AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #41 Del Skrevet 20. august 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde det vært mindre kleint om han hadde vært uattraktiv? Anonymkode: 40ec3...d41 Ja, eller nei... har ingen anelse. 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan tror du menn som voldtar er? Tror du alle har skrevet voldtektsmann i panna? Mangel på respekt for grenser er et rødt flagg, spesielt når det gjelder nakenhet Anonymkode: 24aaf...853 Han er jo ikke voldtekst mann! Jeg er kjæreste og samboer med broren hans, han ville jo aldri prøvd seg på meg. Anonymkode: f5d00...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbær23 Skrevet 20. august 2017 #42 Del Skrevet 20. august 2017 (endret) Hva i helvete er dere snakker om? Er da vel ikke vanlig at familiemedlemer til kjæresten din verken kvinner eller menn går inn på badet mens du er der, påkledd eller ei. Jeg selv hadde synes dette hadde vært ukombertabel. Jeg svarer seriøst selvom jeg tror dette er tull. Og det henge seg opp i at hun skriver at hun var barbert, jeeeessssuuussss! Endret 20. august 2017 av blåbær23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbær23 Skrevet 20. august 2017 #43 Del Skrevet 20. august 2017 (endret) På 15.8.2017 den 21.26, AnonymBruker skrev: Det kan kanskje hende. Han er litt yngre enn meg, men vi er voksne begge to. Alle venninnene mine prøver å få meg til spleise de med han hvis vi ser han på byen. Men jeg aner ikke hva jeg skal snakke med han om, jeg har aldri sett rommet hans, så jeg vet ikke hva slags person han er. Han setter på jentefilmer på kveldene, og spør om jeg er fornøyd. Sier bare ja uansett. Kjæresten prøver å få meg til å snakke med han, og har bedt han inkludere meg mens jeg er der. Men vi har ingenting å snakke om. Alltid slik; "tok oppvasken, ok. Står mat i ovnen, ok. Går ut i kveld, ok".. osv.. Anonymkode: f5d00...3cb my bad Endret 20. august 2017 av blåbær23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #44 Del Skrevet 20. august 2017 Jeg hadde helt unngått å besøke folk som ikke har lås på badet. Og jeg hadde i hvert fall ikke brukt badet i en time Anonymkode: e9d3f...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #45 Del Skrevet 20. august 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde helt unngått å besøke folk som ikke har lås på badet. Og jeg hadde i hvert fall ikke brukt badet i en time Anonymkode: e9d3f...12c Jeg "bor" her, og skal være her i 3 uker til. Studietiden min har begynt, så da ble det best slik siden jeg og kjæresten bor ca 1t unna. Familien hans bor her jeg studerer og da skal jeg bare være her til jeg kommer igang, og at jeg fikk være med på fadderuken og slikt. Så da føler jeg at det er helt innenfor å bruke badet så lenge jeg trenger det. Anonymkode: f5d00...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #46 Del Skrevet 20. august 2017 Men da er jo dette klarlagt, etter at TS har snakket med kjæresten om dette. Så ingen vits i å være så nedlatende mot TS mer. Skjønner godt at TS reagerte, samtidig som jeg kan skjønne at denne broren ble utålmodig osv. Anonymkode: 712ec...2de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiigen Skrevet 20. august 2017 #47 Del Skrevet 20. august 2017 (endret) På 8/15/2017 den 22.41, AnonymBruker skrev: Dro hjem tilslutt. Sendte melding mye før, men han jobbet til 22, så har akkurat kommet hit nesten. Stemningen er som før, han virker på ingen måte berørt. Han spurte hva jeg hadde gjort, og jeg sa at jeg hadde vært ute. 1måned må jeg bo med han, og jeg vil hjem allerede... Må ha med meg fadderuken, og da er det fint med soveplass siden det blir mange sene kvelder og mye frem og tilbake. Får se hvordan det blir når den er over. Men som kjæresten min sa, det er jo som å bo i kollektiv. Kjenner jo ikke de heller fra dag1. Men han her har jeg hatt samme dårlige forholdet til i over 2 år... Anonymkode: f5d00...3cb Ble skuffet når jeg leste innleggt og forventet å lese om en skikkelig "klein" situasjon, også var det bare en usikker jente som har vært på samme bad som en gutt i noen minutter. Kan knapt tenke meg noe mindre klein situasjon enn det. Så oppsummert; Situasjonen er ikke klein , HAN er ikke klein(hvis han var det ville han ikke blitt på badet), eneste som er kleint er deg og måten du overdramatiserer en ikke eksisterende "situasjon". Endret 20. august 2017 av Stiigen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå