AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #1 Del Skrevet 16. august 2017 Jeg er så irritert! hele livet!!! Har den vært der. Det med at jeg ikke har like stor rett. At jeg ikke klarer det andre klarer. Jeg visste at jeg var mislykket fra dag en, derfor unnskyldte jeg også at jeg var til. Jeg føler at jevnaldrende er voksnere enn meg. At jeg er den eneste som Driter meg ut i sosiale settinger hele tiden. Ingen liker meg og det er flaut å bli sett med meg. Jeg har blitt sagt opp på jobben to ganger fordi jeg ikke klarer å gjøre den bra nok. Ikke på en stygg usaklig måte, jeg fikk bare høre sannheten. Slike bekreftelser, flere ganger er vonde. Jeg vet ikke om dette bare er slik jeg må lære å leve med og satse på ting som ikke krever så mye. Eller om jeg skal presse meg mer. Hvordan skal jeg tørre å stole på meg når jeg stadig feiler? Hvordan skal andre? Og så har vi rosendahleffekten, eller noe. At forventningene har mye å si for utfallet. At folk forventer at jeg er dårlig fordi jeg huskes som det vil jo gjøre at jeg blir dårligere enn jeg egentlig er.. Anonymkode: 8dc92...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doremifa Skrevet 16. august 2017 #2 Del Skrevet 16. august 2017 Tror det kan være lurt å gå for det som ikke krever mer enn at tror at du kan mestre det, akkurat nå. Så får du en plattform du har lyktes med å kan kanskje seinere bygge videre på. Ta et sted om gangen, det beste er ofte å ikke sammenligne seg for mye med andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #3 Del Skrevet 16. august 2017 Ta et steg av gangen. Du har noe du er god på, garantert! Kanskje har du bare ikke funnet det rette for deg når det gjelder jobb, eller kanskje er det bare noen ting du må jobbe med. Gjør det du er god på, om det er å bake eller synge eller lage grytelapper, og utfordre deg selv litt hver dag til å lære noe nytt, eller gjøre noe du syns er litt skummelt. Anonymkode: eed43...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #4 Del Skrevet 16. august 2017 Hvor gammel er du da? Anonymkode: 6e568...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #5 Del Skrevet 17. august 2017 25:((( Anonymkode: 8dc92...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå