AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #1 Del Skrevet 15. august 2017 Guri malla så slitsomt å bli svart for. Noen svarer for meg ofte i det virkelige liv. hvis noen spør etter meg eller om meg så svarer disse personene for meg, og ingenting stemmer. Hvorfor gjør de det? Får man ikke svare for seg selv? Jeg er over 20 år og klarer å snakke for meg selv altså. Noen med lignende erfaringer? Anonymkode: f2f8d...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladjenta93 Skrevet 15. august 2017 #2 Del Skrevet 15. august 2017 Si ifra til de som svarer for deg at du ikke ønsker dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #3 Del Skrevet 15. august 2017 Hvem er disse "noen"? Når svarer de for deg? Anonymkode: 460c4...e12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #4 Del Skrevet 15. august 2017 5 minutter siden, gladjenta93 skrev: Si ifra til de som svarer for deg at du ikke ønsker dette. Ja, men de skjønner ikke sånn tror jeg. Anonymkode: f2f8d...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #5 Del Skrevet 15. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvem er disse "noen"? Når svarer de for deg? Anonymkode: 460c4...e12 Hvem disse noen er er ikke så veldig relevant, men hvis noen spør etter meg så svarer de for meg, så jeg rekker ikke svare på ting som noen lurer på om meg, også svarer de helt feil. Anonymkode: f2f8d...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #6 Del Skrevet 15. august 2017 Jeg har opplevd at de som gjør dette gjør sånn mot meg når jeg spør om en venn eller en venninne og ingenting av det de svarte om personen stemte. Hva er poenget med å svare for folk? Anonymkode: f2f8d...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #7 Del Skrevet 15. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvem disse noen er er ikke så veldig relevant, men hvis noen spør etter meg så svarer de for meg, så jeg rekker ikke svare på ting som noen lurer på om meg, også svarer de helt feil. Anonymkode: f2f8d...42c Kan ikke si jeg skjønner stort av dette. Anonymkode: 460c4...e12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #8 Del Skrevet 15. august 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke si jeg skjønner stort av dette. Anonymkode: 460c4...e12 Ikke jeg heller. Anonymkode: 3e458...3c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #9 Del Skrevet 15. august 2017 Kom med et scenario da... Dette kan jo være alt mulig... Lærer; "hva er 10+2" sidemannen: "TS svarer 4!" Eller, venninne; "hva skal dere spise?" Ei annen; "TS vil ha bigmac" Anonymkode: 28bd5...d79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå