Gå til innhold

Spille spill

Fremhevede innlegg

Skrevet
10 timer siden, Arcturus skrev:

Nettopp. Alle damene tar utgangspunkt i at hun er hellig og med fullstendig redelige hensikter. Sånn som jeg tolker denne jenta er det helt på jordet. 

Ts, du burde holde deg unna. Jenter som dette skal vasse gjennom en 40-50 idioter med penis hengende fra pannen før hun etterhvert blir ensom og 'ute etter noe seriøst'. Når hun selv har forstått at hun har ligget rundt ferdig og må være litt real mot den hun møter. Hvis det er en ting jeg har erfart i mitt liv er det at damer som er utydelige, spiller spill og leker dumme, så er det at de har uredelige hensikter. De vet ikke hva de vil ha. De har tunellsyn, høye krav, de er overfladiske, mangler perspektiver, og må herdes av fyrer som egentlig ikke vil ha dem. 

Alle damene? Ja, ok. Ikke det jeg leser, men vi har tydeligvis på oss ulike briller. Vil påstå at du får justere dine litt, og så lese innleggene igjen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva denne dama har gjort galt, jeg da....? Hun kom litt senere enn antatt på en fest (hvor det var mange andre). Hadde dere avtalt å møtes bare dere to og du faktisk ble sittende alene hadde jo situasjonen vært en helt annen.

Du stakk fra festen, helt ok, ditt valg, men da ble du etterlyst av både henne venninnen hennes.

Og så etter det? Du fremstiller deg utilgjengelig og lite interessert.

Nei, for min del hadde dette vært helt feil taktikk og no-go. Spill og tull blir for dumt, og noe videre kontakt uinteressant.

Men du er kanskje ikke så interessert i denne dama når alt kommer til alt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...