. august 2017 #19 Del Skrevet 19. august 2017 1 time siden, Carina Maria skrev: Jeg har funnet frem popkorn skålen med popkorn for hva er i veien med voksne bloggere som slenger dritt og henger ut hverandre på andres kommentar felt? Har dem ikke noe liv? Jeg har fulgt med på komentar feltet til Synske peggy i kveld og jeg blir flau over hvordan hun der 54 år gamle bloggern oppfører seg. Synske peggy hadde skrevet et interessant blogg innlegg og uten forvarsel kommer den 54 år gamle bloggern inn på komentar feltet til Synske peggy og skriver den stygge komentaren om en annen blogger. Komentaren hadde ikke noe på innlegget der og gjøre. Hun der 54 år gamle bloggern har skrevet flere stygge komentarer i kveld. Den ene bloggern som er 54 år truet med og fortelle sannheten om en annen blogger og hun la ut et bilde av en facebook samtale som denne andre bloggern hadde hatt med en som bloggern var faceook venn med på sin egen blogg. Jeg leste litt på den bloggen til den 54 år gamle blogg dama og herre gud den bloggen gikk jeg fort ut fra og det morsomste er at den bloggern mener hun har evner og hadde sett syner om terror angrepet i Barcelona. Altså, for å sjekke om jeg har skjønt dette her. En dame legger igjen kommentarer hos Synske Peggy. Disse kommentarene handler om en helt annen blogger. En person som har hatt en facebook-samtale med sin facebook-venn. ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraculix Skrevet 19. august 2017 #20 Del Skrevet 19. august 2017 (endret) 6 minutter siden, Tøytigern skrev: Altså, for å sjekke om jeg har skjønt dette her. En dame legger igjen kommentarer hos Synske Peggy. Disse kommentarene handler om en helt annen blogger. En person som har hatt en facebook-samtale med sin facebook-venn. ? Tror ikke det er noe vits i å prøve å skjønne seg på det 😉🤦🏼♀️ Endret 19. august 2017 av Miraculix 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg