Gå til innhold

Navn


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg fikk meg en god latter :hoho:

Alvorlig talt sier det vel litt om de som sitter og behandler slike navne-endringer. Burde vel vært en kurant sak å ringt og spurt om dette var alvor, før endringen ble gjort...... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er rart at det ikekvar noen krontrollrutiner på dette... Espen Thoresen har jo slitt fælt for å få sitt nye "etternavn" på plass og jeg syns vel ikke "Peirik Pling" er så mye mer fornuftig en "Hværsågod"... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

da jeg skulle endre folkeregisteradresse nylig klarte de faktisk å bosette meg på et ikke-eksisterende sted i Sør-Trøndelag... Begynte jo å lure etter hvert som jeg aldri fikk skattekort o.l. Men har man glemt å fylle inn et eneste merkelig lite siffer i skjemaet får man det i retur. Så hvem vet hva de tenker på når de sitter der og registrerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skal vi se...

Hvem sin feil var nå egentlig dette, de som mottok forfalskede dokumenter eller teite kompiser?

Det er jo tydeligvis endel folk som tar rare navn, synes eirik-peirik burde klage litt mer over vennene sine enn det offentlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Får nesten lyst til å gjøre det samme med noen jeg kjenner. Kan ha det virkelig gøy med dette. Men en forutsetning er vet al vedkommende en gjør dette med, eier like mye humoristisk sans som hans som denne gang ble utsatt for det. Synes mannen var sporty jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...