Gjest O.G. Skrevet 15. august 2017 #21 Del Skrevet 15. august 2017 Kollektiv er djevelens verk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 15. august 2017 #22 Del Skrevet 15. august 2017 Tror nok tiden er moden for at du finner deg en egen hybel. Det du beskriver, er sånn det er å bo i kollektiv. Jeg elsket det for noen år siden, men hadde sannsynligvis rablet for meg hvis jeg skulle gjøre det i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #23 Del Skrevet 15. august 2017 Hei person 6 (Trådstarter). Jeg er person 2. At jeg spiller litt musikk må du tåle. Jeg sier ikke noe når du slenger fra deg mensentrusene på baderomsgulvet og generelt går rundt og forsurer stemningen i kollektivet med ditt sure smil. Anonymkode: 62a95...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #24 Del Skrevet 15. august 2017 person 4 er skikkelig ekkel. Anonymkode: 37544...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #25 Del Skrevet 15. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: person 4 er skikkelig ekkel. Anonymkode: 37544...0fb Nevnte til de to jeg deler bad med (han er den ene) at det hadde vært greit å tørke over etter seg på badet viss man roter med sminke, vann på gulvet etc. Men nei om han traff dokanten så var ikke det hans problem. For jeg kunne jo bare stå (er jente) eller vaske over før jeg satt meg ned 😂 Ts Anonymkode: 6b553...2f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 15. august 2017 #26 Del Skrevet 15. august 2017 Musikkdunking og smelling med dører kan jeg klikke av,så der skjønner jeg deg godt. Det er tortur å høre smelling med dører "hele tiden". Og greit at folk er renslige! Ellers så syns jeg ikke at det andre var så ille. Det kreves litt for å bo med flere. Å rydde gjorde jeg uansett. Vi inngikk avtale da,sånn at jeg ryddet unna sånn til daglig,og så tok de andre fredagsvask (støvtørring,vask av bad osv.og gulvvask) Det er ikke alle som passer å bo med flere. Ellers kan en vøre heldig å få de rette folka i kollektivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 15. august 2017 #27 Del Skrevet 15. august 2017 37 minutter siden, O.G. skrev: Kollektiv er djevelens verk. :-D men ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #28 Del Skrevet 15. august 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nevnte til de to jeg deler bad med (han er den ene) at det hadde vært greit å tørke over etter seg på badet viss man roter med sminke, vann på gulvet etc. Men nei om han traff dokanten så var ikke det hans problem. For jeg kunne jo bare stå (er jente) eller vaske over før jeg satt meg ned 😂 Ts Anonymkode: 6b553...2f0 Har du prøvd å være gutt hvor du må stå og tisse? Ikke bare enkelt å treffe blink hver eneste gang. Vis litt omtanke. Anonymkode: 62a95...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #29 Del Skrevet 15. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å være gutt hvor du må stå og tisse? Ikke bare enkelt å treffe blink hver eneste gang. Vis litt omtanke. Anonymkode: 62a95...1b7 Men du tørker vell opp etter deg? Når jeg roter vann på gulvet etter en dusj så tørker jeg opp ts Anonymkode: 6b553...2f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #30 Del Skrevet 15. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men du tørker vell opp etter deg? Når jeg roter vann på gulvet etter en dusj så tørker jeg opp ts Anonymkode: 6b553...2f0 Urin er et rent naturprodukt. Blir noe annet med avføring. Anonymkode: 62a95...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 15. august 2017 #31 Del Skrevet 15. august 2017 Det er ikke alle som passer til å bo i kollektiv. Prøv å finne deg noe for deg selv heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 15. august 2017 #32 Del Skrevet 15. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å være gutt hvor du må stå og tisse? Ikke bare enkelt å treffe blink hver eneste gang. Vis litt omtanke. Anonymkode: 62a95...1b7 Så sett deg da! Manndommen din blir ikke mindre av at du sitter når du tisser. Og må du absolutt stå, så tørk opp etter deg. Noe annet er å være en gris. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. august 2017 #33 Del Skrevet 15. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å være gutt hvor du må stå og tisse? Ikke bare enkelt å treffe blink hver eneste gang. Vis litt omtanke. Anonymkode: 62a95...1b7 Du må ikke stå og tisse, hvis du ikke klarer å treffe doen bør du sitte å tisse! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. august 2017 #34 Del Skrevet 15. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Urin er et rent naturprodukt. Blir noe annet med avføring. Anonymkode: 62a95...1b7 ?? Både avføring, blod, slim og oppkast er naturlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #35 Del Skrevet 15. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å være gutt hvor du må stå og tisse? Ikke bare enkelt å treffe blink hver eneste gang. Vis litt omtanke. Anonymkode: 62a95...1b7 Nei men da kan man vel vaske etter seg så nestemann ikke tar i tisset ditt? 😉 forresten, bor med en mann og har aldri tatt i eller sett tisseflekker etter han. Anonymkode: 656b8...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #36 Del Skrevet 15. august 2017 3 minutter siden, Mystix skrev: ?? Både avføring, blod, slim og oppkast er naturlig. Men for en forferdelig lukt om noe av det får bli liggende 😉 Anonymkode: 656b8...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #37 Del Skrevet 15. august 2017 Kollektiv kan være en kjempebra opplevelse eller et lite helvete, alt avhenger av hvem man bor sammen med og hvordan de er i forhold til deg. Nøkkelen ligger i å finne et annet kollektiv med folk med livsstil mer lik din. Hvis du ikke liker bråk, rot, folk som kommer og går og for mye fester, så finn et roligere kollektiv. Let etter de som beskriver kollektivene som rolige og der de har regler mot bråk og for mye besøk Anonymkode: f4951...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #38 Del Skrevet 15. august 2017 Flytt Anonymkode: be0d8...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #39 Del Skrevet 15. august 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Leser du hva jeg skriver? Vi skriver ikke i chatten HVER gang noen skal bruke badet, men hvis det er viktig at badet er ledig (jeg skulle på jobb intervju så ville gjerne dusje før jeg dro. Hadde jeg visst att noen andre skulle være der så hadde jeg stått opp tidligere/dusjet dagen før.) OG det er ikke problem å dele bad med 2 andre, men det er jo alltid noen fremmede som skal bruke det også siden person 3 ALLTID har masse besøk...! Så da er vi plutselig 5 som skal ha samme bad hvis hun har 2 på overnatting. Jeg har bodd her i 2 uker nå, det samme har flere av de andre. Jeg gjør i det minste hva jeg kan for å ha det fint og hyggelig her. Og jeg har spurt de andre om det er noe de vil jeg skal forandre på, men det eneste var att jeg ikke var ofte nok sosial med dem på kvelden, og ikke ville spleise på godteri jeg uansett ikke skulle ha.. flytte er planen. Jeg driver ikke å viser dem at jeg er irritert, jeg holder en god tone. Men jeg trengte en liten utblåsning. 2 av de jeg bor med har allerede hatt en så stor krangel at de ikke prater med hverandre.. han som spiller musikk har kranglet med naboen tre ganger på to uker! Jeg bodde i ett annet kollektiv i fjor og det var kjempe kjekt. Var jo ting som dukket opp der også, men det ble ikke noe å irritere seg over siden de var hyggelige mennesker. Og jeg vill ikke si jeg er Linn fra skam, men i forhold til de jeg bor med her så er det ikke langt ifra 😅 Ts Anonymkode: 6b553...2f0 Yikes. For et nebbete svar. Du har virkelig piggene ute. Jeg holder fortsatt på det jeg skriver, og hvis det er veldig viktig for en selv å bruke badet må man SELV tilpasse seg. Da får man stå opp tidligere eller dusje kvelden før. Det er du som er vanskelig, og man kan ikke sette opp et forbud om at de andre ikke kan bruke badet innen en tidsperiode. Det er jo helt hinsides. Anonymkode: a1ff2...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #40 Del Skrevet 15. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Yikes. For et nebbete svar. Du har virkelig piggene ute. Jeg holder fortsatt på det jeg skriver, og hvis det er veldig viktig for en selv å bruke badet må man SELV tilpasse seg. Da får man stå opp tidligere eller dusje kvelden før. Det er du som er vanskelig, og man kan ikke sette opp et forbud om at de andre ikke kan bruke badet innen en tidsperiode. Det er jo helt hinsides. Anonymkode: a1ff2...52f Du leser jo enda ikke hva jeg skriver da... jeg skrev tydelig at det var avtalt og helt greit at jeg skulle ha badet 07.30, hadde jeg visst at en FREMMED var hos oss og skulle bruke ett bad som ikke tilhører henne så hadde jeg dusjet dagen før/stått opp tidligere. Forbudet gjaldt KUN denne dagen da jeg ville passe på å ha badet ledig siden jeg skulle på jobb intervju, og dette var HELT GREIT for de to andre at du ikke klarer å lese før du svarer er helt hinsides. Det du skriver er jo nærmest det samme som jeg svarte til deg 😅 Så da er du vell egentlig enig med meg i det meste ts Anonymkode: 6b553...2f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå