AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #21 Del Skrevet 18. august 2017 56 minutter siden, Gardermobanen skrev: Det er greit å sette ting på spissen, men da må det jo nesten være en sannhet i det. Det virker veldig spesielt for meg om helt vanlige mennesker ikke skal kunne være gode nok til å få venner. Om du er enige i at helt vanlige mennesker er gode nok til å få venner så blir det jo spesielt å si "man må være perfekt". Så er helt vanlige mennesker gode nok til å få venner? Her forsøker du igjen å blande min generalisering med hva jeg personlig tenker og føler. Hvilken rolle spiller det hva jeg mener, når kommentaren min handlet om mennesker generelt? Uansett om svaret mitt er ja eller nei, så endrer ikke det min observasjon der mange mennesker ikke føler de har gode venner. (Altså, med venner mener jeg da de som ikke er kun bekjente eller fb-venner, men mennesker man liker å besøke, prate med og som man føler man har et bånd med). Anonymkode: 543f4...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #22 Del Skrevet 18. august 2017 21 timer siden, Parkeringsvakt skrev: Skal også sies at mange "normale" mennesker mener de forstår andre godt, men som ikke gjør det. Enig, det er virkelig ikke sånn at alle normale mennesker har gode sosiale evner og selvinnsikt. Ikke så lett å vite om man er flink sosialt. Kanskje ikke så viktig å vite heller. Jeg vet ikke om mine sosiale ferdigheter, men vet jeg har gode venner og for meg så er det det som teller. Så får det heller være at det sikkert finnes mennesker som synes jeg er rar. Anonymkode: 7e466...9db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker54321 Skrevet 18. august 2017 #23 Del Skrevet 18. august 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner en med Asperger som hardnakket påstår at han aldri tar feil av førsteinntrykket noen gir. Han mener altså at han vet hvordan den personen han møter er på bakgrunn av noen minutters kontakt. Mener selv at han er en menneskekjenner, og er overbevist om at han "leser" andre veldig godt. Hyggelig fyr ellers, men han har ikke helt bakkekontakt på dette området, og det helper lite å komme med innvendinger... Anonymkode: 8ad5e...1e2 Stakkars fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #24 Del Skrevet 18. august 2017 5 timer siden, Superbruker5 skrev: Stakkars fyr. 😘 Anonymkode: 22fca...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå