AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #1 Skrevet 14. august 2017 Jeg datet en fyr noen 2 ganger for rundt 6 år siden, ble at vi hang sammen noen få ganger og han prøvde å kysse meg en gang. Etter det gikk vi over til bare å være venner. Vi bodde i ulike byer i 5 år, og har hatt litt spordaisk kontakt. Men aldri noe flørting. Møtte han i helgen for en øl på byen, etter jeg hadde møtt noen venninner ute. Så ble jeg litt for full, og da byen stengte spurte jeg om han ville værme til meg for å drikke mer og høre på musikk og sånt. Så han ble med til meg, ca 4-5 km fra sentrum. Så vi sov i samme seng, og da jeg våknet var han sykt kåt. Jeg sa jeg ikke ville ha sex.. Da ble han dritsur, og sa jeg hadde lurt ham.. At det lå i kortene at vi skulle ha sex siden jeg inviterte han til meg,. Jeg sa jeg faktisk bare hadde lyst til å drikke mer, og det var alt. Så jeg måtte beklage meg for ham for at dette tydligvis var en invitasjon til sex.. Men burde det ikke være ok å ikke ha lyst til å knulle en kompis man tar med på nach for å drikke ? og er det ikke litt barnslig å bli sur for dette? Jeg sendte han en melding senre på dagen og beklaget at han følte seg lurt. og tenkte til meg selv at jeg ikke kommer til å ha mer kontakt med han lenger.. Men hva tenker dere om dette? Anonymkode: 9c098...86b 6
Kvinne87Rogaland Skrevet 14. august 2017 #2 Skrevet 14. august 2017 Jeg hadde ikke beklaget. Lei av at alt skal handle om sex, hele tiden. Kan ikke hilse på nye mennesker en gang, uten at de tror du vil i buksa på dem. Hvis han var så gira på sex, da burde han jo sagt det før? Type "jeg kan bli med til deg, men da går jeg ut ifra at vi blir fysiske" eller noe slikt. Så vet du hva du går til. Uansett ikke lov å bli sur fordi et annet menneske ikke vil ha sex. Kan ha sex med seg selv da vel! 38
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #3 Skrevet 14. august 2017 Sånne gutter er noe av det kvalmeste og mest avskum som finnes. Lurer på om de er stolte av sin egen tankegang den dagen datteren dems forteller om at en kompis voldtok hun fordi hun var hypp på å ta et par øl til i godt selskap etter byen! Det er ekstremt barnslig å bli sur for ja, men enda værre så viser det jo kvinnesynet de har og det er ille! Du skulle ikke beklaga deg engang, det er han som skulle beklaga seg for å ha sett på din vennlighet som noe seksuelt og ble sur fordi du ikke ville ha sex! Hvis en mannlig venn av de hadde sagt bli med til meg så hører vi litt mer musikk og tar to øl til / spretter en vin , så hadde de ikke i det hele tatt streifa dem at det skulle være noe seksuelt inne i bildet , så at de liksom går ut i fra det så fort det er en kvinne som spør det er et sterkt eksempel på seksualiseringa og diskrimineringa av kvinner som enkelte menn fortsatt har holdning om å akseptere og spre i dag. Det er uakseptabelt rett og slett og mora dems skulle fått vite hvor dårlig kvinnesyn de hadde, og låst dem ned i en kjeller til de endra seg og begynte å se på kvinner som likeverdige og ikke sexobjekter! Anonymkode: 6d7a4...308 29
OPIgirl Skrevet 14. august 2017 #4 Skrevet 14. august 2017 Mannfolk. Tror alt dreier sex om sex om en dame blir med hjem for å drikke. Hvorfor kan de ikke si det da, slik at dama kan få ett valg. Og bli sur attpåtil. Makan. Oppfører seg som en dritt unge som ikke får godteri. Forakter slike menn. 19
Sheherasade Skrevet 14. august 2017 #5 Skrevet 14. august 2017 Slutt å kalle deg selv luremus, TS. Det er absolutt lov å ikke ville ha sex. Nå er jo meldingen sendt, men det er ingenting å unnskylde for. 23
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #6 Skrevet 14. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånne gutter er noe av det kvalmeste og mest avskum som finnes. Lurer på om de er stolte av sin egen tankegang den dagen datteren dems forteller om at en kompis voldtok hun fordi hun var hypp på å ta et par øl til i godt selskap etter byen! Hvis en mannlig venn av de hadde sagt bli med til meg så hører vi litt mer musikk og tar to øl til / spretter en vin , så hadde de ikke i det hele tatt streifa dem at det skulle være noe seksuelt inne i bildet , så at de liksom går ut i fra det så fort det er en kvinne som spør det er et sterkt eksempel på seksualiseringa og diskrimineringa av kvinner som enkelte menn fortsatt har holdning om å akseptere og spre i dag. Det er uakseptabelt rett og slett og mora dems skulle fått vite hvor dårlig kvinnesyn de hadde, og låst dem ned i en kjeller til de endra seg og begynte å se på kvinner som likeverdige og ikke sexobjekter! Anonymkode: 6d7a4...308 ja det samme tenkte jeg. For det kunne likegodt vært en venninne jeg spurte. Og det har jo skjedd at jeg har spurt om det til venninner. Og siden det aldri hadde vært noe mer enn at han prøvde å kysse meg i 2012 liksom, så følte jeg ikke vi hadde noen seksuell tone eller noe som antydet noe lignende.. Jeg har egentlig vurdert å slette han som venn på face for jeg føler vi ikke tenker det samme om ting. Det var jo fordi jeg følte han var litt selsentrert/lite empatisk jeg ikke følte jeg ville noe mer enn de to datene. Anonymkode: 9c098...86b 7
Gjest O.G. Skrevet 14. august 2017 #7 Skrevet 14. august 2017 Menn tar sånt som en invitasjon til sex.
Sphere Skrevet 14. august 2017 #8 Skrevet 14. august 2017 Synes du gjorde det helt rett her, bortsett fra å beklage. Han er ikke mye å samle på om han automatisk tenker sex når han blir bedt på nachspiel, og blir grinete når han blir avvist. 17
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #9 Skrevet 14. august 2017 Kvinner vet ikke hvor vondt det er å få blåballer. Å bli opphisset og lurt til å tro at det blir sex, for så å bli avvist. Det gjør fysisk vondt i ballene når pikken gjør seg klar og siden blir det ikke noe. Anonymkode: f5418...bbb
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #10 Skrevet 14. august 2017 4 minutter siden, Sphere skrev: Synes du gjorde det helt rett her, bortsett fra å beklage. Han er ikke mye å samle på om han automatisk tenker sex når han blir bedt på nachspiel, og blir grinete når han blir avvist. ja jeg skrev til ham; ''håper du ikke fortsatt er sur.. skulle ikke funnet på det med nachspiel egentlig..'' Men det å bli grinete av å bli avvist var ganske to the point. Menn burde takle å bli avvist. Og når jeg tenker meg om, så snakket han konstant om sin karriere i utelivsbransjen osv hele kvelden. sletta han på snap og facebook nå.. han var er rett og slett bare ikke en fyr jeg vil være venn med heller.. Anonymkode: 9c098...86b 8
Sphere Skrevet 14. august 2017 #11 Skrevet 14. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja jeg skrev til ham; ''håper du ikke fortsatt er sur.. skulle ikke funnet på det med nachspiel egentlig..'' Men det å bli grinete av å bli avvist var ganske to the point. Menn burde takle å bli avvist. Og når jeg tenker meg om, så snakket han konstant om sin karriere i utelivsbransjen osv hele kvelden. sletta han på snap og facebook nå.. han var er rett og slett bare ikke en fyr jeg vil være venn med heller.. Anonymkode: 9c098...86b Høres fornuftig ut. Men det er ikke bare menn som burde takle å bli avvist på en skikkelig måte, tro meg. 1
Sphere Skrevet 14. august 2017 #12 Skrevet 14. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner vet ikke hvor vondt det er å få blåballer. Å bli opphisset og lurt til å tro at det blir sex, for så å bli avvist. Det gjør fysisk vondt i ballene når pikken gjør seg klar og siden blir det ikke noe. Anonymkode: f5418...bbb Da drar du hjem og tar deg en runk i stedet for å sutre til dama som ikke har gjort noe annet enn å by på nachspiel. 29
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #13 Skrevet 14. august 2017 1 time siden, Sphere skrev: Da drar du hjem og tar deg en runk i stedet for å sutre til dama som ikke har gjort noe annet enn å by på nachspiel. Hvit ridder? Anonymkode: 20052...450 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #14 Skrevet 14. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg datet en fyr noen 2 ganger for rundt 6 år siden, ble at vi hang sammen noen få ganger og han prøvde å kysse meg en gang. Etter det gikk vi over til bare å være venner. Vi bodde i ulike byer i 5 år, og har hatt litt spordaisk kontakt. Men aldri noe flørting. Møtte han i helgen for en øl på byen, etter jeg hadde møtt noen venninner ute. Så ble jeg litt for full, og da byen stengte spurte jeg om han ville værme til meg for å drikke mer og høre på musikk og sånt. Så han ble med til meg, ca 4-5 km fra sentrum. Så vi sov i samme seng, og da jeg våknet var han sykt kåt. Jeg sa jeg ikke ville ha sex.. Da ble han dritsur, og sa jeg hadde lurt ham.. At det lå i kortene at vi skulle ha sex siden jeg inviterte han til meg,. Jeg sa jeg faktisk bare hadde lyst til å drikke mer, og det var alt. Så jeg måtte beklage meg for ham for at dette tydligvis var en invitasjon til sex.. Men burde det ikke være ok å ikke ha lyst til å knulle en kompis man tar med på nach for å drikke ? og er det ikke litt barnslig å bli sur for dette? Jeg sendte han en melding senre på dagen og beklaget at han følte seg lurt. og tenkte til meg selv at jeg ikke kommer til å ha mer kontakt med han lenger.. Men hva tenker dere om dette? Anonymkode: 9c098...86b Du virker ikke helt sosialt oppegående, når du ber en mann med hjem og det er du som spør etter en kveld på byen og tillegg legger deg i samme seng. Anonymkode: 20052...450 6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #15 Skrevet 14. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: ja det samme tenkte jeg. For det kunne likegodt vært en venninne jeg spurte. Og det har jo skjedd at jeg har spurt om det til venninner. Og siden det aldri hadde vært noe mer enn at han prøvde å kysse meg i 2012 liksom, så følte jeg ikke vi hadde noen seksuell tone eller noe som antydet noe lignende.. Jeg har egentlig vurdert å slette han som venn på face for jeg føler vi ikke tenker det samme om ting. Det var jo fordi jeg følte han var litt selsentrert/lite empatisk jeg ikke følte jeg ville noe mer enn de to datene. Anonymkode: 9c098...86b Nok et bevis på at menn bare er "venn" med jenter de har forhåpning om å få anledningen til å knulle før eller senere! Kvalmt! At de er så lavmål og ikke kan verdsette et vennskap med en kvinne..... Alltid må ha baktanker... Utnytte om de får sjansen... UDYR! Anonymkode: 6d7a4...308 6
Maleficenta Skrevet 14. august 2017 #16 Skrevet 14. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg datet en fyr noen 2 ganger for rundt 6 år siden, ble at vi hang sammen noen få ganger og han prøvde å kysse meg en gang. Etter det gikk vi over til bare å være venner. Vi bodde i ulike byer i 5 år, og har hatt litt spordaisk kontakt. Men aldri noe flørting. Møtte han i helgen for en øl på byen, etter jeg hadde møtt noen venninner ute. Så ble jeg litt for full, og da byen stengte spurte jeg om han ville værme til meg for å drikke mer og høre på musikk og sånt. Så han ble med til meg, ca 4-5 km fra sentrum. Så vi sov i samme seng, og da jeg våknet var han sykt kåt. Jeg sa jeg ikke ville ha sex.. Da ble han dritsur, og sa jeg hadde lurt ham.. At det lå i kortene at vi skulle ha sex siden jeg inviterte han til meg,. Jeg sa jeg faktisk bare hadde lyst til å drikke mer, og det var alt. Så jeg måtte beklage meg for ham for at dette tydligvis var en invitasjon til sex.. Men burde det ikke være ok å ikke ha lyst til å knulle en kompis man tar med på nach for å drikke ? og er det ikke litt barnslig å bli sur for dette? Jeg sendte han en melding senre på dagen og beklaget at han følte seg lurt. og tenkte til meg selv at jeg ikke kommer til å ha mer kontakt med han lenger.. Men hva tenker dere om dette? Anonymkode: 9c098...86b For en dust. Du sa jo aldri at dere skulle ha sex. Var bare ønsketenkning fra hans side at sex liksom lå i kortene. Han var teit som ble sur. Du hadde ingenting å beklage. 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #17 Skrevet 14. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kvinner vet ikke hvor vondt det er å få blåballer. Å bli opphisset og lurt til å tro at det blir sex, for så å bli avvist. Det gjør fysisk vondt i ballene når pikken gjør seg klar og siden blir det ikke noe. Anonymkode: f5418...bbb Javel så gå å runk? Eller enda bedre, ha litt kustus, selvkontroll og manerer. Menn aner ikke hvor vondt det er å bli presset til sex eller ha sex med noen man ikke vil ha sex med! Anonymkode: 6d7a4...308 20
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #18 Skrevet 14. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvit ridder? Anonymkode: 20052...450 Nei, normalt folkevett. Anonymkode: 6d7a4...308 10
Maleficenta Skrevet 14. august 2017 #19 Skrevet 14. august 2017 1 time siden, O.G. skrev: Menn tar sånt som en invitasjon til sex. Noen menn.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #20 Skrevet 14. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du virker ikke helt sosialt oppegående, når du ber en mann med hjem og det er du som spør etter en kveld på byen og tillegg legger deg i samme seng. Anonymkode: 20052...450 DU virker ikke sosial oppegående. Legger merke til at alle de kommentarene som forsvarer gutten her er i fra deg. Håper du får en datter en dag og hun kommer gråtende å forteller deg at kompisen hennes har voldtatt hun når hun hadde vært venn med han i mange år og stolte på han og så på han som sine venninder, at man fint kunne ta noen øl uten press om mer. Da kan du takke deg selv for at det skjer, siden du har vært med å støtte sånne holdninger Anonymkode: 6d7a4...308 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå