Gå til innhold

Thaimassasje, noen erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ei jente som har tenkt litt på å ta thaimassasje. Vi har en slik salong her i byen der jeg bor, men jeg lurer litt på hvordan det foregår. Kommer sikkert an på hvilken massasje jeg velger, men må man være naken? Uansett, så kommer det ikke til å skje. Da lar jeg heller være å dra dit. Leste en annen tråd med en mann som hadde vært naken og fått penisen befølt av ei av damene på en slik type salong. Utrolig dårlig og ufyselig behandling. Stakkars mann.  Noen som vet om det er vanlig at slike massasjer ender opp i noe erotisk? Jeg vil for all del ikke tulle meg inn i noe jeg ikke kan nok om fra før av. Kanskje fotmassasje kan funke, da kan jeg sikkert ha på alle typer klær. 

Anonymkode: c49e5...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor drar du ikke bare på et vanlig massasjested? Thaimassasjesteder er ofte litt på grensen ja...
vanlige skjønnhetssalonger, fysioterapeuter og massasjestudioer har jo også massasje.

Anonymkode: 8b406...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du ligger i truse, og nei; det er ikke vanlig. det er mest sannsynlig helt trygt å gå dit. si at du ønsker full kroppsmassasje, eller nakke og rygg. du legger deg med truse, og de bruker håndkle oppå deg. jeg er selv kvinne, og tar ofte thaimassasje. 

Anonymkode: c48d0...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaimassasje er det beste som finnes, 60 min i himmelen. 

Anonymkode: 3ec7b...17a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor drar du ikke bare på et vanlig massasjested? Thaimassasjesteder er ofte litt på grensen ja...
vanlige skjønnhetssalonger, fysioterapeuter og massasjestudioer har jo også massasje.

Anonymkode: 8b406...c65

Thaimassage er helt annerledes enn vanlig massage. Det er fokus på å strekke og massøren bruker kroppen sin på deg for å utøve tøyninger. Jeg har stort utbytte av thaimassage. Blir trøtt etterpå, og det løser opp spenninger og muskulatur på en helt annen måte en tradisjonell massage. Du kan gjerne ha litt klær på, det er helt ok. En truse og singlet. Det er ikke en massage med oljer, så du behøver ikke være naken. Jeg tviler på at du som jente vil bli antastet på en ubekvem måte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor drar du ikke bare på et vanlig massasjested? Thaimassasjesteder er ofte litt på grensen ja...
vanlige skjønnhetssalonger, fysioterapeuter og massasjestudioer har jo også massasje.

Anonymkode: 8b406...c65

Som sagt, så visste jeg ikke at det var sånn. Jeg ønsker ikke å dra et sted det jeg må kle av meg, ei heller sitte/ligge i trusa. Hvis jeg tar fotmassasje er det vel sikkert ikke et problem

Anonymkode: c49e5...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Risikabelt. Et flertall thaimassasjestudio tilbyr happy ending. Så faren er stor at de kommer til å vie brystpartiet ditt oppmerksomhet. Og ser de at du begynner å bli klam i hakket så begynner de å massere klitten din. 

Anonymkode: dfb3b...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg er ei jente som har tenkt litt på å ta thaimassasje. Vi har en slik salong her i byen der jeg bor, men jeg lurer litt på hvordan det foregår. Kommer sikkert an på hvilken massasje jeg velger, men må man være naken? Uansett, så kommer det ikke til å skje. Da lar jeg heller være å dra dit. Leste en annen tråd med en mann som hadde vært naken og fått penisen befølt av ei av damene på en slik type salong. Utrolig dårlig og ufyselig behandling. Stakkars mann.  Noen som vet om det er vanlig at slike massasjer ender opp i noe erotisk? Jeg vil for all del ikke tulle meg inn i noe jeg ikke kan nok om fra før av. Kanskje fotmassasje kan funke, da kan jeg sikkert ha på alle typer klær. 

Anonymkode: c49e5...e82

Har vært på flere thaimassasjer her i bergen. Jeg trener endel så blir veldig støl i ryggen og da er det deilig med massasje.

Hun ene jeg gikk til spurte på slutten om jeg ville bli massert på penis for 1000 kr ekstra. Dette er ulovelig

Alle andre steder har vært proffesjonelle. Når du kommer så velger du ikke massør. Den som er ledig masserer deg. De fleste er uansett kvinnelige massører

Når du kommer inn på rommet tar du av alt men har håndkle rundt den delen du har undertøy på. Men ikke på overkroppen. Du kan vell beholde bhen på om du vil. Men stroppene bak på ryggen må av.

De utfører først rygg og nakkemassasje med varme stener og olje. De går over armene og skuldrene dine også damt bakside lår. Mens du ligger behagelig på en seng. Dette varer ca 20-25 min

Etter det snyr dy deg og hun masserer bryst, framside lår osv. Hun masserer altså alle musklene vertfall. Leggene også. Men hun er ikke i nærheten av truselinjen din. Om hun maserer brystene dine du som er kvinne vet jeg ikke. Men menn får brystene massert

Og ja det er verdt det

Anonymkode: ddd8c...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg dropper dette. Huff og huff. Jeg vil være fullt påkledd og hvis det ikke går så får jeg la være hele greia. Har for mye angst for å kle av meg. Men hvis jeg bare tar fotmassasje, holder det å bare ta av sokkene?

Anonymkode: c49e5...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ta av buksa om man skal ha fotmassasje?

Anonymkode: c49e5...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2017 den 11.39, AnonymBruker skrev:

Tror jeg dropper dette. Huff og huff. Jeg vil være fullt påkledd og hvis det ikke går så får jeg la være hele greia. Har for mye angst for å kle av meg. Men hvis jeg bare tar fotmassasje, holder det å bare ta av sokkene?

Anonymkode: c49e5...e82

Jepp du burde aldri ta massasje, hverken svensk, thai, norsk eller fransk. Klær må av for kunne stimulere musklaturen best. Tar massasje på stranden i Thailand hver dag i ferien. Da ligger jeg i bikini. De tar av stroppene på bikinitoppen når du ligger med ansiktet ned. De knyter igjen når du skal snu deg. Bikinibuksa er på hele tiden. Hvordan er det for deg på stranden eller i et basseng? 😨

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Coronas skrev:

Jepp du burde aldri ta massasje, hverken svensk, thai, norsk eller fransk. Klær må av for kunne stimulere musklaturen best. Tar massasje på stranden i Thailand hver dag i ferien. Da ligger jeg i bikini. De tar av stroppene på bikinitoppen når du ligger med ansiktet ned. De knyter igjen når du skal snu deg. Bikinibuksa er på hele tiden. Hvordan er det for deg på stranden eller i et basseng? 😨

Jeg er ikke komfortabel, men jeg klarer det. Synes det er kleinere å vise meg i undertøy enn bikini. Men hvis jeg tar fotmassasje da, kan jeg ikke bare ta av sokkene?

Anonymkode: c49e5...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke komfortabel, men jeg klarer det. Synes det er kleinere å vise meg i undertøy enn bikini. Men hvis jeg tar fotmassasje da, kan jeg ikke bare ta av sokkene?

Anonymkode: c49e5...e82

De masserer noen ganger helt opp til lysken. Ta å bruk bikini til undertøy den dagen du skal ha det 😊 Var på et bedre sted en stranden i Thailand. Der måtte jeg dusje og massasjen foregikk nakent. Hadde håndklede på hele tiden så ingen så meg naken der nede. Men nå er jeg ikke så blyg heller da når det gjelder min nakenhet. Det eneste jeg ikke syns var greit ang å være naken, var nakenbading på Farrisbadet. Holder meg unna slikt. Lykke til.

Kan anbefale nakke og skulder massasje 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Coronas skrev:

De masserer noen ganger helt opp til lysken. Ta å bruk bikini til undertøy den dagen du skal ha det 😊 Var på et bedre sted en stranden i Thailand. Der måtte jeg dusje og massasjen foregikk nakent. Hadde håndklede på hele tiden så ingen så meg naken der nede. Men nå er jeg ikke så blyg heller da når det gjelder min nakenhet. Det eneste jeg ikke syns var greit ang å være naken, var nakenbading på Farrisbadet. Holder meg unna slikt. Lykke til.

Kan anbefale nakke og skulder massasje 😍 

Okei, men herlighet?? Jeg betaler for en tjeneste og hvis jeg ikke vil kle av meg pga angst kan de ikke tvinge meg. Ber jeg om fotmassasje har de ikke noe med å massere lysken😕😕😕

Anonymkode: c49e5...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor du absolutt skal ha massasje hvis det er så skummelt og du ikke vil kle av mer enn sokkene

 

Anonymkode: 37aa1...4ae

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor du absolutt skal ha massasje hvis det er så skummelt og du ikke vil kle av mer enn sokkene

 

Anonymkode: 37aa1...4ae

Haha, du sier noe der. Men ja, vil jo ha massasje men med klær på

Anonymkode: c49e5...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...