AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #1 Skrevet 19. august 2017 Fantastisk. Jeg er altså mannen. -Vi har møtt hverandre én gang for lenge siden. Deretter null kontakt helt til jeg tok kontakt for et par uker siden. Skrevet masse. Hun sender smaskesmileys, hjerter, selfies... - Skulle møtes for en uke siden, sammen med flere andre. Hun dukket opp veldig seint, selv om hun visste at jeg hadde kommet. Jeg stakk derifra like før hun kom, og sa at jeg skulle ut med noen kompiser et annet sted. Det var løgn. Fikk noen meldinger av både henne og venninna hennes (jeg kjenner venninna hennes også) som begge var skuffet over at de ikke fikk truffet meg. Men er du interessert, da får du få ut fingeren. - Etter den kvelden hadde vi ikke kontakt i det hele tatt i et par dager. Det var veldig uvant. Jeg var irritert og hadde null planer om å være den som tok kontakt igjen. Det gjorde omsider hun, og nå skriver vi masse igjen. - Hun var ute i går, og er ute i kveld igjen. Hun viser visst mye kløft i kveld. Aner ikke hvorfor hun tenkte at jeg trenger å vite det. Jeg sørger for å virke uberørt, sier at hun får kose seg osv. Jeg var hjemme i går og er hjemme i kveld også, men har sagt at jeg skal ut med noen kompiser i kveld. Hun snakker om at det sikkert er noen puppedamer der også, at jeg må huske kondom osv. Jeg svarer ikke, men svarer på andre ting, og lar henne være usikker. Jeg har også sørget for at hun skjønner at jeg har dratt ut nå, og bruker lang tid på å svare på mld hennes, så hun skal tro at jeg er ute og har det gøy. Etter hvert som det blir senere kommer jeg ikke til å svare mer, så hun tror at jeg har hooket opp med noen. Så skriver jeg til henne i morgen, litt ut på dagen. Hun vil muligens "legge sammen to og to". For en røre, men ville ikke overrasket meg om dette holder interessen hennes oppe. Anonymkode: e7a43...d36
Katten.2.0 Skrevet 19. august 2017 #2 Skrevet 19. august 2017 Erfaringsmessig funker spill best på jenter, ja. Om du ikke vil ha en dyp og ærlig relasjon. 4
WubWub Skrevet 19. august 2017 #3 Skrevet 19. august 2017 Hun spiller ikke et spill. Det er åpenbart hva formålet ved å nevne at hun viser kløft ikveld og at hun ber deg ta med kondom tilfelle du treffer noen. Det betyr strengt tatt ; "Jeg er ikke interessert i deg lenger og jeg er på utkikk etter noen andre, håper du finner deg noen også! Adios." Jeg ville avbrutt kontakten der og da ettersom jeg ikke spiller spill og jeg liker ikke være masete, særs ikke når kvinnen sier klart og tydelig ifra at hun ikke er interessert.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #4 Skrevet 19. august 2017 Ser ikke helt hvordan du kan mene att dette er å spille spill... isåfall må det være et kjipt spill... du burde ha naila det for lengst... kan ikke si du bygger opp noen form for spenning her ivertfall... da hadde du ventet til hun kom å oversett henne litt i lokalet isteden for å helt åpenbart leke tekstmelding hard to Get.. Sorry ass.. Anonymkode: 2135e...9b3
Teethgrinding Skrevet 19. august 2017 #5 Skrevet 19. august 2017 Hun leker med deg fordi hun ikke egentlig vil ha deg. Sånn er det med sånne damer. Jenter med dyp kløft og trusekort kjole på byen er ofte enormt usikre. De må finne seg selv før de kan finne deg. Gjør deg selv en tjeneste og la en annen mann gjøre den slitsomme reparasjonsjobben. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #6 Skrevet 19. august 2017 For en idiot du er. Altså, hva i all verden er det du holder på med? Dette er ikke den riktige måten for å holde en kvinne interessert. Det er heller ikke den riktige måten for å bli kvitt en kvinne. Hva er det du egentlig gjør? Patetisk er det hvertfall. Anonymkode: 3763d...0c6 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #7 Skrevet 19. august 2017 4 minutter siden, Arcturus skrev: Hun leker med deg fordi hun ikke egentlig vil ha deg. Sånn er det med sånne damer. Jenter med dyp kløft og trusekort kjole på byen er ofte enormt usikre. De må finne seg selv før de kan finne deg. Gjør deg selv en tjeneste og la en annen mann gjøre den slitsomme reparasjonsjobben. At han stikker rett før hun dukket opp og lyver om at han skal møte noen andre, er selektiv i svarene for å gjøre henne usikker og legger opp til at hun tror at han har det gøy og har ligget med noen tilsier jo at han også trenger en reparasjonsjobb. Anonymkode: 3763d...0c6 5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #8 Skrevet 19. august 2017 Hoho for en røre! Syns du det er litt gøy også, eller er det bare frustrerende? Hvis det ikke er noe spennende i det hele tatt kan du jo bare si du liker henne og se hva som skjer 😊 Anonymkode: de535...5cd 3
Teethgrinding Skrevet 19. august 2017 #9 Skrevet 19. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At han stikker rett før hun dukket opp og lyver om at han skal møte noen andre, er selektiv i svarene for å gjøre henne usikker og legger opp til at hun tror at han har det gøy og har ligget med noen tilsier jo at han også trenger en reparasjonsjobb. Anonymkode: 3763d...0c6 Ellers så har an en brøkdel selvrespekt og ikke lar seg bruke som gresseku. Hva tror du? 2
Katana Skrevet 19. august 2017 #10 Skrevet 19. august 2017 Dette hørtes enormt slitsomt ut. Og ufattelig barnslig oppførsel fra begge. 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #11 Skrevet 19. august 2017 Akkurat nå, Arcturus skrev: Ellers så har an en brøkdel selvrespekt og ikke lar seg bruke som gresseku. Hva tror du? Nei, en mann som har selvrespekt og ikke lar seg behandle på den måten vil ikke oppføre seg slik. Han setter seg selv i respekt. Det gjør vitterlig ikke TS. Dette er huleboeroppførsel. Anonymkode: 3763d...0c6 1
Teethgrinding Skrevet 19. august 2017 #12 Skrevet 19. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, en mann som har selvrespekt og ikke lar seg behandle på den måten vil ikke oppføre seg slik. Han setter seg selv i respekt. Det gjør vitterlig ikke TS. Dette er huleboeroppførsel. Anonymkode: 3763d...0c6 Du tror virkelig at det er sosialt akseptabelt å 'ta et oppgjør' med dama? Det er rimelig naivt. Det eneste han oppnår ved å sette ned foten på den måten er å fremstå som klikka gæern. Hun synes nok hun selv opptrer helt eksemplarisk (men at hun innerst inne vet at han har rett, noe som er dypt skremmende). Det er sånne reaksjoner som gjør at man får et dårlig rykte. "Han klikka for ingenting, liksom". Da er det tross alt bedre å servere samme kalde kalkun i retur. Eller hva? Det ville jeg gjort. Spilt hennes lugubre halv-interesse rett tilbake mot henne. Det er en ting som er garantert med sånne jenter, og det er det faktum at det aldri blir noe ut av ting mellom dere. Hun vil finne seg et utall menn, korte flings, one night stands og forhold på under ett år, og lure på hvorfor. En dag, forhåpentligvis for hennes del, vil hun få det med seg at hun må være genuin mot noen for at noen skal være genuin mot henne. Det er de samme damene som klager over at de ikke tenner på snille menn, som aldri finner de "store følelsene", som kort fortalt bytter menn oftere enn mange bytter sokker. Vil man seg selv vel dropper man dem. De blir aldri lykkelige før de endrer oppførsel betydelig. Det går med et par dusin egg i den prosessen. 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #13 Skrevet 19. august 2017 What? dette var litt morsomt og litt kleint å lese om. Her er det jo plutselig du som har tredd inn i en usikker "jenterolle". Du ødelegger jo sjansen for at det kan bli noe mellom dere når du faktisk driver å lyver og reiser hjem før hun kommer pga du blir irritert og tenker ting ihjel , som igjen lager falske bilder/historier i hodet ditt Anonymkode: dd6a7...789 7
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #14 Skrevet 19. august 2017 2 minutter siden, Arcturus skrev: Du tror virkelig at det er sosialt akseptabelt å 'ta et oppgjør' med dama? Det er rimelig naivt. Det eneste han oppnår ved å sette ned foten på den måten er å fremstå som klikka gæern. Hun synes nok hun selv opptrer helt eksemplarisk (men at hun innerst inne vet at han har rett, noe som er dypt skremmende). Det er sånne reaksjoner som gjør at man får et dårlig rykte. "Han klikka for ingenting, liksom". Da er det tross alt bedre å servere samme kalde kalkun i retur. Eller hva? Det ville jeg gjort. Spilt hennes lugubre halv-interesse rett tilbake mot henne. Det er en ting som er garantert med sånne jenter, og det er det faktum at det aldri blir noe ut av ting mellom dere. Hun vil finne seg et utall menn, korte flings, one night stands og forhold på under ett år, og lure på hvorfor. En dag, forhåpentligvis for hennes del, vil hun få det med seg at hun må være genuin mot noen for at noen skal være genuin mot henne. Det er de samme damene som klager over at de ikke tenner på snille menn, som aldri finner de "store følelsene", som kort fortalt bytter menn oftere enn mange bytter sokker. Vil man seg selv vel dropper man dem. De blir aldri lykkelige før de endrer oppførsel betydelig. Det går med et par dusin egg i den prosessen. Du virker ikke spesielt sosialt kompetent. Å sette seg selv i respekt vil ikke si at man "klikker" eller "tar et oppgjør med dama". Jeg ser ikke helt hvorfor du leser dette av innlegget mitt. Tydeligvis har det noe med din egen oppførsel å gjøre. Anonymkode: 3763d...0c6 4
Teethgrinding Skrevet 19. august 2017 #15 Skrevet 19. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du virker ikke spesielt sosialt kompetent. Å sette seg selv i respekt vil ikke si at man "klikker" eller "tar et oppgjør med dama". Jeg ser ikke helt hvorfor du leser dette av innlegget mitt. Tydeligvis har det noe med din egen oppførsel å gjøre. Anonymkode: 3763d...0c6 Eh, okei. Jeg tror du undervurderer hvordan motparten opplever det du beskriver som å "sette seg i respekt". Apropos sosialt intelligent. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #16 Skrevet 19. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: What? dette var litt morsomt og litt kleint å lese om. Her er det jo plutselig du som har tredd inn i en usikker "jenterolle". Du ødelegger jo sjansen for at det kan bli noe mellom dere når du faktisk driver å lyver og reiser hjem før hun kommer pga du blir irritert og tenker ting ihjel , som igjen lager falske bilder/historier i hodet ditt Anonymkode: dd6a7...789 Det er viktig å være i Kontakt med sine feminine sider, si 😂 Anonymkode: 2135e...9b3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #17 Skrevet 19. august 2017 Get a room!! Anonymkode: 68f56...61b
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #18 Skrevet 19. august 2017 En slik dame ville ikke jeg hatt (hvis jeg var mann, da) Synes hun oppfører seg helt på trynet. Den beste straffen du kan gi henne er å gi F'en og bare overse meldinger osv. Får du melding igjen, så si at du er på vei til en venninne - og ikke gi NOEN som helst respons etter det! Det er synd at du har møtt en slik kvinne Anonymkode: c1372...693 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #19 Skrevet 19. august 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: At han stikker rett før hun dukket opp og lyver om at han skal møte noen andre, er selektiv i svarene for å gjøre henne usikker og legger opp til at hun tror at han har det gøy og har ligget med noen tilsier jo at han også trenger en reparasjonsjobb. Anonymkode: 3763d...0c6 Nei, jeg skjønner han godt.. Han har sittet og ventet, men hun gidder ikke å ta seg bryet med å komme til avtalt tid. Hvorfor skal han drite seg ut ved å sitte der å vente "til midnatt"??? Det er ikke barnslig å ta en hvit løgn, og si at du ikke kan vente lenger...... Jeg ser kun en person som svarer slik at hun ikke ser sårbarheten i ham. Anonymkode: c1372...693 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #20 Skrevet 19. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg skjønner han godt.. Han har sittet og ventet, men hun gidder ikke å ta seg bryet med å komme til avtalt tid. Hvorfor skal han drite seg ut ved å sitte der å vente "til midnatt"??? Det er ikke barnslig å ta en hvit løgn, og si at du ikke kan vente lenger...... Jeg ser kun en person som svarer slik at hun ikke ser sårbarheten i ham. Anonymkode: c1372...693 Ingen som har skrevet at han burde ha ventet. Han kunne jo rett og slett bare skrevet at han gikk hjem da han ikke var innstilt på å vente så lenge. Fatter ikke hvorfor så mange gjør situasjonen så vanskelig. Det er den jo ikke. Anonymkode: 3763d...0c6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå