Nerine_ Skrevet 18. august 2017 #21 Skrevet 18. august 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er noe herlig naivt over utsagnet at man har så naturlige silikonpupper at ingen ser det er silikon. Jeg pleier ikke kommentere det høyt når jeg mistenker silikon og det gjør vel egentlig de færreste. At folk ikke kommenterer det betyr ikke at ingen ser det. Anonymkode: b76e6...66f Jeg kan bare snakke for meg selv, men mine silikonpupper er fortsatt små i puppe-skalaen. Og jeg vet at det kun syns om jeg er naken, men det er det ytterst få personer som ser.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #22 Skrevet 18. august 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil si sannheten om de noengang spør. De var ganske små da jeg gjorde det. Jeg skammer meg ikke over dette, så det er helt ok. Men synes ingen egentlig har noe med dette. Jeg har fortsatt veldig små, tok bare 180 gr. Men uten klær ser man selvfølgelig at de ikke er ekte. Anonymkode: ebe68...fcb Nettopp. Du lyver ikke om det til noen. Anonymkode: 72298...6f4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #23 Skrevet 18. august 2017 Har silikon og vært åpen om det til familie og venner. Ingen skam i det. Alltid hatt små (flotte) pupper. Men etter flere graviditeter og amming var de både små og tomme. Valgte da å fylle de opp igjen. Anonymkode: 7bbca...c8e
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #24 Skrevet 19. august 2017 En kjæreste kjenner nok og ser nok at det er silikon. Puppene sine er ikke noe man snakker om på date liksom. Anonymkode: d6cf3...ad0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå