Idaroe Skrevet 16. august 2017 #1 Skrevet 16. august 2017 Hei! Har kjøpt en brukt Emmaljunga Mondial Deluxe, og jeg har nå lyst til å vaske stellevesken som fulgte med. Den er ikke skitten, men den lukter naturligvis noen andres lukt (hvis det kan være forståelig) Mesteparten av vesken er kunstig lær, så jeg er litt skeptisk til å hive den i vaskemaskinen. Er det noen andre som har gjort det hvor det har gått fint? Tenker både på runden i vaskemaskinen og tørking etterpå.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #2 Skrevet 16. august 2017 Står det ikke noen vaskeanvisninger på den? Det er ikke sikkert den tåler å vaskes i det hele tatt, men kanskje den kan renses? Anonymkode: 5f450...ad4
Minlillelykke Skrevet 16. august 2017 #3 Skrevet 16. august 2017 Den må vaskes med vår klut og evt nylonvask. Tåler ikke maskin vask
Idaroe Skrevet 16. august 2017 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2017 Utålmodig som jeg er så heiv jeg den i vaskemaskinen på håndvask og lav sentrifugering... Får se om den overlever!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå