Gå til innhold

Så utrolig klein hendelse...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Familien til kjæresten har ikke lås på badet. Og idag banket broren hans på døren og lurte på om jeg var på do, jeg sa nei. Han kom inn til meg, og stod å pusset tennene, mens jeg sminket meg i g-streng og singlet. Han virket helt uanstrengt, og jeg prøvde å konsentrere meg, men det var helt umulig. Det er lite bad, med vanlig str på speilet. Så meg selv i speilet, magen syntes under, man så godt på sidene av undertøyet at jeg var glattbarbert, så gjemte meg inntil benken på en måte. Ingen bh under singlet, han stod i bokser og bar overkropp. Når han endelig ble ferdig, tok han på deo, parfyme, ordnet håret, linsene... jeg prøvde å sminke meg fort og konsentrerte meg om det. 

Vi snakker ikke sammen, alltid bare sånn korte setninger. Aldri hatt en samtale. Det var så kleint. Han stod helt inntil meg og brydde seg ikke. Han er velig kjekk, pen, med veltrent og utrolig pen kropp, veldig lik broren sin.

Når han endelig gikk, kledde jeg meg, tok på parfyme, sminket meg fort ferdig. Så gikk jeg ut. Glemte nøkkel... Kjæresten er ikke hjemme, så for å komme meg inn i huset, må jeg snakke med broren hans som jeg hadde tidenes kleineste stund med! Gått rundt i byen siden 11-12tiden idag. 

Jeg har 2 valg, sende melding til broren, eller spørre om jeg kan overnatte hos ei venninne..

Vet ikke hvorfor jeg lager dette innlegget. Men gått å tenkt på det og irritert meg i hele dag, og vært klein. Må få det ut.

Hva ville du gjort? 

Anonymkode: f5d00...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neste gang han spør om du er på do, så svar ja 😜. Send han en melding da vel, er jo ikke farlig det

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg ville i første omgang svart "vent litt" og tatt på meg en bukse da han spurte om det var opptatt på badet.

Og sendt han en melding.

Anonymkode: da355...002

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg ville i første omgang svart "vent litt" og tatt på meg en bukse da han spurte om det var opptatt på badet.

Og sendt han en melding.

Anonymkode: da355...002

Jeg trodde han kom til å si; "åja, kan jeg hente noe? Er du ferdig snart? Kan du gå ut litt så jeg får gjort meg klar? Kan jeg bruke badet?" Eller noe. Hadde ikke forventet at han skulle stå å ordne seg sammen med meg. 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville gnukket fela med det samme.😒

Anonymkode: 8ad26...1fc

Hæ? 

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å dra hjem til deg selv? 
Hvorfor skal du være hos kjæresten sin familie om han ikke er der? 
Hvorfor ba du ikke broren om å vente til du var ferdig? 
Hvorfor kledde du ikke på deg når han kom inn? 
Hvorfor lar du din svigerbror stå halvnaken helt inntil deg når du selv bare er i undertøy?
Hva har det med saken å gjøre at han er kjekk når du er sammen med broren? 
Hvordan vanlig type speil på bad gjør at det er synlig at du er glattbarbert når du står inntil en benk? 
Hvordan undertøy bruker du, om det er synlig at du er glattbarbert og ikke bare tatt bikinilinja? 

Anonymkode: 69a03...766

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eller annen her inne har fetish for klein og upassende oppførsel. Samme duden som skriver novellene sine gang på gang. Vi har skjønt at det er din sexfictiion lol

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å dra hjem til deg selv? 

- Jeg skal på skolen i morgen, bor et stykke unna.
Hvorfor skal du være hos kjæresten sin familie om han ikke er der?

- Fordi broren hans er alene hjemme, så jeg kunne bo her litt fordi det var enklest.
Hvorfor ba du ikke broren om å vente til du var ferdig? 

- Jeg hadde aldri trodd han skulle komme inn, vi kjenner hverandre ikke. Og når han kom inn, ble jeg veldig paff. 
Hvorfor kledde du ikke på deg når han kom inn? 

Fordi han ville sett mye mer om jeg gjorde det, og å ta på seg bh, er jo til tider litt komplisert.
Hvorfor lar du din svigerbror stå halvnaken helt inntil deg når du selv bare er i undertøy?

- fordi det var trangt foran speilet og jeg stod helt på kanten, han kom borti meg når han lente seg inntil speilet. Og det føltes som lang tid hver gang. 
Hva har det med saken å gjøre at han er kjekk når du er sammen med broren? 

-fordi det gjorde saken mye kleinere, å stå halvnaken å sminke seg foran en kjekkas. Har ikke noe å si om jeg er sammen med broren, ville vært kleint om det var fremmed kjekkas. 
Hvordan vanlig type speil på bad gjør at det er synlig at du er glattbarbert når du står inntil en benk? 

-stod inntil benken når jeg så at det syntes.
Hvordan undertøy bruker du, om det er synlig at du er glattbarbert og ikke bare tatt bikinilinja? 

- det syntes jo ikke under, bare på sidene, og bikini linjen på en måte. Men det var jo glattbarbert der... 

Anonymkode: 69a03...766

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Catliner skrev:

En eller annen her inne har fetish for klein og upassende oppførsel. Samme duden som skriver novellene sine gang på gang. Vi har skjønt at det er din sexfictiion lol

Ååååå herregud... Nei desverre, hvorfor skulle noen blitt kåt av en slik hendelse? Det var jo bare kleint.. kaller folk her troll selv til tider, det angrer jeg på nå, beklager det! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glattbarbert eller ikke, hva har det med saken å gjøre?!

Hadde vel vært mer kleint å stått der med hår utenfor bikinilinja😂😂

Anonymkode: 0efc5...b27

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste normale mennesker ville vel ha sagt at man er straks ferdig eller sagt at han skulle vente litt, ta på seg en bukse og la han bruke badet. Hvertfall ta på seg en bukse når han først kommer inn. At du snakker om hvor godt trent og kjekk han er får meg også til å undre litt. 

Anonymkode: 40ec3...d41

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glattbarbert eller ikke, hva har det med saken å gjøre?!

Hadde vel vært mer kleint å stått der med hår utenfor bikinilinja😂😂

Anonymkode: 0efc5...b27

Mhm. Å være glattbarbert er jo også ganske vanlig. Er ikke akkurat slik at man tenker over dette når man er på stranda for eksempel og ser kvinner i små bikinier. Merkelige tanker TS har. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville vært på vakt rundt han der.... Kanskje han tar det som en invitasjon til noe mer...

Anonymkode: 24aaf...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo bare en fin måte å bryte barrieren på! Nå som dere har sett hverandre i undertøy og delt bad side om side som to bestevenner, så er det jo ingen grunn til å være redd for han eller ikke å prate med han!

Kanskje nettopp det var derfor han gjorde det? Fordi han syntes du distanserer deg så mye mens han prøver å bli kjent med deg som broren sin sin kjæreste? At det er umulig å få hatt en samtale med deg fordi du bare svarer med korte setninger? 
Nå er hvertfall barrieren mellom dere brutt og det er jo bare positivt å ha så avslappet forhold til svigerfamilien sin :)

Anonymkode: 08e66...a62

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville vært på vakt rundt han der.... Kanskje han tar det som en invitasjon til noe mer...

Anonymkode: 24aaf...853

Det tror jeg virkelig ikke. Har sittet i samme sofa 4 kvelder på rad nå, med film i bakgrunn og sittet på pcen. Han ser ikke på meg engang, vi bare er der begge to.

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mhm. Å være glattbarbert er jo også ganske vanlig. Er ikke akkurat slik at man tenker over dette når man er på stranda for eksempel og ser kvinner i små bikinier. Merkelige tanker TS har. 

Var for å understreke hvor mye som syntes av meg det da.. 

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste normale mennesker ville vel ha sagt at man er straks ferdig eller sagt at han skulle vente litt, ta på seg en bukse og la han bruke badet. Hvertfall ta på seg en bukse når han først kommer inn. At du snakker om hvor godt trent og kjekk han er får meg også til å undre litt. 

Jeg forventet ikke at han skulle komme inn, også trodde jeg han hentet tannbørsten siden han strakte seg etter den, men han ble stående, ble paff og stille. Jeg stod foran benken, og døren er på andre siden av benken, så han stod i mellom, og noen er rett bak meg, den står mellom benken og toalettet... så det var kanskje 30×30cm å  stå på. Da får jeg ikke kledd meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, han har helt sikkert sett en kropp før, og det håper jeg du har også, så voks opp og slutt å stress. 

Anonymkode: 3373a...dd4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var jo bare en fin måte å bryte barrieren på! Nå som dere har sett hverandre i undertøy og delt bad side om side som to bestevenner, så er det jo ingen grunn til å være redd for han eller ikke å prate med han!

Kanskje nettopp det var derfor han gjorde det? Fordi han syntes du distanserer deg så mye mens han prøver å bli kjent med deg som broren sin sin kjæreste? At det er umulig å få hatt en samtale med deg fordi du bare svarer med korte setninger? 
Nå er hvertfall barrieren mellom dere brutt og det er jo bare positivt å ha så avslappet forhold til svigerfamilien sin :)

Anonymkode: 08e66...a62

Det kan kanskje hende. Han er litt yngre enn meg, men vi er voksne begge to. Alle venninnene mine prøver å få meg til spleise de med han hvis vi ser han på byen. Men jeg aner ikke hva jeg skal snakke med han om, jeg har aldri sett rommet hans, så jeg vet ikke hva slags person han er. Han setter på jentefilmer på kveldene, og spør om jeg er fornøyd. Sier bare ja uansett. Kjæresten prøver å få meg til å snakke med han, og har bedt han inkludere meg mens jeg er der. Men vi har ingenting å snakke om. Alltid slik; "tok oppvasken, ok. Står mat i ovnen, ok. Går ut i kveld, ok".. osv.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav, du skulle svart at han skulle vente! Han så vel ikke hvor lite du hadde på seg før han fikk på seg linsene og da var det for sent. Stakkars gutt.

Anonymkode: 33669...233

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...