AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #41 Del Skrevet 19. august 2017 20 minutter siden, Solivagant skrev: Jeg hadde ikke nølt med å ta avstand fra vedkommende. Hvorfor det? Anonymkode: 0021a...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #42 Del Skrevet 19. august 2017 1 time siden, Solivagant skrev: Jeg hadde ikke nølt med å ta avstand fra vedkommende. Denne setningen passer så utrolig godt med profilbildet ditt. Anonymkode: 65bf4...c7c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #43 Del Skrevet 19. august 2017 Dere som sier dere hadde tatt avstand og droppet de som venner, hvorfor? Anonymkode: 3f51d...9f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 20. august 2017 #44 Del Skrevet 20. august 2017 På 18.8.2017 den 15.16, AnonymBruker skrev: 2 ganger i uka, hvordan ville du reagert? Anonymkode: b6a2f...f4d gitt blanke så lenge han ikke begynte å røyke på besøk hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #45 Del Skrevet 21. august 2017 Men det finnes vel fremdeles en del som mener at dersom man røyker cannabis, så er man "narkoman" på lik linje med noen som bruker f.eks. amfetamin, heroin eller kokain... Anonymkode: 0021a...b24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angelina Skrevet 22. august 2017 #46 Del Skrevet 22. august 2017 Tråden er ryddet for kommentarer som forherliger brudd på norsk lov, i henhold til regelen; * Noe som tilrettelegge for, forherliger eller oppfordrer til brudd på norsk lov. Samt avsporing og svar til dette. Dark Angelina, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #47 Del Skrevet 22. august 2017 Så lenge han passer på jobb/studier/familie livet og betaler regningene sine og ja kort fortalt, at hans misbruk ikke ødelegger for det daglige livet hans, det flertallet mener er et normalt liv, så ville jeg faktisk ikke brydd meg. Hva andre putter i kroppen sin eller hva dem gjør med den, er dems sak og også de som må deale med konsekvensene. Anonymkode: 5b0cb...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rikoChett Skrevet 23. august 2017 #48 Del Skrevet 23. august 2017 Som med alle andre rusmidler. Det er ikke min sak, men det skjer ikke i mitt hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finest_dimez Skrevet 23. august 2017 #49 Del Skrevet 23. august 2017 Straffene for hasjbruk burde bli strengere, det er jo det som er "gateway" dopet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsejesus Skrevet 23. august 2017 #50 Del Skrevet 23. august 2017 1 hour ago, finest_dimez said: Straffene for hasjbruk burde bli strengere, det er jo det som er "gateway" dopet. Det hadde vært fint, hvis a) hasj faktisk var et gateway drug og b) straff hadde særlig innvirkning på bruken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnoopyBoy Skrevet 23. august 2017 #51 Del Skrevet 23. august 2017 Han får gjøre som han vil. Siden du ikke skriver noe om alder regner jeg med av han er voksen og da burde han forstå av det ikke er greit, konsekvenser osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angelina Skrevet 23. august 2017 #52 Del Skrevet 23. august 2017 Tråden er ryddet for kommentarer som forherliger brudd på norsk lov, i henhold til regelen; * Noe som tilrettelegge for, forherliger eller oppfordrer til brudd på norsk lov. Samt avsporing, svar til dette og kommentarer til moderering er fjernet. Slike kommentarer kan tas på PM til moderator eller på Ris og Ros. Dark Angelina, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 23. august 2017 #53 Del Skrevet 23. august 2017 Jesus Maria, det er ikke forherligelse å si at jeg personlig ville foretrukket å røyke hasj enn alkohol. Verken alkohol eller andre rusmidler er bra for oss, og spesielt ikke når de brukes i annet enn moderate mengder. Rent helsemessig og økonomisk ville det vært bedre for meg å røyke enn å drikke (det er fakta, ikke forherligelse) - men jeg gjør det ikke! Som jeg tidligere sa: Ville ikke brydd meg så lenge det var et moderat bruk (egentlig synes jeg to ganger i uken høres vel på kanten ut) og at vedkommende var edru i nærheten av meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #54 Del Skrevet 23. august 2017 Cannabis vil bli legalisert i norge innen 10-15år. Anonymkode: 5b0cb...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #55 Del Skrevet 23. august 2017 2 hours ago, Katten.2.0 said: Jesus Maria, det er ikke forherligelse å si at jeg personlig ville foretrukket å røyke hasj enn alkohol. Verken alkohol eller andre rusmidler er bra for oss, og spesielt ikke når de brukes i annet enn moderate mengder. Rent helsemessig og økonomisk ville det vært bedre for meg å røyke enn å drikke (det er fakta, ikke forherligelse) - men jeg gjør det ikke! Som jeg tidligere sa: Ville ikke brydd meg så lenge det var et moderat bruk (egentlig synes jeg to ganger i uken høres vel på kanten ut) og at vedkommende var edru i nærheten av meg. Hvorfor argumenterer man alltid med å holde høyt alkoholkonsum opp mot et lavt til moderat cannabiskonsum? Det er jævlig uredelig, og ekstremt uvitenskapelig. Disse to stoffene er veldig vanskelige å sammenligne, og har veldig forskjellige skadevirkninger. Det du skriver gir egentlig ingen mening. Anonymkode: b619c...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 23. august 2017 #56 Del Skrevet 23. august 2017 9 minutes ago, AnonymBruker said: Hvorfor argumenterer man alltid med å holde høyt alkoholkonsum opp mot et lavt til moderat cannabiskonsum? Det er jævlig uredelig, og ekstremt uvitenskapelig. Disse to stoffene er veldig vanskelige å sammenligne, og har veldig forskjellige skadevirkninger. Det du skriver gir egentlig ingen mening. Anonymkode: b619c...15f Jeg skriver at for meg ville et moderat cannabiskonsum være bedre enn mitt tidvis skadelige alkoholkonsum. Det gjelder bare meg, ikke andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #57 Del Skrevet 23. august 2017 På 18.8.2017 den 15.16, AnonymBruker skrev: 2 ganger i uka, hvordan ville du reagert? Anonymkode: b6a2f...f4d Fra ungdomstiden har jeg dårlig erfaring med å være rundt mennesker som røyker hasj, og jeg ville gitt beskjed om at jeg ikke var tilgjengelig når personen var ruset på, eller i besittelse av, dette. Hva personen velger å ruse seg med er den personens valg, og jeg velger hvem jeg vil omgås, og når. Anonymkode: 1d5be...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. august 2017 #58 Del Skrevet 24. august 2017 Jeg ville ikke reagert på det i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå