Gå til innhold

Kontroller på Coop Obs (Shop Express)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Handlet på Obs i dag ved å bruke Shop Express. Ble tatt ut i kontroll der den ansatte skulle scanne 4 varer for å se om jeg hadde de i handleposen. Dette gikk selvsagt fint, men jeg er litt nysjerrig på disse kontrollene og har noen spørsmål.

- Er det tilfeldig hvem som plukkes ut, eller følger noen med på f.eks kamera og velger ut de som skal kontrolleres?

- Hva er formålet med å scanne disse fire varene? Er det for å f.eks kontrollere om jeg har scannet inn billig dopapir, men heller har tatt med meg lambi?

Noen som vet? 

Anonymkode: 34498...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Handlet på Obs i dag ved å bruke Shop Express. Ble tatt ut i kontroll der den ansatte skulle scanne 4 varer for å se om jeg hadde de i handleposen. Dette gikk selvsagt fint, men jeg er litt nysjerrig på disse kontrollene og har noen spørsmål.

- Er det tilfeldig hvem som plukkes ut, eller følger noen med på f.eks kamera og velger ut de som skal kontrolleres?

- Hva er formålet med å scanne disse fire varene? Er det for å f.eks kontrollere om jeg har scannet inn billig dopapir, men heller har tatt med meg lambi?

Noen som vet? 

Anonymkode: 34498...b37

Alle som bruker shopexpress får kontroll i ny og ned. Er det avvik på en kontroll, kan du komme til å få kontroller oftere også.

Og kontrollen er for å sjekke at du har scannet alle, og riktige varer, som du eksemplifiserer :) Du kan få enkel kontroll der de sjekker noen få varer, og du kan få kontroll der de sjekker alle varene :) Vi har brukt ShopExpress i noen år nå, og får vanligvis 2-3 kontroller i året - handler minst en gang i uken med det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be dem dra til helvette. Dem kan ikke kontrollere deg uten videre.

De kontrollerer idioter uten ryggrad.

Å skremme idioter uten ryggrad fra å stjele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, amativeReflection skrev:

Be dem dra til helvette. Dem kan ikke kontrollere deg uten videre.

De kontrollerer idioter uten ryggrad.

Å skremme idioter uten ryggrad fra å stjele.

Jo det kan de... Du trenger ikke å nevne deg selv hele tiden, de sjekker stort sett tilfeldige folk og ikke bare sånne som deg. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ghostwalker skrev:

Jo det kan de... Du trenger ikke å nevne deg selv hele tiden, de sjekker stort sett tilfeldige folk og ikke bare sånne som deg. 

Det må du gjerne hjemle for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, amativeReflection skrev:

Det må du gjerne hjemle for meg.

Det er jo butikkens varer. Du er på butikkens private område. 

Eventuelt stod det også i vilkårene du sa deg enig i når du signet opp for programmet.

Anonymkode: c2dae...341

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle samtykker i denne kontrollen når de får ordnet med shop express. Vil du ikke kontrolleres, så slutt å scanne varene dine selv. Dette er for å kontrollere at du forstår prosedyrene og senere for å kontrollere at du fortsatt forstår og følger prosedyrene du også har samtykket til å bruke. 

Anonymkode: 439da...829

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...