Gjest Winza Skrevet 10. juli 2018 #81 Del Skrevet 10. juli 2018 2 minutter siden, Oddy skrev: Har en alle barna vits også som jeg kom på men den er veldig grov så Alle barna var døde bortsett fra Magne Han hadde skytt alle med hagle Omg fy faen 🤣 Jeg føler meg så slem for å le av denne 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VolvoV70 Skrevet 10. juli 2018 Forfatter #82 Del Skrevet 10. juli 2018 Moro og se at tråden fortsatt er i bruk! Mye moro her 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. juli 2018 #83 Del Skrevet 10. juli 2018 Akkurat nå, VolvoV70 skrev: Moro og se at tråden fortsatt er i bruk! Mye moro her 😂 Alle burde lese igjennom denne tråden når de er overtrøtt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 10. juli 2018 #84 Del Skrevet 10. juli 2018 Jeg kommer til å havne I **%*% nå men Vet du hvor mye av kaken Hitler spiste? HAILAAAAAA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 10. juli 2018 #85 Del Skrevet 10. juli 2018 40 minutter siden, Winza skrev: Tråder som dette er perfekt når man er overtrøtt 😅😅🤣 Jeg har fått mine kraftigste latterkramper når jeg er overtrøtt 😂 Som ei venninne sa til meg for mange år siden (etter et par-tre latterkramper med påfølgende støle magemuskler): Det er ikke alkohol som gjør folk morsomme, det er søvnmangel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 10. juli 2018 #86 Del Skrevet 10. juli 2018 Den lille jenta; Jeg skulle ønske jeg var to hundevalper, for da kunne jeg leke med hverandre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 10. juli 2018 #87 Del Skrevet 10. juli 2018 2 minutter siden, Winza skrev: Omg fy faen 🤣 Jeg føler meg så slem for å le av denne 😂 Laga den selv, er ikke god I hodet merker jeg hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. juli 2018 #88 Del Skrevet 10. juli 2018 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Som ei venninne sa til meg for mange år siden (etter et par-tre latterkramper med påfølgende støle magemuskler): Det er ikke alkohol som gjør folk morsomme, det er søvnmangel. 1 minutt siden, Oddy skrev: Laga den selv, er ikke god I hodet merker jeg hahaha Ja vi er noen små sadistjævler begge to 🤣 1 minutt siden, Ichiko skrev: Den lille jenta; Jeg skulle ønske jeg var to hundevalper, for da kunne jeg leke med hverandre! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 10. juli 2018 #89 Del Skrevet 10. juli 2018 Først blir det et ligg Og så tar vi oss en sigg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 10. juli 2018 #90 Del Skrevet 10. juli 2018 Vet du hva du gjørr med urin som ligger I tommeflasker? Du selger det som lemonade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. juli 2018 #91 Del Skrevet 10. juli 2018 Ene duen til den andre, der tok du kaka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 10. juli 2018 #92 Del Skrevet 10. juli 2018 Student: I dag har jeg ikke pult, så da får jeg stå i stedet. PS: Finnes det en tråd for slemme vitser? 👹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. juli 2018 #93 Del Skrevet 10. juli 2018 Akkurat nå, Oddy skrev: Vet du hva du gjørr med urin som ligger I tommeflasker? Du selger det som lemonade Fy faen, hadde noen gjort noe slikt med meg så hadde jeg slått dem halvt i hjel 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 10. juli 2018 #94 Del Skrevet 10. juli 2018 (endret) Du vet hun er tøs Når høna er løs Endret 10. juli 2018 av Oddy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. juli 2018 #95 Del Skrevet 10. juli 2018 Akkurat nå, Ichiko skrev: Student: I dag har jeg ikke pult, så da får jeg stå i stedet. PS: Finnes det en tråd for slemme vitser? 👹 Kan vel poste her? Artig med alle vitser i 1 tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 10. juli 2018 #96 Del Skrevet 10. juli 2018 Trodde dama hadde innvistert I en elg - Det var mamma uten barberhøvel I 2 måender 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. juli 2018 #97 Del Skrevet 10. juli 2018 Akkurat nå, Oddy skrev: Trodde dama hadde innvistert I en elg - Det var mamma uten barberhøvel I 2 måender Hadde hun hørt den så hadde det ikke blitt ukepenger på langt mer enn 2 måneder 😹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 10. juli 2018 #98 Del Skrevet 10. juli 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Hadde hun hørt den så hadde det ikke blitt ukepenger på langt mer enn 2 måneder 😹 Hun hadde nok revet av begge armene mine så det hadde ikke spilt noen rolle hvor lite penger jeg hadde 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 10. juli 2018 #99 Del Skrevet 10. juli 2018 Just now, Winza said: Kan vel poste her? Artig med alle vitser i 1 tråd OKEI! 🤩 Hvorfor er blinde så glad i loff med valmuefrø på? Det står så mye gøy på dem. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. juli 2018 #100 Del Skrevet 10. juli 2018 Akkurat nå, Oddy skrev: Hun hadde nok revet av begge armene mine så det hadde ikke spilt noen rolle hvor lite penger jeg hadde 😂 Hadde ikke blitt noe kjeks heller da uten armer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå