AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #1 Del Skrevet 19. august 2017 Hei! Lurer bare på hva deres planer for kvelden er? Selv har jeg gått en tur med bikkja, nå har jeg nettopp laget ferdig middagen. Så tenkte jeg å dyppe meg i badekaret sammen med en bok (den skal ikke dyppes), før jeg koser meg med middag og kanskje en film? Jeg er nok litt av en einstøing, så jeg søker vel litt sosialisering her inne en lørdagskveld! Kvinne 25 Anonymkode: 7c80c...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 19. august 2017 #2 Del Skrevet 19. august 2017 spiser hummersuppe Kvinne 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 19. august 2017 #3 Del Skrevet 19. august 2017 (endret) Spist middag med kjæresten. Teller litt på KG. Mann 30 Endret 19. august 2017 av AnonymSjiraff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #4 Del Skrevet 19. august 2017 Venter. Jeg sitter og venter på eksamensresultatet, som ikke kommer før om noen uker. Jeg har spilt dataspill og sett serier, men nå blir jeg litt lei. Hva annet kan jeg distrahere meg med? 🤔 Anonymkode: 143a8...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #5 Del Skrevet 19. august 2017 3 minutter siden, minister-mio skrev: spiser hummersuppe Kvinne 29 Aww! Du fikk meg til å smile med at du skrev "Kvinne 29" som om det var med på forespørselen til å svare i tråden siden jeg gjorde det! Gjelder å prøve å smile litt av de små tingene. Men du ser vel ikke ut i luften mens du spiser hummersuppe? Det har jeg aldri smakt før! TS Anonymkode: 7c80c...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #6 Del Skrevet 19. august 2017 Nå kom jeg på at det var noe mer jeg skulle skrive i HI, men det glemte jeg! Og nå når jeg kom på det igjen, så glemte jeg det igjen like fort! Men jeg kommer vel på det hvis det var viktig... og vel, viktig er det jo uansett ikke. Men jeg kommer vel på det igjen hvis det var meningen. TS Anonymkode: 7c80c...f78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #7 Del Skrevet 19. august 2017 Sykdom her i gården, så da blir det stille og rolig kveld hjemme foran TV-en med litt strikking Hunden hadde sikkert satt mer pris på en lang fjelltur, men det får vente.. Anonymkode: ce6a9...122 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #8 Del Skrevet 19. august 2017 Har barnefri. Og da tilbringer jeg kvelden alene med gamle episoder av Side om side og spiser ostepop Ler meg skakk av den serien Anonymkode: 78aa9...e95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 19. august 2017 #9 Del Skrevet 19. august 2017 kaffe og kjeks med kjæresten. Skal se film snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 19. august 2017 #10 Del Skrevet 19. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aww! Du fikk meg til å smile med at du skrev "Kvinne 29" som om det var med på forespørselen til å svare i tråden siden jeg gjorde det! Gjelder å prøve å smile litt av de små tingene. : 7c80c...f78 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du ser vel ikke ut i luften mens du spiser hummersuppe? Det har jeg aldri smakt før! TS Anonymkode: 7c80c...f78 Nei, jeg betaler faktisk regninger, men det er dårlig lørdagskveldaktivitet så jeg setter på noe chill musikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anthrax Skrevet 19. august 2017 #11 Del Skrevet 19. august 2017 Netflixin! Den nye "Ozark"-serien er ganske bra! Kvinne 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #12 Del Skrevet 19. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sykdom her i gården, så da blir det stille og rolig kveld hjemme foran TV-en med litt strikking Hunden hadde sikkert satt mer pris på en lang fjelltur, men det får vente.. Anonymkode: ce6a9...122 Uff, god bedring! Nå er jo snart høsten her, så kanskje jeg skal begynne på noe strikkeprosjekt igjen! Har hatt et langt opphold nå! Men kanskje det blir enklere å la være å spise av den godteskåla dersom jeg fikler med noe i hendene i stedet! Finner du noe spennende å se på? TS Anonymkode: 7c80c...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. august 2017 #13 Del Skrevet 19. august 2017 Skal se film og kose meg med god mat og litt snop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 19. august 2017 #14 Del Skrevet 19. august 2017 Har jobbet i dag, så nå ligger jeg på sofaen og spiser pottis og ser The Ranch på Netflix. Elsker den serien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 19. august 2017 #15 Del Skrevet 19. august 2017 Spiser gresk youghurt og synes synd på meg selv fordi jeg fikk kink i nakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #16 Del Skrevet 19. august 2017 Trøster meg med noen øl alene da kjæresten er bortreist. 6 dager til jeg får se henne igjen Anonymkode: c17c5...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #17 Del Skrevet 19. august 2017 Glaner på "idiot-boksen" og sitter med litt forskjellige telle-tråder her på Kvinneguiden... Anonymkode: b2898...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #18 Del Skrevet 19. august 2017 1 minutt siden, Nordavind skrev: Spiser gresk youghurt og synes synd på meg selv fordi jeg fikk kink i nakken. Hvilken greske yoghurt var det? Den skal ikke jeg spise! For meg har det hjulpet med varmebeslag mot steder jeg har kink. TS Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Glaner på "idiot-boksen" og sitter med litt forskjellige telle-tråder her på Kvinneguiden... Anonymkode: b2898...05d Finner du noe annet enn idioti på idiot-boksen da? Er telletrådene spennende? Dere teller jo bare? Liker du Scrabble? TS Anonymkode: 7c80c...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. august 2017 #19 Del Skrevet 19. august 2017 Sitter med jentungen I sofaen, begge to I pyjamas og hun ser på Nickelodeon mens jeg prøver å holde meg våken. Gubben er på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 19. august 2017 #20 Del Skrevet 19. august 2017 Jobber. Snart ferdig da. Skal bare skrive litt rapport og ha overlapp med nattevakta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå