AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #1 Del Skrevet 17. august 2017 Jeg trenger en paraply som er både god (i kvalitet) og rimelig, og helst sammenleggbar slik at den ikke tar så stor plass i vesken. Hvor vil du anbefale å kjøpe den? Anonymkode: c7bf3...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 17. august 2017 #2 Del Skrevet 17. august 2017 Nille? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #3 Del Skrevet 17. august 2017 Akkurat nå, Forundret.. skrev: Nille? Takk for tips! Har du selv prøvd Nille-paraplyene og er fornøyd med de? Anonymkode: c7bf3...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 17. august 2017 #4 Del Skrevet 17. august 2017 Clas Ohlson har også paraplyer. Tror de kostet 70,- kr. Har nettopp kjøpt meg et par stykker, ettersom jeg har glemt igjen paraplyene mine rundt om i det siste, og måtte fylle på lageret. Har imidlertid ikke testet dem ut ennå, så jeg kan ikke si noe om langtids-kvaliteten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 17. august 2017 #5 Del Skrevet 17. august 2017 Ja, har hatt en i to år, synes den er grei. Ikke så dyr heller, under hundrelappen. Min er en lys/ beige med stjerner. Er sånn sammenleggbar. Tar altså ikke store plassen i veska eller baggen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #6 Del Skrevet 17. august 2017 6 minutter siden, Forundret.. skrev: Ja, har hatt en i to år, synes den er grei. Ikke så dyr heller, under hundrelappen. Min er en lys/ beige med stjerner. Er sånn sammenleggbar. Tar altså ikke store plassen i veska eller baggen. Tusen takk Anonymkode: c7bf3...a51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #7 Del Skrevet 17. august 2017 7 minutter siden, Million skrev: Clas Ohlson har også paraplyer. Tror de kostet 70,- kr. Har nettopp kjøpt meg et par stykker, ettersom jeg har glemt igjen paraplyene mine rundt om i det siste, og måtte fylle på lageret. Har imidlertid ikke testet dem ut ennå, så jeg kan ikke si noe om langtids-kvaliteten. Takk for tips! Anonymkode: c7bf3...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 17. august 2017 #8 Del Skrevet 17. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk Anonymkode: c7bf3...a51 Bare hyggelig 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #9 Del Skrevet 17. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg trenger en paraply som er både god (i kvalitet) og rimelig, og helst sammenleggbar slik at den ikke tar så stor plass i vesken. Hvor vil du anbefale å kjøpe den? Anonymkode: c7bf3...a51 Rimelig paraply er i ennklasse for seg selv, kvalitetsparaplyer er i en helt annen klasse. Skal du ha en paraply som holder så må du kjøpe en Knirps, minst. Landre paraplyer er for bruk og kast. Anonymkode: caa65...961 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 17. august 2017 #10 Del Skrevet 17. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rimelig paraply er i ennklasse for seg selv, kvalitetsparaplyer er i en helt annen klasse. Skal du ha en paraply som holder så må du kjøpe en Knirps, minst. Landre paraplyer er for bruk og kast. Anonymkode: caa65...961 Enig. Har hatt min i over 15 år uten problemer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette.94 Skrevet 18. august 2017 #11 Del Skrevet 18. august 2017 Kremmerhuset sin! Veldig fin, i tillegg til at det er den eneste paraplyen jeg har hatt som har overlevd vestlandsvær. Alle andre jeg har prøvd har vart maks en måned; denne går snart inn i sitt tredje år uten problemer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #12 Del Skrevet 18. august 2017 Tusen takk for gode tips @Jolene og @Anette.94 Anonymkode: c7bf3...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #13 Del Skrevet 18. august 2017 På 17.8.2017 den 21.58, Forundret.. skrev: Ja, har hatt en i to år, synes den er grei. Ikke så dyr heller, under hundrelappen. Min er en lys/ beige med stjerner. Er sånn sammenleggbar. Tar altså ikke store plassen i veska eller baggen. Jeg har også hatt en sånn beige med hvite stjerner fra Nille. Jeg syntes den var av fryktelig dårlig kvalitet, flere av spilene var løsnet fra skjermen etter bare et par måneder- og jeg bor i Oslo, den er dermed ikke brukt i "ekstrem-vær". Jeg er enig med andre her i at det nok lønner seg å kjøpe en Knirps. Moren min har en Knirps som hun har hatt i 20 år- den er fortsatt akkurat like fin!! Anonymkode: c530c...9e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #14 Del Skrevet 18. august 2017 Europris Anonymkode: 77401...e5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavia Skrevet 18. august 2017 #15 Del Skrevet 18. august 2017 Jeg har en fra IKEA family kolleksjonen. Det er en sånn lang og ikke kort brettet type, men den har holdt lengre enn andre jeg har hatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 18. august 2017 #16 Del Skrevet 18. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også hatt en sånn beige med hvite stjerner fra Nille. Jeg syntes den var av fryktelig dårlig kvalitet, flere av spilene var løsnet fra skjermen etter bare et par måneder- og jeg bor i Oslo, den er dermed ikke brukt i "ekstrem-vær". Jeg er enig med andre her i at det nok lønner seg å kjøpe en Knirps. Moren min har en Knirps som hun har hatt i 20 år- den er fortsatt akkurat like fin!! Anonymkode: c530c...9e5 Oi, da har du hatt totalt motsatt erfaring enn det jeg har. Jeg bor i Sandnes så min har faktisk vært ute i skikkelig drittvær mange ganger og den har klart seg veldig bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #17 Del Skrevet 19. august 2017 Jeg har en fra HM som har holdt seg i 8 år nå, og den får testet seg i Bergensvær med jevne mellomrom. Orker ikke bruke for mye penger på paraplyer da de lett blir glemt igjen, men den har vist seg verdt de 69,90 de kostet. Anonymkode: 454e7...f4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #18 Del Skrevet 19. august 2017 Gi blod, i Oslo kan du iallfall få paraply fra Blodbanken med veldig god kvalitet når du gir blod! Anonymkode: b6ec3...56f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. august 2017 #19 Del Skrevet 19. august 2017 (endret) Hvordan klarer folk å ha samme paraply i 15-20 år, uten å noensinne glemme den igjen noe sted? Det er jamen godt gjort! Endret 19. august 2017 av Million 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #20 Del Skrevet 19. august 2017 1 time siden, Million skrev: Hvordan klarer folk å ha samme paraply i 15-20 år, uten å noensinne glemme den igjen noe sted? Det er jamen godt gjort! Har med en pose så jeg kan putte den i vesken når jeg ikke holder i den. Anonymkode: 182e4...822 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå