AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #1 Del Skrevet 19. august 2017 Hei, jeg bestilte noe jeg vil retuernere, men jeg har kastet pakken den kom i. Hvordan kan jeg returnere det da? Anonymkode: a6d20...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 19. august 2017 #2 Del Skrevet 19. august 2017 Pakk det inn i noe annet vel? Mulig jeg ikke har forstått spørsmålet helt her.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #3 Del Skrevet 19. august 2017 Pakk den inn i noe annet. Anonymkode: 13465...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #4 Del Skrevet 19. august 2017 Eller mener du orginalembalasjen på gjenstanden? I så fall er det sjeldent at du får returnert det. På de fleste nettsider står det i reglene om retur at gjenstanden må returneres i orginalembalasje. Anonymkode: 13465...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. august 2017 #5 Del Skrevet 19. august 2017 (endret) Hva mener du med at du har kastet "pakken"? Mener du emballasjen varen var pakket inn i, eller pappesken som den var lagt i for å sendes pr post? Man kan ta en hvilken som helst pappeske, spør på en butikk om de har noen tomme i passende str. Hvis det er emballasjen rundt selve varen, f.eks. en hårføner og du har mistet esken med bildet av hårføneren og produktnavnet på, så får du ikke returnert den. Alle butikker krever at varer returneres i original emballasje. Ellers får de jo ikke solgt det videre. Det eneste er hvis du skal REKLAMERE, dvs klage, på et produkt som er gått i stykker og derfor skal returnere det. Da skal jo ikke butikken selge det på nytt, og man trenger ikke original emballasje. Endret 19. august 2017 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå