Gå til innhold

Spille spill

Fremhevede innlegg

Skrevet

For noen klovner. Det er hun som er mest "på", og sender meg meldinger, tilsynelatende er redd for at jeg skal hook'e opp med noen osv, mens jeg er hjemme og tar meg god tid før jeg leser og svarer, så jeg virker opptatt med fest og moro.

Og usikker jenterolle? Det er jeg som har tatt kommandoen her nå, og jeg er i hvert fall ikke usikker eller needy. Heller litt for care og laidback, men det skyldes at hun var så teit sist da vi skulle treffes.

Anonymkode: e7a43...d36

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest 007_008_007
Skrevet
2 timer siden, Arcturus skrev:

De må finne seg selv før de kan finne deg. 

Jøss, dette var godt skrevet og virker å å være en treffende kommentar til situasjonen TS beskriver *tommel opp*

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noen klovner. Det er hun som er mest "på", og sender meg meldinger, tilsynelatende er redd for at jeg skal hook'e opp med noen osv, mens jeg er hjemme og tar meg god tid før jeg leser og svarer, så jeg virker opptatt med fest og moro.

Og usikker jenterolle? Det er jeg som har tatt kommandoen her nå, og jeg er i hvert fall ikke usikker eller needy. Heller litt for care og laidback, men det skyldes at hun var så teit sist da vi skulle treffes.

Mye du surrer med her, men kommandoen tar du hvertfall ikke. Du er overhodet ikke "care og laidback" ut ifra hvordan du skisserer situasjonen og planene dine i hovedinnlegget. Det er du som vil at hun skal bli usikker og at hun skal tro at du har det gøy og har noen andre å styre med. Det er alt annet enn "å ta kommandoen og være care og laidback". 

Anonymkode: 3763d...0c6

• Liker 6
Skrevet

Jeg føler meg ikke usikker, men tvert imot veldig trygg på situasjonen. Det essensielle her er uansett hvordan jeg fremstår overfor henne, og der har jeg en solid posisjon atm.

• Liker 1
Skrevet

Herlighet, hvor fjortisser er dere?
Du gikk fordi hun ikke kom tidlig på festen? Hørt om at man bruker tid på å fikse seg? Hun hadde sikkert stresset masse siden hun var der og ville se helt perfekt ut! Så viser du henne at du er desperat og kun var på festen for å treffe henne og ble SÅ såra og butthurt fordi hun kom sent? Enda bra at du sa du dro ut med noen kompiser og ikke sa at du ble så butthurt og hadde ventet hele kvelden på en jente du bare hadde møtt én gang før. Det er sånn det er, man snakker om at man skal samme sted og møtes kanskje der. Hadde vært annerledes om dere hadde hatt ti dater og avtalt å være på festen sammen men i en sånn bli kjent fase så er man faktisk sammen med hver sine venner og litt mer tilfeldig ender opp med å snakke mye sammen på festen siden man er samme sted.  Jeg tenker at er DU interessert så venter du på festen og koser deg med de andre og tar det som et høydepunkt når hun kommer i stedet for å belage hele kvelden din på når hun kommer.

Hvordan vet du at hun viser mye kløft? Fordi hun har sendt snap? Javel, hun sendte snap fordi hun følte seg pen, ikke fordi hun skulle sende en hemmelig beskje til deg om at "se på meg, jeg har kjempekløft i kveld så nå skal jeg ut på sjekkern".
Men hva svarte du på den? Du kommenterte åpenbart kløfta og puppene hennes siden hun svarte at det nok var puppedamer dit du skulle også. Hvor uvoksen og useriøs er du ikke som kommenterer kløfta og puppene hennes? Tenkte du ikke på at det var fin i ansiktet hun følte seg når hun sendte snap?  Forstår at hun følte for å være litt frekk tilbake da og tenkte at du var en useriøs fyr som bare tenkte sex og pupper siden du måtte kommentere det, og ønska deg ironisk og frekt lykke til med puppedamer og husk kondom, siden du for henne kun hadde én ting i tankene (pupper). Hun gjennomskuet nok også at du skrev at du skulle ut med kompiser bare fordi hun var ute, og tenkte at det var en barnslig hevn av deg, "når du er ute skal jeg gå ut".

Å la hun tro at du har hooket opp med noen er jo også forferdelig barnslig! Er dere seriøst ikke mer enn 16 år eller?
Du mister hun ved å spille sånn som du gjør, kjærlighet skal ikke være spilling, men åpenhet og dedikasjon. Du skal vise hun at du er dedikert til henne og ikke tar så lett på å hooke opp med andre, og du skal være åpen og heller fortelle at "jeg syntes det er litt kjipt at du er så mye ute, for jeg er mest hjemme og ser etter en jente å være hjemme og ha godt selskap med :) " DA skal du nok se at hun ser på deg på en mer positiv måte, som faktisk en gutt å samle på og ikke en gutt som oppfører seg som en butthurt drittsekk som driver hevnsjekking og hevnknulling. Hun skjønner at du "spiller" og menn som spiller tar man ikke seriøst, da spiller man tilbake og latterligjør han med vennindene sine. Voks opp!

Anonymkode: 6678b...a64

• Liker 3
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg ikke usikker, men tvert imot veldig trygg på situasjonen. Det essensielle her er uansett hvordan jeg fremstår overfor henne, og der har jeg en solid posisjon atm.

Og det er nettopp dette som tydeliggjør at du slettes ikke er trygg på deg selv og i situasjonen. Dersom du hadde vært det hadde du ikke vært så opptatt av å lyve for å fremstille deg ditt eller gjøre henne usikker. Du har tydeligvis noen issues. 

• Liker 3
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, hvor fjortisser er dere?
Du gikk fordi hun ikke kom tidlig på festen? Hørt om at man bruker tid på å fikse seg? Hun hadde sikkert stresset masse siden hun var der og ville se helt perfekt ut! Så viser du henne at du er desperat og kun var på festen for å treffe henne og ble SÅ såra og butthurt fordi hun kom sent? Enda bra at du sa du dro ut med noen kompiser og ikke sa at du ble så butthurt og hadde ventet hele kvelden på en jente du bare hadde møtt én gang før. Det er sånn det er, man snakker om at man skal samme sted og møtes kanskje der. Hadde vært annerledes om dere hadde hatt ti dater og avtalt å være på festen sammen men i en sånn bli kjent fase så er man faktisk sammen med hver sine venner og litt mer tilfeldig ender opp med å snakke mye sammen på festen siden man er samme sted.  Jeg tenker at er DU interessert så venter du på festen og koser deg med de andre og tar det som et høydepunkt når hun kommer i stedet for å belage hele kvelden din på når hun kommer.

Hvordan vet du at hun viser mye kløft? Fordi hun har sendt snap? Javel, hun sendte snap fordi hun følte seg pen, ikke fordi hun skulle sende en hemmelig beskje til deg om at "se på meg, jeg har kjempekløft i kveld så nå skal jeg ut på sjekkern".
Men hva svarte du på den? Du kommenterte åpenbart kløfta og puppene hennes siden hun svarte at det nok var puppedamer dit du skulle også. Hvor uvoksen og useriøs er du ikke som kommenterer kløfta og puppene hennes? Tenkte du ikke på at det var fin i ansiktet hun følte seg når hun sendte snap?  Forstår at hun følte for å være litt frekk tilbake da og tenkte at du var en useriøs fyr som bare tenkte sex og pupper siden du måtte kommentere det, og ønska deg ironisk og frekt lykke til med puppedamer og husk kondom, siden du for henne kun hadde én ting i tankene (pupper). Hun gjennomskuet nok også at du skrev at du skulle ut med kompiser bare fordi hun var ute, og tenkte at det var en barnslig hevn av deg, "når du er ute skal jeg gå ut".

Å la hun tro at du har hooket opp med noen er jo også forferdelig barnslig! Er dere seriøst ikke mer enn 16 år eller?
Du mister hun ved å spille sånn som du gjør, kjærlighet skal ikke være spilling, men åpenhet og dedikasjon. Du skal vise hun at du er dedikert til henne og ikke tar så lett på å hooke opp med andre, og du skal være åpen og heller fortelle at "jeg syntes det er litt kjipt at du er så mye ute, for jeg er mest hjemme og ser etter en jente å være hjemme og ha godt selskap med :) " DA skal du nok se at hun ser på deg på en mer positiv måte, som faktisk en gutt å samle på og ikke en gutt som oppfører seg som en butthurt drittsekk som driver hevnsjekking og hevnknulling. Hun skjønner at du "spiller" og menn som spiller tar man ikke seriøst, da spiller man tilbake og latterligjør han med vennindene sine. Voks opp!

Jeg viser at jeg er desperat, at jeg bare ville treffe henne osv? Haha, hva er det du shot'er nå? Jeg viste at jeg ikke er avhengig av henne. Jeg har kompiser og andre folk å henge med.

Hun fortalte meg at hun viste kløft, sendte ikke bilder av det. Men sendt meg andre selfies de siste par dagene. Jeg kommenterte ikke det at hun viser kløft, og svarte bare "antagelig" eller noe da hun sa at det sikkert er mye kløft dit jeg skulle også.

Du antar mye og bommer mye. Gnåler fælt om snap, som aldri har vært et tema. Interessant lesning da :laugh: jeg skal ikke vise for mye interesse før hun "tar seg sammen". Hvis jeg hadde sendt den dumme meldinga som du skrev her, ville dette allerede vært game over. Du virker veldig uerfaren.

• Liker 4
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er nettopp dette som tydeliggjør at du slettes ikke er trygg på deg selv og i situasjonen. Dersom du hadde vært det hadde du ikke vært så opptatt av å lyve for å fremstille deg ditt eller gjøre henne usikker. Du har tydeligvis noen issues. 

Da har du misforstått. Det er ditt problem, ikke mitt.

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg viser at jeg er desperat, at jeg bare ville treffe henne osv? Haha, hva er det du shot'er nå? Jeg viste at jeg ikke er avhengig av henne. Jeg har kompiser og andre folk å henge med.

Hun fortalte meg at hun viste kløft, sendte ikke bilder av det. Men sendt meg andre selfies de siste par dagene. Jeg kommenterte ikke det at hun viser kløft, og svarte bare "antagelig" eller noe da hun sa at det sikkert er mye kløft dit jeg skulle også.

Du antar mye og bommer mye. Gnåler fælt om snap, som aldri har vært et tema. Interessant lesning da :laugh: jeg skal ikke vise for mye interesse før hun "tar seg sammen". Hvis jeg hadde sendt den dumme meldinga som du skrev her, ville dette allerede vært game over. Du virker veldig uerfaren.

Tingen er jo at du ikke har kompiser og andre folk å henge med. Det gjør ingenting, men ikke lyv om det!
Og hadde du hatt det så er det uansett barnslig å påpeke. Litt sånn "jeg er rikere enn deg" "hvis du kan så kan jeg " "pappan min er sterkere enn din" mentalitet.
Du dro til festen for å møte henne og ble furt fordi hun kom litt senere. Det viser jo at du kun var der for å treffe henne, og når du reagerer med sinne og går derifra og nekter å ta kontakt på flere dager så viser du en desperat oppførsel. Som at du ikke har noe annet i livet å tenke på enn ei jente du har møtt én gang.

Meldinga jeg foreslo er ikke dum, den er voksen og ærlig og viser en fornuftig og dedikert mann - noe du hittil kun har vist hun tvert motsatt av. At hun forteller deg at hun viser kløft kan være fordi hun enten vil gjøre deg kåt og vise deg at hun også kan være sexy sånn at du skal like hun mer, at du svarer "antagelig vil jeg også få se mange puppedamer i kveld" viser på nytt igjen akuratt det samme som når du dro fra den festen som var, at du blir furt for at hun har et annet liv enn å løpe til deg og skal liksom spille viktig og bedre enn hun. Hun kjenner deg knapt så hvorfor skulle hun løpe til deg og ikke ha et eget liv? Og du viser hun ikke en positiv og tiltrekkende side ved å oppføre deg og spille som du gjør.
Du ødelegger det med den spillinga, hun har ingen grunn til å se på deg som et seriøst manne emne nå. Og nei jeg er mer enn godt voksen og har lang erfaring med menn, og sånn som du holder på et sånn vi holdt på når vi var 15. Man vokser fra sånn type spilling og hevngjerrighet, men kjør på du, kan godt være du får pult hun til slutt men hun vil fortsatt le av deg og se på deg som en useriøs gutt med vennindene sine og aldri få reelle følelser for deg når du oppfører deg så useriøst. Er det noen som virker uerfaren her så er det deg gitt :) Det ser du vel på resten av kommentarene du har fått her inne også :)

• Liker 2
Skrevet

Bare antar mer og mer :laugh: dette begynner å bli ganske pinlig lesning. Selvsagt har jeg venner. Jeg hadde avtalt å møte to av dem i kveld, men det ble avlyst. At jeg ikke hadde noen å henge med akkurat den dagen da jeg stakk spiller jo ingen rolle.

Virker som at du har litt lesevansker. Jeg svarte ikke at jeg antagelig kom til å treffe noen puppedamer da hun fortalte at hun viser sine. Og hun sa dette mest sannsynlig for at jeg skal bli usikker på om hun treffer noen andre, men jeg gir henne ikke den "gleden".

Løpe til meg? Hun var hjemme og sløva. Og ble som sagt veldig skuffet og sendte meg flere mld angående dette da jeg sa at jeg hadde dratt. Hun har også nevnt dette i ettertid. Jeg begriper ikke at du kan bomme på så mange av dine antagelser, og hva slags fantasiverden du lever. Underholdende, ja, men tenk så pinlig det ville vært å servere så mange hjernedøde teorier under ditt eget nick :laugh:

Dette med "venninnene" er så kjerringmentalitet. "Og så gikk vi på do sammen og snakka om hvor teit han er azza". For meg virker det som at din mentale alder er ca 15 :laugh:

• Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare antar mer og mer :laugh: dette begynner å bli ganske pinlig lesning. Selvsagt har jeg venner. Jeg hadde avtalt å møte to av dem i kveld, men det ble avlyst. At jeg ikke hadde noen å henge med akkurat den dagen da jeg stakk spiller jo ingen rolle.

Virker som at du har litt lesevansker. Jeg svarte ikke at jeg antagelig kom til å treffe noen puppedamer da hun fortalte at hun viser sine. Og hun sa dette mest sannsynlig for at jeg skal bli usikker på om hun treffer noen andre, men jeg gir henne ikke den "gleden".

Løpe til meg? Hun var hjemme og sløva. Og ble som sagt veldig skuffet og sendte meg flere mld angående dette da jeg sa at jeg hadde dratt. Hun har også nevnt dette i ettertid. Jeg begriper ikke at du kan bomme på så mange av dine antagelser, og hva slags fantasiverden du lever. Underholdende, ja, men tenk så pinlig det ville vært å servere så mange hjernedøde teorier under ditt eget nick :laugh:

Dette med "venninnene" er så kjerringmentalitet. "Og så gikk vi på do sammen og snakka om hvor teit han er azza". For meg virker det som at din mentale alder er ca 15 :laugh:

Pinlig at du ikke skjønner selv hvor teit og barnslig du oppfører deg. Ikke bare mot henne, men her også. Alt for å ikke være dårligere enn noen og alt for å vise hvor viktig du er og hvor feil alle andre er.  
"Så hun skal tro at jeg er ute å har det gøy" "Så hun tror jeg hooker opp med andre" osv.

Ja du håpet at hun skulle løpe til deg på den festen hun kom sent, og blir sjalu når du hører hun skal ut igjen og viser kløft og svarer med at du også skal ut for å gjøre henne sjalu som du blir, (hun bryr seg ikke) og har en hoven tone om at du antagelig kommer til å se mye kløft selv også.

Å skrive as, med azz er i hvert fall 15 årig oppførsel. Men jeg har kommet med mine innspill nå så har ikke mer å bidra med i tråden din, du tar jo verken til deg det jeg sier eller de tnoen av de andre sier, du fortsetter å tro at det å spille sånn som du gjør er attraktivt og det er det ikke, det er tvert i mot veldig avtennende og uimponerende og fører til at hun begynner å spille med deg også for ingen tar en sånn mann og oppførsel seriøst. Men lykke til osv da :)

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du kan jo bare gå å hooke opp med noen andre isteden for å late som for å ikke være needy da..

Anonymkode: 2135e...9b3

• Liker 3
Skrevet

Du viser jo interesse ved å svare uansett...

Anonymkode: 2135e...9b3

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du egentlig? 14?

Bare det at du tror du har en solid posisjon, sier jo litt om hvor umoden du er. 

Helt høl i hue  - begge to.. 

Anonymkode: 04a92...986

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at det at hun dukket opp sent når dere skulle møtes ute, ikke trenger å bety så mye. For dere var jo flere som skulle møtes ute. Og dersom hun var på vorspiel med venninner først, så kan tiden gå fort. Alkohol, skravling, pynting osv.... Og du satt jo sammen med kamerater og dere hadde resten av kvelden ute foran dere, så da virket det kanskje ikke som det var noe stress, muligens.

Derimot synes jeg hun gjør dårligere inntrykk etterpå. Hun går ut på byen hver kveld, sender deg puppekløftbilde, og snakker om at du kommer til å møte andre puppedamer, og husk kondom. Veldig avtennende, tenker jeg, spesielt med tanke på at dere har skrevet masse, og hun har virket litt engasjert der. La henne gå, om du har stil.

Anonymkode: fb56c...6e7

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Jeg synes det er du som legger opp til "spillet" her ts. Hun tar igjen når du er vanskelig.

Det at hun kom litt sent var ikke noe du trengte å lage en stor greie ut av. Hun sa til og med at hun var skuffet over at du ikke var der. Du blir fort erstattet om du forsetter å holde på slik som du gjør nå.

Endret av Minesveiper
Gjest Ingenting2
Skrevet

Oi. Wow. Jeg er sjeleglad jeg ikke driver med spill. For en røre. Jeg lurer på hva "end game" er her egentlig, eller er det noe mål? Kjeder du deg TS?

Damen spiller muligens et spill, men hun forsøker faktisk å få oppmerksomheten din.

Skrevet

At du gidder. Du virker som en liten dramaqueen sånn som du holder på, og hadde du ikke vært interessert så hadde du aldri giddet å holde på sånn. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker at nesten alle damene her går rett i strupen på TS for at TS spiller damens ball tilbake til henne...

Anonymkode: b4e2b...4ca

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker at nesten alle damene her går rett i strupen på TS for at TS spiller damens ball tilbake til henne...

Anonymkode: b4e2b...4ca

Nettopp. Alle damene tar utgangspunkt i at hun er hellig og med fullstendig redelige hensikter. Sånn som jeg tolker denne jenta er det helt på jordet. 

Ts, du burde holde deg unna. Jenter som dette skal vasse gjennom en 40-50 idioter med penis hengende fra pannen før hun etterhvert blir ensom og 'ute etter noe seriøst'. Når hun selv har forstått at hun har ligget rundt ferdig og må være litt real mot den hun møter. Hvis det er en ting jeg har erfart i mitt liv er det at damer som er utydelige, spiller spill og leker dumme, så er det at de har uredelige hensikter. De vet ikke hva de vil ha. De har tunellsyn, høye krav, de er overfladiske, mangler perspektiver, og må herdes av fyrer som egentlig ikke vil ha dem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...