Antoinette Skrevet 19. august 2017 #21 Del Skrevet 19. august 2017 TS, du snakket om en av de MEST typiske tegnene på graviditet så denne får du ta på din kappe. Du skulle sagt "nei, visste du ikke at jeg ble født som gutt". Sånne fyrer må du bare sette på plass med smarte & morsomme komm. med en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #22 Del Skrevet 19. august 2017 Det er vel omtrent som å spørre folk som ikke drikker alkohol: er du religiøs?/gravid?/kjører du bil? Gjerne også foran alle andre. Innmari teit å ANTA at noen ER noe bare fordi de måtte ha noen symptomer eller for eksempel ikke drikker. 😌 Men det er jo nordmenn kjent for. Anonymkode: 6a9bf...f17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 20. august 2017 #23 Del Skrevet 20. august 2017 På 19.8.2017 den 0.23, AnonymBruker skrev: Det er også typiske symptomer på høysensitivitet eller migrene. Han virker jo som en idiot. Var på lukter og reagere med kvalme og hodepine er ikke spesielt typisk graviditet alene. Jeg ville ikke ha tenkt i den retningen. Anonymkode: 80619...6bf Nja, men folk som ikke lider av migrene vet ikke det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 20. august 2017 #24 Del Skrevet 20. august 2017 Synes det er teit og unødvendig å spørre andre om de er gravide. Det er også en privatsak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #25 Del Skrevet 20. august 2017 På 19.8.2017 den 0.17, AnonymBruker skrev: Det er felles lunsj på jobben, flere kollegaer sitter rundt samme bord og snakker på kryss og tvers om alt og ingenting. Jeg nevner noe om at jeg er var på lukter og kan reagere med feks kvalme og hodepine dersom lukten er sterk. En mannlig kollega, som jeg hverken kjenner særlig godt eller har spesielt god kjemi med (les:jeg liker han ikke i det hele tatt.), bryter ut; "Åååjjj! Er du graaaaviiiid eller?!?" Hele bordet stopper å prate i et noen sekunder. Jeg svarer kollegaen at nei, det er jeg ikke. Når er det egentlig greit å spørre, så godt som fremmede folk, om dette i en setting som nevnt over? Legger til at denne kollegaen har spurt om det samme før. Samme setting. Han vet ingenting om jeg ønsker flere barn, om jeg kan få barn eller om vi prøver. Jeg kan ha hatt gjentatte spontanaborter for alt han vet. Er han frekk? Eller er jeg sær - og kanskje overreagerer fordi det er han som spør? Hva hadde dere svart? Anonymkode: bf970...69c Jeg syns det er frekt. Om man er gravid og ønsker å fortelle så gjør man det. Jeg er selv i den fasen i livet der jeg nesten ukentlig får det spørsmålet fra folk som overhode ikke har noe med det. Vi prøver jo faktisk også så jeg syns det er vanskelig. Har egentlig bestemt meg for å si "det har du ikke noe med/nei, og var jeg det ville jeg sagt det når jeg ønsket det" men har enda ikke turt. Anonymkode: 600ed...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 20. august 2017 #26 Del Skrevet 20. august 2017 Ikke veldig frekt men et spørsmål man ikke trenger å stille til folk man ikke kjenner særlig godt. Jeg ville ikke tatt det ille opp i denne settingen. Hadde du lagt på deg og fått mage og ikke nevnt noe om kvalme og luktesans, og mannen bare plutselig hadde bust ut med spørsmålet, hadde det vært mye mer frekt. Jeg vet ikke hvilke symptomer migrene har så det er ikke kunnskap alle har. Mannen var korttenkt og tråkket litt feil men jeg synes ikke han var frekk. Jeg hadde bare svart nei og ikke brydd meg noe mer om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ForestRun Skrevet 20. august 2017 #27 Del Skrevet 20. august 2017 På 19.8.2017 den 0.17, AnonymBruker skrev: Det er felles lunsj på jobben, flere kollegaer sitter rundt samme bord og snakker på kryss og tvers om alt og ingenting. Jeg nevner noe om at jeg er var på lukter og kan reagere med feks kvalme og hodepine dersom lukten er sterk. En mannlig kollega, som jeg hverken kjenner særlig godt eller har spesielt god kjemi med (les:jeg liker han ikke i det hele tatt.), bryter ut; "Åååjjj! Er du graaaaviiiid eller?!?" Hele bordet stopper å prate i et noen sekunder. Jeg svarer kollegaen at nei, det er jeg ikke. Når er det egentlig greit å spørre, så godt som fremmede folk, om dette i en setting som nevnt over? Legger til at denne kollegaen har spurt om det samme før. Samme setting. Han vet ingenting om jeg ønsker flere barn, om jeg kan få barn eller om vi prøver. Jeg kan ha hatt gjentatte spontanaborter for alt han vet. Er han frekk? Eller er jeg sær - og kanskje overreagerer fordi det er han som spør? Hva hadde dere svart? Anonymkode: bf970...69c Om det hadde vært en kollegadu likte og hadde kjemi med, hvordan hadde du reagert da? er det ikke greit bare fordi du ikke liker han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 20. august 2017 #28 Del Skrevet 20. august 2017 I og med at du nevner flere ting som er typiske tegn på graviditet så syns jeg ikke han var frekk. Det var nok ikke ment som å være frekt heller. Jeg syns du overreagerer ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #29 Del Skrevet 20. august 2017 Uten å vite noe om deg eller slikt ville jeg svart "jeg kan ikke få barn." Helt rolig og litt trist i fjeset også bare gå vekk. Da gjør han aldri det igjen for å si det sånn 😉 tape ansikt kan skje han og. Anonymkode: b8f03...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #30 Del Skrevet 20. august 2017 Du kunne svart "jeg vet ikke, men jeg skal starte en "er jeg gravid"-tråd på kg i kveld. Jeg har hørt de deler ut gratis bleier til den som starter tråd nummer 100 000. Anonymkode: 8fb85...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå