AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #21 Skrevet 16. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er mest sannsynlig soppinfeksjon, du trenger ikke å dra til legen Er bare å dra på apoteket og skaffe canesten enten i kremform eller pilleform. Anonymkode: 4d2a7...e06 Nei! Ved evt. førstegangs soppinfeksjon skal man gå til legen. Og spesielt om man er under 15. Ts. Du må gå til legen. Og ja, legen må ta en underlivsundersøkelse. Dette tar i underkant av 2 minutter. Og fastlegen kan ta en vattpinne, ytterst i skjeden for dyrking. Dette er ikke farlig og ikke vondt. Alle kvinner må gjøre dette noen ganger i livet. Lykke til! Du kommer til å bli helt bra igjen. Hilsen sykepleier. 🙂 Anonymkode: d9648...8e5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #22 Skrevet 16. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vestibulitt. Eksperten jeg går til sier at det ofte blir trigget av hyppig soppbehandling. En svært stor andel av de med vestibulitt, har fått det av Canesten. Han sa at norsk gynekologforening eller hva faen, protesterte høylytt mot at det skulle bli reseptfritt og fortsatt kjemper mot det. Det skader nervene der nede og folk bruker det uten hemninger! Anonymkode: 0337b...dc3 Har opplevd det samme, også av overdreven Canesten-bruk. Hadde heldigvis en mild utgave, så jeg ble god igjen ved å kutte ut p-piller og bruke bedøvelseskrem og god fuktighetskrem en periode. Du har min fylle sympati, håper du blir kvitt denne dritten <3 Anonymkode: 376b5...982 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #23 Skrevet 16. august 2017 Jeg vil bare si at sukker og stress trigger soppen. Jeg kan ikke stresse uten at soppen kommer snikende. Og hvis jeg spiser endel sukker flere dager på rad kommer også soppen. Men jeg synes å merke at stress faktisk er verre enn sukker, og jeg trodde det var omvent. Anonymkode: 3d28c...a36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå